Bij mij op de basisschool mocht geloof ik elke klas kijken behalve de mijne, potdomme.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:50 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat wouden ze bij ons niet doen, de sukkels!![]()
Ja tuurlijk *alleen meer de schuld van Koeman*quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:45 schreef Dizzee het volgende:
[afbeelding]
Kwam dit tegen.
Tja, is alleen meer de schuld van Koeman.
Dat kuchje van Danny Blind bij de laatste (beslissende) penaltyquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
Inderdaad. En iets later wereldbekerfinale op een groot scherm in de aula op de middelbare school.
Bij ons ook. Basisschool dan. Iedereen op school was 'ineens' voor Ajax.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
Inderdaad. En iets later wereldbekerfinale op een groot scherm in de aula op de middelbare school.
Ik heb het te bewust meegemaakt, vind ik.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Flikker op man, ik was 12 in '95 en heb dat echt wel bewust meegemaakt ja. Dat ene jaartje maakt dan ook niet zo veel uit.
Was dat geen wedstrijd in Japan tegen een Braziliaanse ploeg ? (Gremio ofzo ???)quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:00 schreef TC03 het volgende:
maar toen was ik wel al voor die Japanse ploeg.![]()
Ohja. Klopt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Was dat geen wedstrijd in Japan tegen een Braziliaanse ploeg ? (Gremio ofzo ???)
In De Gieter neem ik aan?quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die gingen wij in ons stamcafe kijken, en dat ligt ongeveer achter hetBarleaus.^O^
Barleaus leerlingen die ook vrolijk aan het bier gingen^O^
Da's nou het enorme voordeel van Ajacied zijnquote:Op maandag 18 oktober 2004 08:29 schreef SCH het volgende:
Lekker een beetje mijmeren over successen uit het verleden?
je heb het duidelijk niet bewust meegemaaktquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
maar toen was ik wel al voor die Japanse ploeg.![]()
Oprotten kutfriesquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:42 schreef SCH het volgende:
Hey Doopy![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:14 schreef Cart_man het volgende:
Ach gossie, arme Doopy, arme Doc.![]()
Meneer kutfries voor jou.quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oprotten kutfries
De koffie in de Arena was best te pruimen, verder een dooie bediening in dat ding.quote:Sloten is btw een zwaar gat maar heeft wel een toprestaurant
psv is klote en ajax bestaat uit poten.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
feyenoord is kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |