quote:Hier sluit ik mijn bij aan
Op zondag 09 september 2001 12:59 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Sorry dat dit even dwars door het topic heen moet lieve Helga. Maar Fokzine! zou ontbeert een Mona!
Zoudt u alle lieve Fokkertjes met harteprobleempjes hier niet mee kunnen en willen helpen?
Natuurlijk realiseer ik me dat u het druk heeft met het realiseren van uw plannen, toch denk ik dat u hiermee veel voor de lezertjes kunt doen.
Er is toch zoveel leed op deze wereld waar met uw levenswijsheid iets aan te doen moet zijn!
quote:Het enigste misselijkmakende in deze topic heet Exploited
Op zondag 09 september 2001 03:09 schreef Exploited het volgende:[..]
Beetje misselijkmakend is het nl. wel. (zal hier maar geen bijbehorend smiley neerzetten, want dat kan iedereen zich wel inbeelden)
Je laat je toch niet afschikken door een stelletje eikels, he?!
quote:Ben geen eikel en er staat ook een emailadres in het profiel van Barry.
Op zondag 09 september 2001 14:54 schreef Hapertje het volgende:
Barry,Je laat je toch niet afschikken door een stelletje eikels, he?!
Problem solved.
quote:in het gehéél niet, beste Hapertje !
Op zondag 09 september 2001 14:54 schreef Hapertje het volgende:
Barry,Je laat je toch niet afschikken door een stelletje eikels, he?!
quote:beste ernems_menneke, als ik Gellarboy wijs op zijn bep. Leeuw-aspecten, dan bedoel ik dus niet Leeuwen in het algemeen, maar de wat simpeler uitvoeringen zoals ons Gellar-goud-haantje, ik weet dat jij ook de zon in Leeuw hebt staan , dus weet dat ik géén mensen bedoel als jij , maar dat snap je denk ik zelf al!
Op zondag 09 september 2001 14:07 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Het enigste misselijkmakende in deze topic heet Exploited
quote:je haalt me de woorden uit de mond!!!!!!!!
Op zondag 09 september 2001 15:22 schreef Hapertje het volgende:
Wat moet ik zeggen, Barry... ze lijken erg op elkaar. Echt zo'n Jos Brink/Frank Sanders huwelijk... wakker worden met je spiegelbeeld
quote:Ja sorry hoor milagro, maar het was ook een boeiend onderwerp totdat sommige mensen ineens hun mening zonodig moesten verkondigen op een irritante manier... iets waar Gellarboy wel vaker debet aan is. Lees maar eens enkele topics terug over Madonna in het Muziek-forum. Daar heeft Gellarboy al vaker gemeend de oppergod van Fokforum te zijn en daar pas ik voor! Ik heb gewoon geen woorden voor die gozer, alleen dat hij me mateloos irriteert. Ben ik hierin dan een van de weinigen, jammer dan maar ik ben geen kuddedier!
Op zondag 09 september 2001 15:51 schreef milagro het volgende:
Heel leuk topic, jammer van dat afzeiken op het laatst.
quote:breng jij dan wat in op dit topic!!!???
Op zondag 09 september 2001 15:51 schreef milagro het volgende:
Heel leuk topic, jammer van dat afzeiken op het laatst.
quote:Lieverds, jullie mogen zo weer verder met boosdoen en nichtenkift. Ik wil even aan Maggiblokje vertellen dat ik het heel aardig van hem vind om aan mij te denken voor een problemenrubriek. Helaas vind ik de meeste puberprobleempjes nogal onbenullig. Alleen voor groot leed kom ik om de hoek kijken, voor de rest moet ieder zijn of haar eigen zorgjes maar oplossen. Daar hebben ze mij toch helemaal niet bij nodig?
Op zondag 09 september 2001 12:59 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Sorry dat dit even dwars door het topic heen moet lieve Helga. Maar Fokzine! zou ontbeert een Mona!
Zoudt u alle lieve Fokkertjes met harteprobleempjes hier niet mee kunnen en willen helpen?
Natuurlijk realiseer ik me dat u het druk heeft met het realiseren van uw plannen, toch denk ik dat u hiermee veel voor de lezertjes kunt doen.
Er is toch zoveel leed op deze wereld waar met uw levenswijsheid iets aan te doen moet zijn!
Liefs,
Helga
quote:Lieve Helga,
Op zondag 09 september 2001 16:08 schreef Helga het volgende:[..]
Lieverds, jullie mogen zo weer verder met boosdoen en nichtenkift. Ik wil even aan Maggiblokje vertellen dat ik het heel aardig van hem vind om aan mij te denken voor een problemenrubriek. Helaas vind ik de meeste puberprobleempjes nogal onbenullig. Alleen voor groot leed kom ik om de hoek kijken, voor de rest moet ieder zijn of haar eigen zorgjes maar oplossen. Daar hebben ze mij toch helemaal niet bij nodig?
Liefs,
Helga
Ik dank u voor uw spoedig antwoord.
Jammer dat u hier niet voor voelt maar een vrouw van uw kaliber heeft natuurlijk wel meer te doen.
Ik zal uw stukjes met aandacht blijven lezen en wie weet, komt uw project nog van de grond. In dat geval zal ik mij zeker abonneren op uw glossy boulevardblad.
En wie weet, ik denk dat er ook nog wel ruimte moet zijn in het Larens of Blaricums dagblad toch?
In ieder geval veel succes met uw schrijfselen en dat ze mij en velen andere tenminste een lichtpuntje mogen verschaffen in dit aards tranendal.
Groetjes,
Maggiblokje, uw fan.
Zo, let the nichtenkift commence!
quote:hoe noem je zoiets bij hetero's, "ouwe jongens krentebrood" kift of zoiets?
Op zondag 09 september 2001 16:16 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Zo, let the nichtenkift commence!
quote:Heet gewoon ruzie!
Op zondag 09 september 2001 16:25 schreef YRRAB het volgende:[..]
hoe noem je zoiets bij hetero's, "ouwe jongens krentebrood" kift of zoiets?
(opmerking van mij wordt uiteraard weer geschaard onder de noemer "nichtenkift" , énig toch!!!!
quote:Nu ga je wel heel laag, Meneer de Astroloog.
Op zondag 09 september 2001 15:10 schreef YRRAB het volgende:
in het gehéél niet, beste Hapertje !
(p.s. ik weet wel zo'n beetje wat je van Gellarboy vindt naar je reacties te lezen, maar hoe vindt je die echtgenoot van ons "zomer-koninkje"?, of doe ik nu wel erg sarcastisch???!!)......
quote:Ja, persoonlijk vind ik dit wel een érg lage reactie.. jezus, kan je niet gewoon posten zonder andere mensen af te kraken? Ik kan daar soms heel erg kwaad om worden
Op zondag 09 september 2001 15:10 schreef YRRAB het volgende:[..]
in het gehéél niet, beste Hapertje !
(p.s. ik weet wel zo'n beetje wat je van Gellarboy vindt naar je reacties te lezen, maar hoe vindt je die echtgenoot van ons "zomer-koninkje"?, of doe ik nu wel erg sarcastisch???!!)......
quote:Iedereen weet toch dat jij beter gekleed bent GB? Zeg nou zelf
Op zondag 09 september 2001 16:41 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Nu ga je wel heel laag, Meneer de Astroloog.
Zonder enige reden Snitch af gaan zitten zeiken op zijn uiterlijk.
quote:Snitch????? who the fuck is Snitch?, je hond of zo????
Op zondag 09 september 2001 16:41 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Nu ga je wel heel laag, Meneer de Astroloog.
Zonder enige reden Snitch af gaan zitten zeiken op zijn uiterlijk.
quote:Opnieuw geef je aan dat geen IDEE hebt wie en wat je nou eigenlijk aan het afzeiken bent.
Op zondag 09 september 2001 16:47 schreef YRRAB het volgende:
Snitch????? who the fuck is Snitch?, je hond of zo????
quote:Dat is het toch ook, lieverd? De enige mensen die van jou de wind van voren krijgen (of een dolk in hun rug) zijn nichten. En de enige mensen die in dit topic reageren zijn nichten. Nichtenkift dus.!
Op zondag 09 september 2001 16:25 schreef YRRAB het volgende:
(opmerking van mij wordt uiteraard weer geschaard onder de noemer "nichtenkift" , énig toch!!!!
Liefs,
Fag hag Helga
quote:Ohhhhh!! DAT IS WAAR!!! DAT IS ZOO WAAAARRRR!!!
Op zondag 09 september 2001 16:52 schreef Helga het volgende:[..]
Dat is het toch ook, lieverd? De enige mensen die van jou de wind van voren krijgen (of een dolk in hun rug) zijn nichten. En de enige mensen die in dit topic reageren zijn nichten. Nichtenkift dus.!
Liefs,
Fag hag Helga
quote:ik beken dan ook eerlijk dat ik het af en toe héél leuk vindt om sommige personen de wind van voren te geven, dat veel mensen nou hun schaduw-kanten verbloemen/ontkennen voor zichzelf en anderen ; dát doe ik dus niet!!!!
Op zondag 09 september 2001 16:52 schreef Helga het volgende:[..]
Dat is het toch ook, lieverd? De enige mensen die van jou de wind van voren krijgen (of een dolk in hun rug) zijn nichten. En de enige mensen die in dit topic reageren zijn nichten. Nichtenkift dus.!
Liefs,
Fag hag Helga
quote:Aan de andere kant zitten wij de hele tijd tegen jouw schaduwkant te kijken en zou het wellicht wel eens leuk zijn als je ook eens je zonkant liet zien. Toch?
Op zondag 09 september 2001 17:06 schreef YRRAB het volgende:[..]
ik beken dan ook eerlijk dat ik het af en toe héél leuk vindt om sommige personen de wind van voren te geven, dat veel mensen nou hun schaduw-kanten verbloemen/ontkennen voor zichzelf en anderen ; dát doe ik dus niet!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |