no commentquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:51 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Intiem bij elkaar zijn dan
ikke 19" TFT..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja hans, DELEN, ik wil ook opgewonden cheerleaders op m'n 19" CRT
[..]
- Oh wat ben ik goed
- "
- Da's tres interessant, de veranderingen in kleding etc.
- Dat heb je niet nodig hoor sexy
je wil niet weten wat Niels allemaal intresseert..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:53 schreef DearPrudence het volgende:
- Gaat je helemaal niets aan. Waaromzou dat nou je in godsnaam interesseren?
- Ooooh echt? Weetje, dan zal ikv oortaan maar minirokjes dragen! Ik wil er namelijk sexy uitzien! Jaaa...
Dat beweert Kees niet alleen. Het staat zelfs op je studiewijzer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:54 schreef errrrr het volgende:
En maandag hoorde ik van Kees dat Engels uitviel... en het 5e uur is sowieso al tussenuur... zullen we nog een film kijken? (The Village)
Ik geloof jou zo wel hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat beweert Kees niet alleen. Het staat zelfs op je studiewijzer.
ga niet The Village kijken..dat is echt een kutfilm..niets aan..geen verhaal..slecht gespeeld..voorspelbaar..echt helemaal niets..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:54 schreef errrrr het volgende:
Net 'Pulp Fiction' gezien, maar vond het niet echt leuk ofzo... beetje onsamenhangend geheel wat pas op het laatst duidelijk werd, maar niet echt zo van 'wow, hiervoor heb ik twee uur naar dit saaie gekloot gekeken', nee, ik vond het niet echt een goede film ofzo
(misschien ben ik gewoon een beetje te duf ervoor ofzo, nogsteeds een beetje grieperig
)
Btw, Ruben, mijn ouders nog gezien?
En maandag hoorde ik van Kees dat Engels uitviel... en het 5e uur is sowieso al tussenuur... zullen we nog een film kijken? (The Village)
Daar hoeven ze bij jou toch geen twee jaar ouder voor te zijn?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:40 schreef MrAli het volgende:
btw net gewonnen met voetbal.. eerst 1 - 2 achter..en uiteindelijk 3 - 2 gewonnen..
en dat geeft best wel een goed gevoel als je bedenkt dat de tegenstander gemiddeld een jaar of 2 ouder was en ook 2 koppen langer..
neuj..meestal niet neej..maar ze waren allemaal ouder én langer..en dat dat vaker voorkomt weet ik maarjah..ik zal er mee moeten leven..we hebben iig gewonnen..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daar hoeven ze bij jou toch geen twee jaar ouder voor te zijn?
Maar gefeliciteerd
nice dude..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:28 schreef errrrr het volgende:
Ok, net m'n casemod afgemaakt (oftewel, verlichting erin)...
Op de foto zijn de kleuren een beetje brak, dat wat in m'n kast zit is dus amber, en niet gewoon rood zoals het op de foto lijkt.
[afbeelding]
En op deze moet je je al het licht wat donkerder voorstellen zegmaar
[afbeelding]
Enige probleem is dat die groene LEd nu recht in m'n ogen schijnt, ff iets aan doen
Dat klopt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
je wil niet weten wat Niels allemaal intresseert..![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat klopt.
Btw. Ruub, suces met het eetfestijn! I wish you luck.
Aha, dat verklaart waarom mijn beltegoed opeens 5 euro lager isquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:19 schreef DearPrudence het volgende:
Ruben, je mobiel heeft mij gisteren gebeld.En ik had een hele lange voicemail, eentje met alleen achtergrondgeluiden... Bedoel je hier nou iets mee?
![]()
Btw. Ziet er mooi uit hoor Hans!
Oef, dat was best zwaarquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat klopt.
Btw. Ruub, suces met het eetfestijn! I wish you luck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |