We hadden verder nog geen concrete afspraken gemaakt. Als dat nog niet gebeurt is vind ik dat er gewoon doorgeboden (en geaccepteerd) mag worden.quote:Op maandag 6 december 2004 10:01 schreef HellRaver het volgende:
[..]
10 euro afhalen in Utrecht vind ik prima! Mail staat in profiel.
[..]
Lijkt me duidelijk.....
maar laten we er geen discussie van maken en gewoon de mensen zelf laten beslissen wat ze er van vinden
(Zo zwaar moet je nou ook niet wegen aan dit topic).
Ik wens je verder veel suc6 met je verkoop
Ben het wel met je eens en doe ook altijd hetzelfde. Ik was alleen van mening dat i.c. nog geen deal was gesloten. Maar zoals je zegt verschilt de mening daar altijd over.quote:Op maandag 6 december 2004 10:31 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik me ermee bemoeien? Het gebeurt wel vaker dat koper en verkoper het oneens zijn over de vraag wanneer de deal gesloten is (en dat lees ik dan dus in de mail). En het is bijna altijd zo dat de koper vindt dat er een deal is en de verkoper vindt van niet. En het is ook bijna altijd zo dat de verkoper ná het moment waarop er gezegd is 'owkee, deal' nog een hoger bod krijgt.
V&A is niet de grote-mensen-wereld waarin de wetten gelden die elders gelden (een deal = een deal). Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrijwel altijd met de bieder eens ben. Als op een gegeven moment een bod is geaccepteerd, dan is er een deal. Sim-pel. Dat er daarna iemand een paar euro meer biedt, zou daar niets aan af mogen doen.
Maar goed; dat is mijn mening. Ieder moet het maar voor zich weten. Je zult mij in elk geval nooit kunnen betrappen op het feit dat ik kies voor een paar euro meer als dat betekent dat ik daarvoor 'een man een man, een woord een woord' (als hartstochtelijk aangehangen grondprincipe) moet laten varen.
Niet bij elke deal die stroef verloopt, is sprake van opzet of oplichting. Er zijn 1001 andere redenen te bedenken. Probeer bij problemen daarom in elk geval altijd eerst om samen met de ander tot een oplossing te komen. Lukt dit niet en denk je dat je opgelicht bent (of iets dat erop begint te lijken), neem dan per email contact op met een van de moderators. Vermeld in je email:quote:Op maandag 6 december 2004 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
Mods, kunnen jullie bemidelen in deze zaak, want na een maand ben ik bang dat Medalist me met de productomschrijving voor de gek gehouden heeft, en ik zou graag op een of andere manier toch compensatie van hem willen zien.
Zo kun je als verkoper natuurlijk altijd een slag om de arm houden.quote:Op maandag 6 december 2004 11:09 schreef spanks het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens en doe ook altijd hetzelfde. Ik was alleen van mening dat i.c. nog geen deal was gesloten. Maar zoals je zegt verschilt de mening daar altijd over.
dat vind ik wel héél erg laag.quote:Op maandag 6 december 2004 16:21 schreef Shagya het volgende:
[..]
Zo kun je als verkoper natuurlijk altijd een slag om de arm houden.
Als ik 't topic zo lees was 't wel degelijk een deal.
In [TK] Intel P4 systeem FULL OPTIONS (A-kwaliteit) had ik al geld overgemaakt en ging de deal ineens niet door.![]()
ElisaB heeft helemaal geen ban-knopquote:Op maandag 6 december 2004 16:25 schreef Het_Biertje het volgende:
ElisaB, kun je zo'n user niet even een ban geven ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |