Zoveel mogelijk.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
En natuurlijk met veel extra scenes![]()
Dat wist ik alquote:Op woensdag 3 november 2004 10:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Goh, dat Ron een leraar was en een masters op het gebied van onderwijs op zak heeft... dat had ik nooit gedacht!![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:22 schreef Mr_Romano het volgende:
Erik Estrada en Ron Jeremy zijn volgens mij de enigen die de "joke" van het programma begrijpen. De rest nemen het programma en vooral zichzelf te serieus
Zolang je het dinsdag maar niet vergeetquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:35 schreef static het volgende:
Shit, vergeten.
Prutsmod.
Ik heb er zelfs een task/reminder voor aangemaakt in Outlook.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zolang je het dinsdag maar niet vergeet![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:35 schreef _bigmac_ het volgende:
eeuh zaterdag.
Traci die laat weten waarom haar verloofde haar verloofde is (hij beheert miljarden )quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar.
Vegetarische Traci met d'r vreemde vergelijkingen en lederen outfitjes.
Volgens mij maaktte die Andy Dick ook nog een super opmerking toen hij de foto's van Trishelle aan het bekijken was, over de mannen die op de foto stonden zei hij iets in de trant van: "she has done every one of them"quote:Op zondag 7 november 2004 08:32 schreef kaatje65 het volgende:
ieeeuw die Trishelle die met d'r zatte kop uitgebreid ligt te bekken met griezelige Andy Dick.
Bestaat dat danquote:Op woensdag 10 november 2004 11:35 schreef robertvt het volgende:
ik wil surreal life uncensored zien
je vergeet Tammy Faye Messner. Ook een geweldig persoonquote:Op woensdag 10 november 2004 10:46 schreef fratsman het volgende:
Erik Estrada, Ron Jeremy, en Ice maken dit programma!Ik vind die vrouwen allemaal maar domme aandachttreksters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |