mafkeesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:40 schreef crx het volgende:
[TK] laptop Toshiba Tecra 8100 pentium3 650 mhz 128mb laptop verkocht aan ronaldv nette en goede kerel komt stipt op tijd en betaalt afgesproken bedrag(drinkt alleen water ipv koffie
quote:
Goede reclame voor mij dus bedankt ik had hem ook alleen getest op de accu met een film kijken op cd-rom dus met normaal gebruik zal die denk ik wel 2 uur meegaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]Harde schijf vergroot, en WinXP er opnieuw op, hij loopt als het spreekwoordelijke zonnetje. Je was te bescheiden met je anderhalf uur batterij trouwens. De hele installatie is op één batterij gedaan.
zo mag ik het horenquote:moet eerlijk zeggen dat ik pas vanochtend ging denken of ie misschien gestolen is, maar dat kan me eerlijk gezegd weinig interesseren, als de laptop maar goed werkt
Graag gedaan & Thnx to you too!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:02 schreef Skv het volgende:
Laatst gereageerd op een topic waarin iemand Thinking Putty aanbood, met de vraag of 'ie nog had.
ElisaB had het gekocht, en wou er wel eentje kwijt.
Na mailwisseling kreeg ik foto's en dergelijke, na betaling werd het direct verstuurd
Net binnen gekregen, keurig verpakt
Thanx, ElisaB
verkopen aan mrkoenz ook super, direct overgemaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:39 schreef mrkoenz het volgende:
Ik ben tevreden over de aankoop van djkoelkast, topic [TK] Acrylverf. Supersnelle levering, per bank overgemaakt, komt vriendelijk & normaal over op msn, 100% te vertrouwen als je het mij vraagt.
heb je 'm gekocht dan?quote:
Ga maar weg ik wil je niet meer zienquote:
in neus peutert en aan adelante smeert.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ga maar weg ik wil je niet meer zien
Ga maar weg ik haat je bovedien
Ga maar weg verdwijn uit mij gezicht
Denk maar niet dat ik nog voor je zwicht
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:39 schreef mrkoenz het volgende:
Ik ben tevreden over de aankoop van djkoelkast, topic [TK] Acrylverf. Supersnelle levering, per bank overgemaakt, komt vriendelijk & normaal over op msn, 100% te vertrouwen als je het mij vraagt.
geld van elisa is nog niet binnen, maar heb wel een betaalbewijs gehad, dus zal er morgen wel zijn (slome bank) dus ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook! Pakketje zojuist ontvangen; alles prima in orde!
Thnx djkoelkast!
Hier ook. Goed bezig DJKoelkast.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook! Pakketje zojuist ontvangen; alles prima in orde!
Thnx djkoelkast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |