quote:
Hmm, toch een problem gevonden na thuiskomst.
Ik ben vanuit Deventer naar Eindhoven gekomen. Daar hebben we het verder afgehandeld. Verder niet in de doos gekeken, dat vond ik zo achterdochtig. Maar toen ik op de trein stond te wachten toch maar even kijken. Alles zat erin dacht ik. Zoals in het topic vermeld zou er ook een 256mb RE-MMC bij moeten zitten. Ik keek in de telefoon zelf, daar zat een kaartje van 32mb in. En er zat nog een kaartje in zo'n klein plasticen opbergdoosje. Ik keek er verder niet meer naar en pas bij thuiskomst zag ik dat het zo'n dingetje was:
![]()
Een adaptor om van een Reduced MMC en volwaardige MMC te maken, zodat hij in een kaartlezer kan. Maaar.. waar is die 256 dan?
Ik heb PyTh tot 3x gemailt dit weekend. Uit zijn reactie bleek dat de 256mb MMC erbij zou moeten zitten. Nu heb ik terug gemailt waar hij hem dan heeft ingestopt. Hij heeft hem niet in dat beschermhoesje gestopt bij die adaptor in, want dan was het me wel opgevallen op station eindhoven. Als hij hem gewoon los in de doos heeft gedaan is het vrij stom, want zo'n ding valt er dan gegarandeerd uit natuurlijk. Hij zat er in ieder geval al niet bij toen ik de doos opende op het perron. Het is een duur kaartje (50 euro) en dus een van de hoofdredenen waarom ik van PyTh de telefoon kocht, aangezien ze op marktplaats voor minder te koop staan.
Wordt vervolgt..