abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1590176
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 23:52 schreef Hapertje het volgende:
Huh?

.......

Dus dank voor jullie inlevingsvermogen, maar mijn geweten is zuiver!

hoezo; " mijn geweten is zuiver" , is het in jouw ogen dan zo "onzuiver" om bep. verlangens/bedoelingen te hebben naar iemand toe!???
  zondag 9 september 2001 @ 00:00:11 #52
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1590205
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 23:52 schreef Hapertje het volgende:
Huh?

Begin jij ook al hoogl298? Bij mijn weten, ben ik geinteresseerd in een onderwerp. Wat een verbeeldingsvermogen hebben sommige mensen zeg!

Trouwens, hoe kan er iets bloeien als twee mensen elkaar niet eens kennen, laat staan gezien of gehoord hebben?

Dus dank voor jullie inlevingsvermogen, maar mijn geweten is zuiver!

Nou, sorry hoor. Wist niet dat je kwaad werd!!
Ik had hier geen slechte bedoelingen mee....mijn geweten is zuiver

nah, kzeg wel nix meer.....

Ach, het kan nog veel erger
pi_1590348
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 23:57 schreef YRRAB het volgende:

[..]

hoezo; " mijn geweten is zuiver" , is het in jouw ogen dan zo "onzuiver" om bep. verlangens/bedoelingen te hebben naar iemand toe!???

Dat zei ik niet. Alleen vind ik dat mensen soms snel conclusies trekken. Hoe kunnen zij weten of menen te weten wat ik denk of wat jij denkt? Misschien is de zin 'Mijn geweten is zuiver' een beetje buiten de context! Dus hoogl298 en Helga... ik ben absoluut niet boos! Zo was het niet bedoeld... ik weet ook niet wat ik denk nu... ik denk al zoveel nu ik over dit onderwerp nadenk!
Nothing takes the past away like the future!
pi_1590845
quote:
Op zondag 09 september 2001 00:13 schreef Hapertje het volgende:

[..]

ik weet ook niet wat ik denk nu... ik denk al zoveel nu ik over dit onderwerp nadenk!

Soms moet je niet denken, maar gewoon dóen, lieverd.

En dat is ook meteen mijn ontopic reactie. Niet teveel nadenken wanneer je een leuke jongen ziet, maar er gelijk op af! Het kost even wat om over die drempel heen te stappen, maar dóe iets! Al is het maar een steelse blik werpen op het begeerde object.

Nu was de hele inzet van dit topic dat een dergelijk object ontbreekt. Nou, Barry, die objecten zijn je toch min of meer in de schoot geworpen. De volgende zet is aan jou, lieverd!

Succes,
Helga

Ps. Dit bedoel ik natuurlijk louter abstract, maar dat snap je natuurlijk wel...

pi_1590906
Lieve Helga,

Verschijnt u ook in de bladen en zoja, komt er een bundel?

'Hier had uw advertentie kunnen staan.'
pi_1591050
quote:
Op zondag 09 september 2001 01:25 schreef Maggiblokje het volgende:
Lieve Helga,

Verschijnt u ook in de bladen en zoja, komt er een bundel?

Lief Maggiblokje,
Er staat het één en ander in de steigers. Ik moet een soort showbizz/lifestyle-pagina gaan maken voor een glossy, op proef weliswaar. Maar of dat doorgaat? De tijd zal het leren!

Hoezo?
Helga

pi_1591058
quote:
Op zondag 09 september 2001 01:50 schreef Helga het volgende:

[..]

Lief Maggiblokje,
Er staat het één en ander in de steigers. Ik moet een soort showbizz/lifestyle-pagina gaan maken voor een glossy, op proef weliswaar. Maar of dat doorgaat? De tijd zal het leren!

Hoezo?
Helga

Noteert u mij maar vast als abbonee op de "Helga".
pi_1591427
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 03:18 schreef YRRAB het volgende:

[..]

ik hou niet van vis (09-03-1969 ) !:+

As if !

Ik ben het type vissen dat zich gewoon vaak geroepen voelt om z'n neus in andermans....eehhh...om iemand wat tips te geven als hij daarom vraagt. En ik ben al voorzien, dus ik heb geen diepere (sexuele) motieven als je dat soms dacht.

Gezien je algemene lijst met vooroordelen over homos zul je dat wel gedacht hebben. Ik zou je (nogmaals) willen aanraden om gewoon eens BUITEN te komen in plaats van je zelf te verstoppen achter je eigen vooroordelen en jezelf in je eigen medelijden rond te draaien de hele tijd.

Beetje misselijkmakend is het nl. wel. (zal hier maar geen bijbehorend smiley neerzetten, want dat kan iedereen zich wel inbeelden)

Nothing beats that feeling of DISCOVERY!
pi_1591463
quote:
Op zondag 09 september 2001 03:09 schreef Exploited het volgende:

[..]

As if !

En ik ben al voorzien, dus ik heb geen diepere (sexuele) motieven als je dat soms dacht.

Gezien je algemene lijst met vooroordelen over homos zul je dat wel gedacht hebben. Ik zou je (nogmaals) willen aanraden om gewoon eens BUITEN te komen in plaats van je zelf te verstoppen achter je eigen vooroordelen en jezelf in je eigen medelijden rond te draaien de hele tijd.

je begrijpt duidelijk geen ene moer van mij, want anders had je allang al door gehad dat ik juist helemaal niet verwacht dat homo's seksuele motieven naar mij toe hebben, ik heb eerder het idee dat men me zgn. niet ziet staan/lopen/ zitten etc. dus dat dacht ik ook niet van jou en je hebt toch al héél demonstratief/omslachtig duidelijk gemaakt vanaf het begin dat je zo prat gaat op je "vaste" relatie!!!?

voorts geef je me steeds de raad om er op uit te gaan, terwijl ik al in méér dan 10 jaar wel 9567x uit ben geweest in versch. typen homo-tenten en dat echt niet alleen in A'dam ofzo!!!!!!

pi_1591469
Serieus? Zo veel uitgeweest? En dan NOG zo'n bord voor je hoofd hebben?

Mja...dan geef ik het op. Dan moet je gewoon effe iets anders gaan doen en hopen dat je ooit vanzelf tot een gezond inzicht komt over mensen in plaats van ze de hele tijd af te moeten kraken.

Nothing beats that feeling of DISCOVERY!
  zondag 9 september 2001 @ 03:53:33 #61
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1591511
quote:
Op zondag 09 september 2001 03:30 schreef Exploited het volgende:

Mja...dan geef ik het op. Dan moet je gewoon effe iets anders gaan doen en hopen dat je ooit vanzelf tot een gezond inzicht komt over mensen in plaats van ze de hele tijd af te moeten kraken.

Djies! Wat ben jij een enorm sneu type zeg!!
YRRAB is hier gewoon op een integere manier bezig en jij bent constant op een heel oneerlijke (echt vuil-nichterige) manier aan het communiceren.
Waarom ben je zo aan het stoken? Het lijkt wel of je stiekum toch wel iets van YRRAB wilt. Maar dat zul je wel nooit erkennen voor jezelf (geeft nix hoor

Ik heb voor de gein ook even je aanbevolen site bekeken, maar ik zag je gezicht niet. Alleen een stuk vlees (torso'tje....is je kop niet om over naar huis te schrijven ofzo??)

YRRAB, mocht je dit nog lezen zo laat: Ik vind je heel sterk overkomen, vooral omdat je zo eerlijk communiceert en voor je mening uit komt.
Kun je van de rest niet echt zeggen!
Hou je taai en laat je zeker niet inpakken door een stel valse nichten!

Ach, het kan nog veel erger
pi_1591520
Hierbij wil ik me aansluiten bij Hoogl... (Sorry lieverd maar ik weet je nummer niet uit mijn hoofd). Ik heb dan wel gekscherend opgemerkt dat er vast wel wat inzat met één van de foktypes, maar Barry: leef zoals jij wilt leven!

Ik merk aan de manier waarop jij je uit dat je een stuk verder bent dan de meeste mensen die in Seksualiteit reageren. En om een oude koe van stal te halen: zoek je heil elders, laat bepaalde figuren die hier posten links liggen. Doe je voordeel met de posts waar je iets aan hebt en kijk vooral om je heen. En je zult zien dat het geluk dichterbij is dan je nu misschien mocht denken.

Liefs,
Helga

pi_1592016
quote:
Op zondag 09 september 2001 03:30 schreef Exploited het volgende:

Ik heb niet echt begrepen waar jij merkt dat YRRAB mensen loopt af te kraken! Barry komt voor zijn eigen mening op en verdedigt deze. Is daar iets verkeerd aan? Jij denkt dat je met dergelijke opmerkingen zelf heel wat bent... nou jongen, ga eens bij jezelf te rade wie nu echt een bord voor zijn kop heeft!

On topic: Barry, jij zegt dat mensen vaak gewoon langs je heen lopen... dat denk ik ook altijd. En dan hoor ik later pas van vrienden of vriendinnen dat ik de hele tijd bekeken ben. Ikzelf heb dat dus nooit door. En waarom niet? Omdat ik daar waarschijnlijk geen moment stil bij sta. Ik denk altijd: wie wil er nu naar mij kijken? Ik ben toch niet bijzonder... en ook al weet ik nu dat er soms best mensen omkijken via vrienden, nog steeds heb ik het nooit door. Misschien onwetendheid, misschien wel onzekerheid van mezelf. Hoe ervaar jij dat?

pi_1592051
Hoi Barry,

Ik ken je gevoel, even voor de astrologen onder ons,

ik ben geboren op 15-12-1974 om 5 voor half 7 in de avond. en ik kwam met mijn billen eerst.

Goed, zo vaak als jij uit gegaan ben zal ik wel nooit halen, ik hoop wel dat je er plezier aan beleeft heb.

Mijn eerste vriendje zat naast me op school. En ik vond hem SUPER leuk, (nogsteeds leuk). Maarja hoe maak je het duidelijk? dat was mijn probleem. Hij gaf geen enkele indicatie dat hij mij leuk vond. Altans dat dacht ik. NA 3 kwart jaar nodigde hij me uit om eens bij hem naar z'n pc te komen kijken. wel dat ging zo heen en weer en ineens pats had ik het door. Ik merkte zijn signalen niet op.

Na 2,5 jaar was het uit het ging niet meer. Jammer maargoed dit gebeurd nu eenmaal. In de tijd dat ik weer alleen was, en eigfenlijk helemaal niet op zoek was naar een vriend was er nog niet echt internet voor de sterveling. maar wel echo-mail ( als je wil weten wat dat was mail maar nielsh26@ hotmail.com) en daar zat ik bij een groep die zich Intergay noemde. die organiseerde een weekeinde op een kamping in zeeuws vlaanderen. meer dan 50 jongens waren er het was gezellig en ik heb er 5 nieuwe vriende gemaakt. Uiteindelijk heb ike r een vriendje gevonden. maar dat was wel even een maand of 4 later.

Zelfs tegenwoordig trek ik er nog wel een sop uit om mensnen te ontmoeten. En als ik ze aardig/leuk vind dan ga ik graag nog een smet ze weg. DE intentie is nooit, dit gaat een levenspartner worden [die heb ik al]. Ik hou er goed vrienden aan over. In het uitgaanssircuit ligt het percentage one-night stands erg hoog, ik ga niet zeggend at je er geen vriendje vinden kan maar wel dat de kans kleiner is.

Misschien moet je wle geen eisen stellen aan een vriendje, en het gevoel hebben dat het klikt in plaats een profiel op te stellen. Een ieder om ons heenis compleet. en toch bestaat de drang om een partnet te zoeken. Accepteer de mensen zoals ze zijn. dat verwacht je ook van hen.

Wat je foto betreft, je bent een leuke jongen, uitgaande dat het jou foto is. Voor mij als ik je tegen zou komen zeker een overweging om eens wat met je te gaan drinken.

Nielsh26 (jeroen)

Be who you are!
pi_1592079
quote:
Op zondag 09 september 2001 10:26 schreef Hapertje het volgende:

[..]

... dat denk ik ook altijd. En dan hoor ik later pas van vrienden of vriendinnen dat ik de hele tijd bekeken ben. Ikzelf heb dat dus nooit door.... en ook al weet ik nu dat er soms best mensen omkijken via vrienden, nog steeds heb ik het nooit door. Misschien onwetendheid, misschien wel onzekerheid van mezelf. Hoe ervaar jij dat?

ik heb dit "probleem" zelf dus ook, en als ik dan naar die mensen kijk die volgens een ander steeds aandachtig naar mij kijken, dan lijken ze het te vertikken om weer 's tekijken, zo onduidelijk allemaal, dat bedoel ik dan ook met"vage versier en aandachttrekkers-codes & trucjes waar ik dan ook heel onzeker van wordt over mezelf ("men vindt me zeker oninteressant, lelijk, arrogant, of vul het verder maar zelf in...!")

dit nodigt voor mij dan ook totaal niet uit om zelf dan maar direct op iemand af te stappen!!!!

pi_1592091
Ahum Exploited... ik zie nu zelfs dat je psychologie studeert! Hoe ver ben je al? Afgaande op je inschattingsvermogen heb je je propadeuse nog niet eens binnen!

Enne Nielsh26... jij hebt al iemand! Laat Barry dan voor de vrije mannen in de aanbieding! (GEKSCHEREND BEDOELD EN ERG VOOR DE HAND LIGGEND)

pi_1592104
quote:
Op zondag 09 september 2001 10:40 schreef YRRAB het volgende:

[..]

ik heb dit "probleem" zelf dus ook, en als ik dan naar die mensen kijk die volgens een ander steeds aandachtig naar mij kijken, dan lijken ze het te vertikken om weer 's tekijken, zo onduidelijk allemaal, dat bedoel ik dan ook met"vage versier en aandachttrekkers-codes & trucjes waar ik dan ook heel onzeker van wordt over mezelf ("men vindt me zeker oninteressant, lelijk, arrogant, of vul het verder maar zelf in...!")

dit nodigt voor mij dan ook totaal niet uit om zelf dan maar direct op iemand af te stappen!!!!

Erg herkenbaar zelfs! Weet je wat het met mij is? Ik ga meteen in het begin al van het ergste uit. Dan wil ik op iemand afstappen en dan ga ik er meteen van uit dat ik een inschattingsfout maak en dat ik toch afgewezen/uitgelachen wordt. En om die vernedering maar te voorkomen, laat ik het maar zitten.

Nog erger is vaak dat als ik iemand wel leuk vind zo op het eerste gezicht, ga ik meteen denken: ach, hij kan ook erg tegenvallen en dan onderneem ik wederom geen actie. Bang dus waarschijnlijk voor affectie en dus krijg ik een schild om me heen. Gevoelens zijn moeilijker dan je denkt.

pi_1592166
quote:
Op zondag 09 september 2001 10:45 schreef Hapertje het volgende:

[..]

..... en dus krijg ik een schild om me heen. Gevoelens zijn moeilijker dan je denkt.

ik voel me nooit zo op m'n gemak tussen massa's mensen die zich onderling ook weer in groepjes verdelen (dat vindt ik vaak ook zo erg aan de nichten-scene, die kliekjes-vorming, maar dat terzijde!)
dan krijg ik ook een soort schild om me heen en in mijn geval ga ik dan automatisch erg serieus/afstandelijk kijken wat dan weer ingeschat wordt door anderen als arrogantie, chagrijnigheid of misschien wel erger!!!?
wat het benaderd worden door anderen ook al niet erg meehelpt!!, ik op mijn beurt kruip dan in mijn onzekere schulp terwijll een ander me dan misschien heel zelfverzekerd-arrogant vindt overkomen (ze moesten dan eens weten!!!) ik schijn ook nogal "indringend" te kijken!!! .....ja, wat moet je daar dan mee?????
pi_1592203
quote:
Op zondag 09 september 2001 10:34 schreef Nielsh26 het volgende:
Hoi Barry,

Ik ken je gevoel, even voor de astrologen onder ons,
........

Wat je foto betreft, je bent een leuke jongen, uitgaande dat het jou foto is. Voor mij als ik je tegen zou komen zeker een overweging om eens wat met je te gaan drinken.

Nielsh26 (jeroen)

wat dat eerste betreft, ik kom vrijwel nooit mensen in de gay-scene tegen die zich interesseren voor astrologie e.d., maar dat terzijde,

en ja, het is wel degelijk mijn foto , maar waarom vinden mensen (zoals Helga en zelfs een hetero-man!!???)mij er goed uitzien en heb ik in de nichten-scene het gevoel dat men me niet ziet staan !!????(zie ook mijn bovenstaande reacties)..

pi_1592222
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:03 schreef YRRAB het volgende:

[..]

ik op mijn beurt kruip dan in mijn onzekere schulp terwijll een ander me dan misschien heel zelfverzekerd-arrogant vindt overkomen (ze moesten dan eens weten!!!)

Hahaha... dat is zo bekend voor mij. Ik heb dat ook als ik iets moet doen waar ik zenuwachtig voor ben, presentaties of testen... en dan zeggen mensen altijd: je komt zo zelfverzekerd over, terwijl ik sta te pissen van angst! Het komt dus veel voor dat onzekerheid opgevat gaat worden als een zekerheid. Raar, maar waar! En wat je ermee moet? Ik weet het ook niet.

Vroeger had ik altijd het idee rond mijn 25e helemaal rond te zijn. Een perfecte baan, auto, huis en partner... man, viel dat even tegen! Drie van die vier dingen zijn nu wel gelukt, alleen dat laatste lukt maar niet.

Aan de andere kant, denk ik ook: Ik ben gelukkig met mezelf en dat is het voornaamste. Een ander kan dat geluk alleen maar aanvullen. Maar het geluk moet niet van die ander afhangen!

pi_1592242
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:11 schreef YRRAB het volgende:

[..]

wat dat eerste betreft, ik kom vrijwel nooit mensen in de gay-scene tegen die zich interesseren voor astrologie e.d., maar dat terzijde,

en ja, het is wel degelijk mijn foto , maar waarom vinden mensen (zoals Helga en zelfs een hetero-man!!???)mij er goed uitzien en heb ik in de nichten-scene het gevoel dat men me niet ziet staan !!????(zie ook mijn bovenstaande reacties)..

Zoals jij zelf al vermoedt: Men oordeelt ook naar jouw houding. Ik vind je er ook goed uitzien. Maar dat zegt niet alles, lichaamstaal zegt ook veel. En juist die onzekerheid kan dan net teveel opspelen, waardoor mensen instinctief het verkeerde denken... ben ik duidelijk of juist vaag?
pi_1592294
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:19 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Zoals jij zelf al vermoedt: Men oordeelt ook naar jouw houding. Ik vind je er ook goed uitzien. Maar dat zegt niet alles, lichaamstaal zegt ook veel. En juist die onzekerheid kan dan net teveel opspelen, waardoor mensen instinctief het verkeerde denken..

ja, terwijl ze zelf ook een onzekere houding aannemen in de vorm van groepsgedrag, roken etc. het lijkt dan net alsof je je onzekerheid toch vooral allemaal volgens dezelfde codes en normen hoort te uiten!!...
pi_1592351
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:31 schreef YRRAB het volgende:

[..]

ja, terwijl ze zelf ook een onzekere houding aannemen in de vorm van groepsgedrag, roken etc. het lijkt dan net alsof je je onzekerheid toch vooral allemaal volgens dezelfde codes en normen hoort te uiten!!...

Dat klopt ook!

Maar stel nu dat jij tegenover mij staat als die goeduitziende jongen en je zou mij aanstaren... dan ben ik zo iemand die jou heel leuk zou vinden, en door mijn verlegenheid ook iemand die niets zou doen uit onzekerheid/faalangst! En dan zijn wij op dat moment elkaars gelijken! En dan? Dan is het vaak zo dat je beiden weer je eigen kant opgaat, beiden denkend: shit, wat ben ik een sukkel! Toch?

pi_1592758
quote:
Op zondag 09 september 2001 01:50 schreef Helga het volgende:

[..]

Lief Maggiblokje,

Hoezo?
Helga

Sorry dat dit even dwars door het topic heen moet lieve Helga. Maar Fokzine! zou ontbeert een Mona!
Zoudt u alle lieve Fokkertjes met harteprobleempjes hier niet mee kunnen en willen helpen?
Natuurlijk realiseer ik me dat u het druk heeft met het realiseren van uw plannen, toch denk ik dat u hiermee veel voor de lezertjes kunt doen.
Er is toch zoveel leed op deze wereld waar met uw levenswijsheid iets aan te doen moet zijn!
'Hier had uw advertentie kunnen staan.'
pi_1593140
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:11 schreef YRRAB het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je niet uitstraalt "pluk me, gebruik me voor een nachtje" en blond is op dit moment demode, in combinatie met spieren en strakke kleding. Het is net asl met een hoop dingen, het uiterlijk verkoopt en dat geld zeker in de nichtenscene. En waarom zou je in dat geval de moeite doen om iemand dieper te leren kennen enzo als je ze nar gebruik met het condoom en al weer de straat op gooit.

Zoek eens op een andere plek, en laat het aan het lot over, ontmoet je een jongen die je wel leuk vind ga op hem af bied hem wat te drinken aan en zie verder wel, maak geen plannen en bedenk niet. Overval hem vooral niet met al je wijsheden zoals je ons overvalt, en zie maar. vind je hem leuk, nodig hem nogmaals uit om te gaan stappen, wil je hem de eerste avond mee naar huis nemen als eenmalige sex partner doe het. wil je dat niet doe het niet. wissel samen eens van kroeg ofzo? Zie jezelf niet gelijk als ideaal voor zo'n jongen. Er zijn er zat die liever een paar avonden met iemand optrekken en dan iets verder gaan. je bent niet de enige in de scene. Speel het spel, en bepaal de regels.

Stap af op een jongen die je leuk lijkt, en die niet "adverteerd" PAK ME.... en bied hem wat te drinken aan. Ook ik ben geen danser, dus hang meer langs de kant. Ik heb genoeg mensen gevonden die het leuk vinden sm,en te stappen en op een goed moment meer willen....

Nielsh26(jeroen) [ondanks minder vriendelijke reacties in andere postings]

Be who you are!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')