Hoge boom, stuk touw, paard.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En ik geef nog stomme hints ook nog![]()
Oke betere hint
FlatgebouwTrein
Stuktouw
Stukje chipsquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoge boom, stuk touw, paard.
ik kijk te veel Lucky Luke
Pretzelquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Stukje chips
Doe wat je wilt, mijn zegen heb je.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:30 schreef STENTOR het volgende:
Wat trekken mensen toch snel conclusies. Dat blijkt maar weer. Echte inhoudelijke reacties blijven nagenoeg uit.
Ik neem het bier meequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Pretzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Neuh je ex stalken is verstandigquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:41 schreef STENTOR het volgende:
Ik zou het op prijs stellen wanneer bedreigingen aan mijn adres voortaan uitblijven. Ik vind dat niet verstandig. Daarnaast vind ik het onbehoorlijk dat er figuren zijn die veel te snel allerhande gewelddadige doemscenario's verzinnen. Terwijl dit maar een kleinigheidje is.
Hangt natuurlijk wel af wat je onder "kleinigheidje" verstaat...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:41 schreef STENTOR het volgende:
Ik zou het op prijs stellen wanneer bedreigingen aan mijn adres voortaan uitblijven. Ik vind dat niet verstandig. Daarnaast vind ik het onbehoorlijk dat er figuren zijn die veel te snel allerhande gewelddadige doemscenario's verzinnen. Terwijl dit maar een kleinigheidje is.
Heb ik ooit gezegd dat ik van plan ben om mijn ex te stalken? Dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Neuh je ex stalken is verstandig
Als het zo'n kleinigheidje is leg dan eerst eens uit waarom je dit allemaal wilt wetenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:41 schreef STENTOR het volgende:
1 + 1 = 2 enzo...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:43 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik van plan ben om mijn ex te stalken? Dat maak jij er van.
Ik heb nog geen ontkenning gezien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:43 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik van plan ben om mijn ex te stalken? Dat maak jij er van.
Jij ziet het als "1". In werkelijkheid is het maar 0,2. Je optelsom klopt dan niet. Omdat je niet goed nadenkt. Maar troost je. Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
1 + 1 = 2 enzo...
Als ik je andere posts zo zie dan is het ook niet gek dat ik "wij" dat denken, vind je ook niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:46 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Jij ziet het als "1". In werkelijkheid is het maar 0,2. Je optelsom klopt dan niet. Omdat je niet goed nadenkt. Maar troost je. Je bent niet de enige.
Ook kleine kinderen mag je niet stalken. Al zijn het die van jezelf. Er is vast een goede reden waarom je niet bij haar in de buurt mag komen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:46 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Jij ziet het als "1". In werkelijkheid is het maar 0,2. Je optelsom klopt dan niet. Omdat je niet goed nadenkt. Maar troost je. Je bent niet de enige.
aha, je hebt haar 1 keer mee uit gevraagd zij zei nee en nu ga je haar stalken. Als het wel je ex was was ze wel 1 maar omdat je nooit echt met haar gehad hebt is het 0,2quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:46 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Gast, ik heb je nou al drie keer gevraagd waarom je dit alles wilt weten. Het is jouw goed recht om daar niet op te antwoorden maar kijk dan niet gek op als wij daarna van het ergste uitgaan. Het is simpel op te lossen door gewoon even het achterliggende verhaal uit de doeken te doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:46 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ik stel voor dat mensen antwoord geven op de vraag die ik hier als eerste gesteld heb. Want daar gaat het om. En diegenen die daar verder geen antwoord op weten te geven adviseer ik om zich verder nergens meer mee te bemoeien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:51 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gast, ik heb je nou al drie keer gevraagd waarom je dit alles wilt weten. Het is jouw goed recht om daar niet op te antwoorden maar kijk dan niet gek op als wij daarna van het ergste uitgaan. Het is simpel op te lossen door gewoon even het achterliggende verhaal uit de doeken te doen.
Ik weet het antwoord. En ik weet ook welk antwoord ik aan jou ga geven:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:53 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ik stel voor dat mensen antwoord geven op de vraag die ik hier als eerste gesteld heb. Want daar gaat het om. En diegenen die daar verder geen antwoord op weten te geven adviseer ik om zich verder nergens meer mee te bemoeien.
Amenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord. En ik weet ook welk antwoord ik aan jou ga geven:
NO F**KING WAY IN HELL!!
Duidelijk?
Ha! Zo werkt dat hier niet. Je vraagt om iets wat illegaal kan zijn. Om dat te kunnen beoordelen hebben we het hele verhaal nodig. Ik heb die niet en ik vind je dus ook gewoon een sicko.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:53 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ik stel voor dat mensen antwoord geven op de vraag die ik hier als eerste gesteld heb. Want daar gaat het om. En diegenen die daar verder geen antwoord op weten te geven adviseer ik om zich verder nergens meer mee te bemoeien.
*Eens.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:55 schreef Shirley het volgende:
Denk je nou echt dat men je gaat helpen aan een mogelijk strafbaar feit? Je bent echt niet goed bij je knar.
Omdat mensen vreselijke dingen verzinnen en ik deze bevestig noch ontkracht omwille mijn eigen bestwil? Kom toch op zeg. Ik ben een hele aardige jongen. Ik doe geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:01 schreef Shirley het volgende:
Hier moet gewoon een slot op en de user een ban.
En je weet ook dat wat je van ons vraagt je gaat helpen bij iets wat je niet mag. En dus kun je de pot opquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:03 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Omdat mensen vreselijke dingen verzinnen en ik deze bevestig noch ontkracht omwille mijn eigen bestwil? Kom toch op zeg. Ik ben een hele aardige jongen. Ik doe geen vlieg kwaad.
Ik geloof je dus echt niet. Dat naar aanleiding van eerdere quotes die ik heb gelezen van je. En het is nooit goed om iemand te achtervolgen, dan doe je al iemand kwaad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:03 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Omdat mensen vreselijke dingen verzinnen en ik deze bevestig noch ontkracht omwille mijn eigen bestwil? Kom toch op zeg. Ik ben een hele aardige jongen. Ik doe geen vlieg kwaad.
Leg het ons dan uit, halve gare.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:03 schreef STENTOR het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:09 schreef fayakill het volgende:
STENTOR domme mongool je bent ziek in je hoofd
Dat is tijdens mijn studie helaas niet aan de orde gekomen, anders had ik de TS tips kunnen geven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:07 schreef Viking84 het volgende:
Hee TS, mensen schaduwen zul je wel leren op een psychologie-opleiding
Jij bent een van die meisjes die dood terug gevonden wordt in een sloot, omdat die aardige man met die rare blik vast wel goede bedoelingen had. En het is doodnormaal om s'nachts aangesproken te worden door mensen op verlaten fietspaden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga er in ieder geval wel vanuit dat het op één of andere manier zin heeft dat je haar schaduwt en dat je het niet gewoon doet voor de kick oid.
Bedankt. Volgens mij ben je de eerste die me niet meteen veroordeelt. Bestaat er misschien zoiets als een opleiding tot privé-detective? Of zou een privé-detective bereid zijn om mij deze tak van het vak te leren?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:07 schreef Viking84 het volgende:
Goh, wat zijn we weer lekker serieus hier.
Hee TS, mensen schaduwen zul je wel leren op een psychologie-opleiding of op de politie academie, maar er zijn geen cursussen voor leken ofzo, aangezien mensen doorgaans geen cursussen volgen om iemand te schaduwen.
Als ik dit zo lees, is mijn vermoeden dat jij je partner verdenkt van vreemd gaan en haar nu wilt achtervolgen om te zien wat ze zoal doet. Je wilt niet dat ze je ziet, dus blijkbaar kent ze je (anders zou ze niet op je letten, of je moest al heel vaak heel dicht achter haar lopen) Je hoeft niet te bevestigen of dit waar is of niet, dat maakt me allemaal niet zoveel uit. Ik ga er in ieder geval wel vanuit dat het op één of andere manier zin heeft dat je haar schaduwt en dat je het niet gewoon doet voor de kick oid.
Nou, wie kopt hem in?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:11 schreef STENTOR het volgende:
Of zou een privé-detective bereid zijn om mij deze tak van het vak te leren?
nee hoor, ik kan wel goed op mezelf passen. Alleen probeer ik het verhaal altijd van twee kanten te bekijken. Maar met jou ga ik niet in discussiequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jij bent een van die meisjes die dood terug gevonden wordt in een sloot, omdat die aardige man met die rare blik vast wel goede bedoelingen had. En het is doodnormaal om s'nachts aangesproken te worden door mensen op verlaten fietspaden.
pas nou op met wat je zegt .. .dadelijk gaat i jou ook nog "schaduwen"quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou, wie kopt hem in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |