Oh en mocht je lopend haar achterna gaan doe dan de jas van een ander aan, nooit je eigen jas, dat zien ze meteenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:58 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Eindelijk een nuttige reactie. Ik heb alleen geen rijbewijs. Op de fiets lijkt het me geen goed plan.
Oke...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:58 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Eindelijk een nuttige reactie. Ik heb alleen geen rijbewijs. Op de fiets lijkt het me geen goed plan.
Snel wegduiken als ze kijktquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:58 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Oke...
In wat voor terrein bevind ons slachtoffer zich?
Stad?
Als het maar een fiets van iemand anders is, zie ik geen probleem. Of het zou moeten zijn dat zij in een auto stapt, dan heb je wel een probleem als je op de fiets bentquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:58 schreef STENTOR het volgende:
Op de fiets lijkt het me geen goed plan.
Amsterdam toevallig?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:01 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ja.
Van een afstandje volgen, liefst met meerdere mensen en dan op verschillende punten mensen neerzetten, kom persoon 1 volgen tot kruissing, gaat ze links? Dan persoon 2 er achteraan, gaat ze rechts? Persoon 3 er achteraan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:01 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:04 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.photoweb.ru/image/lowepro/Stealth.jpg
Bedankt voor je goede reactie. Maar ik sta er op dat ik dit in mijn eentje doe. Het is een privéaangelegenheid. Ik moet dit zelf afhandelen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Van een afstandje volgen, liefst met meerdere mensen en dan op verschillende punten mensen neerzetten, kom persoon 1 volgen tot kruissing, gaat ze links? Dan persoon 2 er achteraan, gaat ze rechts? Persoon 3 er achteraan.
Als ze ineens stil blijft staan of naar een etalage kijkt ga dan niet stil staan om te kijken wat ze doet maar loop verder, staat er bijvoorbeeld zo trek een snack ding automaat loop daar heen en koop wat.
hmmm, dan kan je alleen maar kijken wat het gaat worden natuurlijk he...blijf in elk geval rustig en ga niet flippenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:05 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Bedankt voor je goede reactie. Maar ik sta er op dat ik dit in mijn eentje doe. Het is een privéaangelegenheid. Ik moet dit zelf afhandelen.
Wat een bagger serverquote:
Hij heeft geen rijbewijs dus zal ook wel geen geld hebben om even een zender te kopen en een leuke handheld met softwarequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:08 schreef TheDon1985 het volgende:
Iemand onopgemerkt volgen kan met een zender op basis van GPS.
Je kunt haar natuurlijk ook gewoon afluisteren. tevallig heb ik nog wat zendertjes liggen.
Ik kan wel een foto maken, maar daarvoor moet je wel tot morgen wachten![]()
Ik wil wel spullen kopen. Maar niet via jou of iemand anders van het internet. Dat vertrouw ik niet. Ik heb liever niet dat er al teveel gegevens over mij bekend worden. Ik ben erg gesteld op mijn privacy.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:08 schreef TheDon1985 het volgende:
Iemand onopgemerkt volgen kan met een zender op basis van GPS.
Je kunt haar natuurlijk ook gewoon afluisteren. tevallig heb ik nog wat zendertjes liggen.
Ik kan wel een foto maken, maar daarvoor moet je wel tot morgen wachten![]()
Dat blijkt uit je postquotaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:11 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ik wil wel spullen kopen. Maar niet via jou of iemand anders van het internet. Dat vertrouw ik niet. Ik heb liever niet dat er al teveel gegevens over mij bekend worden. Ik ben erg gesteld op mijn privacy.
Wat een interessante citaten, jij moet wel veel voor de TV hangen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:11 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ik wil wel spullen kopen. Maar niet via jou of iemand anders van het internet. Dat vertrouw ik niet. Ik heb liever niet dat er al teveel gegevens over mij bekend worden. Ik ben erg gesteld op mijn privacy.
Dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:13 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Dat blijkt uit je postquota
Privacy :quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:14 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Dat snap ik niet.
Dat kan kloppen, ik kreeg dat soort woorden ook pas op het voortgezet onderwijsquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:14 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Dat snap ik niet.
Pak een woordenboek. En zoek de betekenis van het woord 'privacy' op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Privacy :
Statistieken
Laatste bezoek: 2 seconden geleden
Aantal posts: 33 (gemiddeld 1 per dag)
Voor elk topic een kloon aan makenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Privacy :
Statistieken
Laatste bezoek: 2 seconden geleden
Aantal posts: 33 (gemiddeld 1 per dag)
Maar kennelijk niet op die van degene die je van plan bent te volgenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:11 schreef STENTOR het volgende:
Ik ben erg gesteld op mijn privacy.
Ik vind dat ik het recht heb om dit te doen. Soms moet je bepaalde zaken opofferen. In dit geval haar privacy.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maar kennelijk niet op die van degene die je van plan bent te volgen![]()
Dus eh....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:19 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het recht heb om dit te doen. Soms moet je bepaalde zaken opofferen. In dit geval haar privacy.
Vind ik ook!.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maar kennelijk niet op die van degene die je van plan bent te volgen![]()
Als het over iemand anders zou gaan dan zou ik het met je eens zijn. Mijn geval is een uitzondering. Als je in mijn schoenen zou staan dan zou je begrijpen waarom. Meer zeg ik er niet over. Ik heb het recht. Daar komt het op neer. Noem het wraak, noem het stalken, ik noem het mijn recht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:22 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dus eh....Jij offert haar privacy op
Iets opofferen doe je volgens mij op basis van vrijwilligheid (anders heet het ontfutselen of beroven van zoals sommige mensen zeggen)
quote:STENTOR - woensdag 13 oktober 2004 @ 15:07
Mijn ex. Mag niet meer bij haar in de buurt komen. Frustrerend. Krijg je nog wel.
Klojo ben ik eigenlijk he?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vind ik ook!.
Tis gewoon een stalker, te gek voor woorden dat mensen em nog tips gaan geven ook.Dat dit topic uberhaupt nog open is.
Zelfs ik stalk me ex nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:25 schreef Shirley het volgende:
Bewijs dat het een stalker is, uit dit topic: je frustraties van dit moment
[..]
Mijn idee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Klojo ben ik eigenlijk he?
Niet dat hij er wat aan zal hebben, als hij dit niet eens zelf kan verzinnen dan verkloot ie het toch wel
Eerste of de tweede?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:26 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Mijn idee.![]()
Volgende week, bij U om de hoek: Stentor steekt vrouw en 3 kleine kinderen dood.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:24 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Als het over iemand anders zou gaan dan zou ik het met je eens zijn. Mijn geval is een uitzondering. Als je in mijn schoenen zou staan dan zou je begrijpen waarom. Meer zeg ik er niet over. Ik heb het recht. Daar komt het op neer. Noem het wraak, noem het stalken, ik noem het mijn recht.
quote:STENTOR - vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:50
De dood is iets wat je overkomt. Maar je kunt het ook iemand schenken. Ik ken geen angsten meer.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:30 schreef STENTOR het volgende:
Wat trekken mensen toch snel conclusies. Dat blijkt maar weer. Echte inhoudelijke reacties blijven nagenoeg uit.
Hoe inhoudelijk wil je het hebben? Als je serieus antwoord krijgt lopen we allemaal het risico dat we medeplichtig zijn aan een familiedrama dat je ontketent. Count me out!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:30 schreef STENTOR het volgende:
Wat trekken mensen toch snel conclusies. Dat blijkt maar weer. Echte inhoudelijke reacties blijven nagenoeg uit.
En ik geef nog stomme hints ook nogquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:31 schreef Shirley het volgende:
TS is best sick...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |