Ik ben het hier niet mee eens. Er was nog geen concrete deal gesloten. Gisteren geen contact gehad met Hellraver, alleen gezegd dat ik contact met m op zou nemen (via MSN). Vanmorgen netjes aan hem gemeldt dat de verkoop niet doorging doordat iemand anders hem overboden heeft. Dit is naar mijn mening een vrij normale gang van zaken bij een veiling. Zoals in het topic te zien is heeft Hellraver een "verkocht" melding gemaakt. Dit is echter niet met mij overlegd. Naar mijn mening was de module dus niet verkocht. De bedoeling van een veiling is dus bieden. Het produkt gaat naar de hoogste bieder. Erg jammer dat je dat niet snapt.quote:Op maandag 6 december 2004 09:43 schreef HellRaver het volgende:
Ik heb een ERG slechte ervaring met spanks naar aanleiding van het volgende topic: [TK] Dell Latitude CP CD-rom module
Zoals te lezen valt in het topic is er een deal gesloten.
Echter komt hij de volgende dag aan met een vaag verhaal dat een ander meisje het morgen komt ophalen en dat onze deal niet doorgaat.
Dit alles zonder overleg met mij te hebben.
Dit is natuurlijk niet de gang van zaken die gewenst is in V&A
10 euro afhalen in Utrecht vind ik prima! Mail staat in profiel.quote:Op zondag 5 december 2004 19:23 schreef HellRaver het volgende:
Dan moet je hem maar reserve houden...... 10 euro is echt mijn uiterste bod en dan wil ik hem eventueel nog aan de rand van utrecht op komen halen
Lijkt me duidelijk.....quote:Kee verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |