Oh en mocht je lopend haar achterna gaan doe dan de jas van een ander aan, nooit je eigen jas, dat zien ze meteenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:58 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Eindelijk een nuttige reactie. Ik heb alleen geen rijbewijs. Op de fiets lijkt het me geen goed plan.
Oke...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:58 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Eindelijk een nuttige reactie. Ik heb alleen geen rijbewijs. Op de fiets lijkt het me geen goed plan.
Snel wegduiken als ze kijktquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:58 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Oke...
In wat voor terrein bevind ons slachtoffer zich?
Stad?
Als het maar een fiets van iemand anders is, zie ik geen probleem. Of het zou moeten zijn dat zij in een auto stapt, dan heb je wel een probleem als je op de fiets bentquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:58 schreef STENTOR het volgende:
Op de fiets lijkt het me geen goed plan.
Amsterdam toevallig?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:01 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ja.
Van een afstandje volgen, liefst met meerdere mensen en dan op verschillende punten mensen neerzetten, kom persoon 1 volgen tot kruissing, gaat ze links? Dan persoon 2 er achteraan, gaat ze rechts? Persoon 3 er achteraan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:01 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:04 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.photoweb.ru/image/lowepro/Stealth.jpg
Bedankt voor je goede reactie. Maar ik sta er op dat ik dit in mijn eentje doe. Het is een privéaangelegenheid. Ik moet dit zelf afhandelen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Van een afstandje volgen, liefst met meerdere mensen en dan op verschillende punten mensen neerzetten, kom persoon 1 volgen tot kruissing, gaat ze links? Dan persoon 2 er achteraan, gaat ze rechts? Persoon 3 er achteraan.
Als ze ineens stil blijft staan of naar een etalage kijkt ga dan niet stil staan om te kijken wat ze doet maar loop verder, staat er bijvoorbeeld zo trek een snack ding automaat loop daar heen en koop wat.
hmmm, dan kan je alleen maar kijken wat het gaat worden natuurlijk he...blijf in elk geval rustig en ga niet flippenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:05 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Bedankt voor je goede reactie. Maar ik sta er op dat ik dit in mijn eentje doe. Het is een privéaangelegenheid. Ik moet dit zelf afhandelen.
Wat een bagger serverquote:
Hij heeft geen rijbewijs dus zal ook wel geen geld hebben om even een zender te kopen en een leuke handheld met softwarequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:08 schreef TheDon1985 het volgende:
Iemand onopgemerkt volgen kan met een zender op basis van GPS.
Je kunt haar natuurlijk ook gewoon afluisteren. tevallig heb ik nog wat zendertjes liggen.
Ik kan wel een foto maken, maar daarvoor moet je wel tot morgen wachten![]()
Ik wil wel spullen kopen. Maar niet via jou of iemand anders van het internet. Dat vertrouw ik niet. Ik heb liever niet dat er al teveel gegevens over mij bekend worden. Ik ben erg gesteld op mijn privacy.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:08 schreef TheDon1985 het volgende:
Iemand onopgemerkt volgen kan met een zender op basis van GPS.
Je kunt haar natuurlijk ook gewoon afluisteren. tevallig heb ik nog wat zendertjes liggen.
Ik kan wel een foto maken, maar daarvoor moet je wel tot morgen wachten![]()
Dat blijkt uit je postquotaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:11 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ik wil wel spullen kopen. Maar niet via jou of iemand anders van het internet. Dat vertrouw ik niet. Ik heb liever niet dat er al teveel gegevens over mij bekend worden. Ik ben erg gesteld op mijn privacy.
Wat een interessante citaten, jij moet wel veel voor de TV hangen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:11 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ik wil wel spullen kopen. Maar niet via jou of iemand anders van het internet. Dat vertrouw ik niet. Ik heb liever niet dat er al teveel gegevens over mij bekend worden. Ik ben erg gesteld op mijn privacy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |