Nee.... en volgens die agenten zag het er ook serieus uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:48 schreef -DailaLama- het volgende:
Zag het er ook maar enigszins uit als een grap?
Nee, is gewoon iemand geweest die daar (voor mijn balie) kwam internettenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:50 schreef mineo39-76 het volgende:
Werkt de persoon wel bij jullie?
Ja, ik hoop dat ze hem kunnen traceren. Wij hebben het gebouw doorzocht en zelfs op het dak gekeken, maar daar was niemand. Als hij het echt wil doen, doet hij het toch wel. Maar ik hoop dat ze hem op tijd vinden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:53 schreef Captain_Chaos het volgende:
Suicide neigingen zijn altij heel moeilijk om vat op te krijgen. Ik denk dat het een goed begin is als dergelijke symptomen serieus worden genomen, al lijkt me ook wel een probleem om de schrijver van die brief te confronteren met jouw vondst te confronteren. Ik denk dat dat het beste door, of in gezelschap van, hulpverleners kan gebeuren. De inhoud van de brief is nu bij de politie bekend en zal leiden tot alerte inzet in voorkomende meldingen rond die persoon.
Er is 1 printer waar alle documenten uit komen...... die Duitse vrouw had pagina's van Duitse websites geprint..... maar toen ik die er samen met haar uithaalde zag ik onderop die brief liggen in het Nederlands (en getypt in word). Die was dus in die printer achtergelaten. Zij had verder nergens last van, ze is gewoon naar huis gegaan. Die brief was dus waarschijnlijk op een andere computer gemaakt, geprint en achtergelaten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:56 schreef Eightball het volgende:
Begrijp ik het nou goed? Iemand checkt haar mail, en krijgt een zelfmoordmailtje. Die wil ze printen.
Vervolgens krijgt ze security en Politie op haar nek? Hoe was ze toen ze je die vraag over die printer stelde?
Check.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:59 schreef DePresident het volgende:
Zij had verder nergens last van, ze is gewoon naar huis gegaan.
Ja, het vervelende is dat het een hoog gebouw is van zes verdiepingen met een plat dak. Wij dachten dat hij eventueel bij ons zelfmoord zou plegen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:00 schreef Eightball het volgende:
[..]
Check.
Mja, dan zou ik ook even het pand uitkammen.
Het maakt niet uit hoe of wat. Tenzij je daarin geïnteresseerd bent. Het maakt alleen uit dat je doet wat je hebt gedaan; namelijk professionals ingeschakeld. Zij handelen het verder af, maar ik zou het niet per definitie niet serieus nemen. Alleen is het niet jouw verantwoordelijkheid om je hier verder mee bezig te houden. Is ook zinloos overigens.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:45 schreef DePresident het volgende:
0[..]
Hoe serieus moet je zo'n brief nemen? Waarom print die man dat dan uit op mijn werk? Zodat hij het gevoel heeft dat iemand het zich aantrekt? Als wanhoopsdaad om aandacht te krijgen?
Ja, we weten al dat jij die ezel bent die nooit iets serieus neemtquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:04 schreef Xebrozius het volgende:
Prachtige grap.
Alleen al zo oud als de weg naar Rome.
Leuk dat je er wel intrapte![]()
Tja, duizenden mensen plegen zelfmoord per jaar.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:04 schreef Bombie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe of wat. Tenzij je daarin geïnteresseerd bent. Het maakt alleen uit dat je doet wat je hebt gedaan; namelijk professionals ingeschakeld. Zij handelen het verder af, maar ik zou het niet per definitie niet serieus nemen. Alleen is het niet jouw verantwoordelijkheid om je hier verder mee bezig te houden. Is ook zinloos overigens.
Vreemd genoeg heb ik ooit met een stel collega's dezelfde grap uitgehaald en was het relaas ongeveer hetzelfde als jij beschreef.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:06 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja, we weten al dat jij die ezel bent die nooit iets serieus neemt![]()
Wie ben jij om die persoon tegen te houden?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, lekker gewoon negeren, tuurlijk. En als het dan wèl echt is?
Dat laat toch zien dat je best wel een zieke geest hebtquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik ooit met een stel collega's dezelfde grap uitgehaald en was het relaas ongeveer hetzelfde als jij beschreef.
Het lag in onze printer en werd sowieso wel gevonden omdat we dat ding controleren.quote:Iemand die zelfmoord pleegt houd meestal het briefje bij zich, in zijn jas of thuis.
De kans dat zijn brief namelijk niet gevonden zou worden of weggegooid is erg groot. Iemand die zelfmoord pleegt ( als hij/zij al een afscheidsbrief heeft) zorgt er ook voor dat de brief gevonden dient te worden.
Ik moest de brief eerst voorlezen voor ze kwamen. Ze namen het serieus.... jij zou niet bellen & als hij dan van het gebouw was gesprongen dan was je vast nog trots op jezelfquote:Nadenken in plaats van paniekerig de politie bellen, dankzij jouw reactie moest de politie weer eens voor niets uitrukken.
Wederom, wie ben jij om te bepalen wat goed of fout is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:11 schreef DePresident het volgende:
Ik moest de brief eerst voorlezen voor ze kwamen. Ze namen het serieus.... jij zou niet bellen & als hij dan van het gebouw was gesprongen dan was je vast nog trots op jezelf
Maar wat als het nu geen grap is?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:04 schreef Xebrozius het volgende:
Prachtige grap.
Alleen al zo oud als de weg naar Rome.
Leuk dat je er wel intrapte![]()
Misschien las je over het gedeelte heen waarin ik zei:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:13 schreef paddy het volgende:
Jij zou dus er vanuit gaan dat het een grap was?
quote:Prachtige grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |