abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23794000
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:01 schreef HellRaver het volgende:

[..]

10 euro afhalen in Utrecht vind ik prima! Mail staat in profiel.
[..]

Lijkt me duidelijk.....

maar laten we er geen discussie van maken en gewoon de mensen zelf laten beslissen wat ze er van vinden
(Zo zwaar moet je nou ook niet wegen aan dit topic).
Ik wens je verder veel suc6 met je verkoop
We hadden verder nog geen concrete afspraken gemaakt. Als dat nog niet gebeurt is vind ik dat er gewoon doorgeboden (en geaccepteerd) mag worden.
Bedankt!
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_23794096
Nou vind dat als ik via MSN vraag waar ik het kan ophalen en jij zegt: Bij die en die afslag aan de A2 dat dat redelijk concreet is.

Maar zoals ik al zei: Hier is dit topic niet voor bedoelt dus laten we onze "discussie" als volwassen voeren en niet anderen daar mee lastig vallen.....
pi_23794145
ik heb gezegd.
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
  maandag 6 december 2004 @ 10:31:29 #49
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_23794335
Mag ik me ermee bemoeien? Het gebeurt wel vaker dat koper en verkoper het oneens zijn over de vraag wanneer de deal gesloten is (en dat lees ik dan dus in de mail). En het is bijna altijd zo dat de koper vindt dat er een deal is en de verkoper vindt van niet. En het is ook bijna altijd zo dat de verkoper ná het moment waarop er gezegd is 'owkee, deal' nog een hoger bod krijgt.

V&A is niet de grote-mensen-wereld waarin de wetten gelden die elders gelden (een deal = een deal). Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrijwel altijd met de bieder eens ben. Als op een gegeven moment een bod is geaccepteerd, dan is er een deal. Sim-pel. Dat er daarna iemand een paar euro meer biedt, zou daar niets aan af mogen doen.

Maar goed; dat is mijn mening. Ieder moet het maar voor zich weten. Je zult mij in elk geval nooit kunnen betrappen op het feit dat ik kies voor een paar euro meer als dat betekent dat ik daarvoor 'een man een man, een woord een woord' (als hartstochtelijk aangehangen grondprincipe) moet laten varen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_23795000
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:31 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik me ermee bemoeien? Het gebeurt wel vaker dat koper en verkoper het oneens zijn over de vraag wanneer de deal gesloten is (en dat lees ik dan dus in de mail). En het is bijna altijd zo dat de koper vindt dat er een deal is en de verkoper vindt van niet. En het is ook bijna altijd zo dat de verkoper ná het moment waarop er gezegd is 'owkee, deal' nog een hoger bod krijgt.

V&A is niet de grote-mensen-wereld waarin de wetten gelden die elders gelden (een deal = een deal). Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrijwel altijd met de bieder eens ben. Als op een gegeven moment een bod is geaccepteerd, dan is er een deal. Sim-pel. Dat er daarna iemand een paar euro meer biedt, zou daar niets aan af mogen doen.

Maar goed; dat is mijn mening. Ieder moet het maar voor zich weten. Je zult mij in elk geval nooit kunnen betrappen op het feit dat ik kies voor een paar euro meer als dat betekent dat ik daarvoor 'een man een man, een woord een woord' (als hartstochtelijk aangehangen grondprincipe) moet laten varen.
Ben het wel met je eens en doe ook altijd hetzelfde. Ik was alleen van mening dat i.c. nog geen deal was gesloten. Maar zoals je zegt verschilt de mening daar altijd over.
  maandag 6 december 2004 @ 12:16:18 #51
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_23796300
[TK] Pda + GPS

Bittere nasmaak van Medalist.

Ik heb deze PDA van hem overgekocht voor 265 EUR, en zoals in het topic staat *zou er een bon bij zitten*. Hoe anders bewijs je dat de PDA zo oud is als geadverteerd, en of het niet van een vrachtwagen afgevallen exemplaar is, en hoe anders wil je nog garantie claimen bij de winkel? Dat weet Medalist zelf ook wel, anders had hij het niet bij zijn productomschrijving gezet. Een PDA met bon is meer waard dan een zonder bon, zo simpel is het.

Nu is dit al een maand geleden, en eerst werd mij beloofd de bon mee te sturen met de PDA (niet gebeurd) daarna is tot 3x beloofd dat hij de bon na zou sturen ivm een verhuizing (niet gebeurd). Ondertussen had ik voorgesteld dat 10% terugstorting van het aankoopbedrag ook goed is in plaats van de bon, maar hier heb ik ook geen reactie op teruggehad.

Ik heb een PDA met bon gekocht en dat wil ik graag dan ook hebben. Mods, kunnen jullie bemidelen in deze zaak, want na een maand ben ik bang dat Medalist me met de productomschrijving voor de gek gehouden heeft, en ik zou graag op een of andere manier toch compensatie van hem willen zien.
Confidence through competence
  maandag 6 december 2004 @ 12:41:18 #52
33954 ElisaB
pi_23796863
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
Mods, kunnen jullie bemidelen in deze zaak, want na een maand ben ik bang dat Medalist me met de productomschrijving voor de gek gehouden heeft, en ik zou graag op een of andere manier toch compensatie van hem willen zien.
Niet bij elke deal die stroef verloopt, is sprake van opzet of oplichting. Er zijn 1001 andere redenen te bedenken. Probeer bij problemen daarom in elk geval altijd eerst om samen met de ander tot een oplossing te komen. Lukt dit niet en denk je dat je opgelicht bent (of iets dat erop begint te lijken), neem dan per email contact op met een van de moderators. Vermeld in je email:

• beschrijving van het probleem (vermeld ook wat je zelf al hebt geprobeerd om het op te lossen)
  • link naar het betreffende topic
  • jouw eigen gebruikersnaam en die van de andere partij
  • het emailadres / de emailadressen die je van de andere user hebt

De V&A moderators zullen dan verdere actie ondernemen.

Uit: [V&A FAQ] vernieuwd, eenduidig en helder

Misschien is een toelichting gewenst: Mods kunnen op eigen houtje vrij weinig. En dat is maar goed ook Om iets voor elkaar te krijgen, moeten mods soms een beroep doen op de FA's. En daartoe is een emailwisseling nodig. En het is strontvervelend als je voor elk probleem zelf het volledige mailtje bij elkaar moet gaan knippen en plakken. Hoewel het meeste hier al in je posts staat, zal ik dus toch zelf weer de links moeten gaan zoeken, kopieren, knippen en plakken. En dat is bij een paar van dit soort mailtjes per dag best een hele klus.
  • Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
      maandag 6 december 2004 @ 12:42:35 #53
    33954 ElisaB
    pi_23796896
    Ow ja; ik wil je uiteraard helpen, maar stuur dan ff een mailtje, zodat ik in elk geval alle gegevens compleet heb en je gemakkelijk terug kan mailen
      maandag 6 december 2004 @ 15:13:01 #54
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_23799953
    Okee
    Confidence through competence
      maandag 6 december 2004 @ 15:38:44 #55
    33954 ElisaB
    pi_23800458
    [GEZ] met spoed: Yu-Gi-Oh 'Blue-Eyes Shining Dragon'

Kwoklie heeft me er aan geholpen en de kleine is weer helemaal gelukkig

Kwoklie bedankt!
    pi_23801212
    quote:
    Op maandag 6 december 2004 11:09 schreef spanks het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens en doe ook altijd hetzelfde. Ik was alleen van mening dat i.c. nog geen deal was gesloten. Maar zoals je zegt verschilt de mening daar altijd over.
    Zo kun je als verkoper natuurlijk altijd een slag om de arm houden.
    Als ik 't topic zo lees was 't wel degelijk een deal.

In [TK] Intel P4 systeem FULL OPTIONS (A-kwaliteit) had ik al geld overgemaakt en ging de deal ineens niet door.
      maandag 6 december 2004 @ 16:25:41 #57
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_23801289
    quote:
    Op maandag 6 december 2004 16:21 schreef Shagya het volgende:

[..]

Zo kun je als verkoper natuurlijk altijd een slag om de arm houden.
    Als ik 't topic zo lees was 't wel degelijk een deal.

In [TK] Intel P4 systeem FULL OPTIONS (A-kwaliteit) had ik al geld overgemaakt en ging de deal ineens niet door.
    dat vind ik wel héél erg laag. (geld wel terug gekregen neem ik aan?)

ElisaB, kun je zo'n user niet even een ban geven ofzo?
      maandag 6 december 2004 @ 17:24:32 #58
    33954 ElisaB
    pi_23802216
    quote:
    Op maandag 6 december 2004 16:25 schreef Het_Biertje het volgende:
    ElisaB, kun je zo'n user niet even een ban geven ofzo?
    ElisaB heeft helemaal geen ban-knop

In feite hebben wij geen bemoeienis met hoe het hier gaat; wij maken de regels van de deals niet, dat doen koper en verkoper samen. Het enige dat wij doen is zorgen dat het aangebodene en het gevraagde binnen de policy valt. En dat het een beetje netjes blijft hier, zodat de topics blijven doen waar ze voor zijn bedoeld. Het uiterste dat we doen, is dat we users passief en minder passief weren. En iemand die regelmatig de boel min of meer belazert, die doet geen recht aan wat we hier omhoog proberen te houden, dus die is niet meer welkom.

Om een kort verhaal lang te maken: we gaan er niet tussen staan. De users op V&A zijn allemaal mondig en volwassen genoeg om hun mannetje te staan. En soms helpen we een beetje
    pi_23895715
    Ninja Gaiden gekocht van HomerJ uit topic [TK/TR][Xbox, Cube & GBA] Diverse Games. Afhandeling ondanks 85 cent strafport prettig verlopen
    pi_23916978
    Uit dit: [TK] Wat hardware
    en dit topic: [GEZ] AMD XP2000+ processoren

AMD Processor verkocht aan het_biertje, nog een fotocamera gekregen voor het lange wachtten (we hadden op een station afgesproken)
    Wie niet dom is moet slim zijn!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')