Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:09 schreef ElisaB het volgende:
Dit is een periodiek terugkerend gespreksonderwerp. Er is veel voor te zeggen, maar ook wel wat tegenin te brengen.
Ik zal morgen of zo ff zoeken waar die hele discussie staat. De kern is in elk geval dat iedereen het belang ervan inziet, maar niemand de tijd heeft om er iets geniaals op te bedenken (wie gaat het bijhouden, wie beslist nou uiteindelijk wie er gelijk heeft als er discussie ontstaan is, etc).
Ik denk dat Breuls dat zeker zou moeten kunnen, maar gezien de overige punten van aandacht, ontbreekt hem daarvoor de tijd (gok ik zomaar). Maar het is in elk geval niet iets waarvan wij vinden dat het niet zou moeten, maar gebrek aan tijd van hen met écht verstand van zaken ontbreekt ff.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.
Users mogen punten geven. Om misbruik te voorkomen (ik vind hem een lul, dus geef 0 punten elke keer) maximaal een x aantal keer stemmen per maand ofzo.
Daar is natuurlijk wel wat op te verzinnen.
Een sticky topic met userbeoordelingen en 't toekennen van punten via mail aan 1 van de OP's met topic en punt voor de afhandeling met duidelijk verhaal erbij.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.
Users mogen punten geven. Om misbruik te voorkomen (ik vind hem een lul, dus geef 0 punten elke keer) maximaal een x aantal keer stemmen per maand ofzo.
Daar is natuurlijk wel wat op te verzinnen.
Dat vereist weer activiteit van de Modjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een sticky topic met userbeoordelingen en 't toekennen van punten via mail aan 1 van de OP's met topic en punt voor de afhandeling met duidelijk verhaal erbij.![]()
Op zich zou ik er nog wel werk in willen steken hoor. Alleen moet het dan wel een systeem zijn dat ook ergens op slaat. Ik zal jullie deelgenoot maken van de beren die ik op de weg zie:quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat vereist weer activiteit van de Modjes.
Môch... wordt toch niet altijd op gereageerd mod-jes... in my actives staan er nog een paar open die ik al lang heb afgemeld...quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:45 schreef Adelante het volgende:
oké, alles dichtgemikt...
tip: gebruik volgende keer bij verkoop het topicreport, dan wordt je topic nog sneller gesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |