Ben ik met je eens, maar hij is helaas wel een Fok! prominent, je kan niet om zijn ridicule berichten heen, datzelfde geldt voor een poedel als bv. BHFHquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:15 schreef operator82 het volgende:
Ik snap niet waarom je Dr.Wolffenstein hebt genomen, die is vrij rechts, en dus ongunstig voor jou als allochtoon zijnde.
Dank je voor je antwoord, maar ik snap 1 ding niet, er staat in TT: Mijn top 10 [..], dus persoonlijk van je, en niet van Fok.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar hij is helaas wel een Fok! prominent, je kan niet om zijn ridicule berichten heen, datzelfde geldt voor een poedel als bv. BHFH
Die ideeen om ONZ te veranderen waren ook lachen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:43 schreef Dagonet het volgende:
![]()
Waar blijven je essays, ik heb ze gemist.
leg uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:44 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Die ideeen om ONZ te veranderen waren ook lachen.
Een moslim. En dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:46 schreef Avani het volgende:
Wie is nou weer Youssef?![]()
Baukel mistquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
1. Youssef
2. Bansheeboy
3. Yvonne
4. Dr. Wolffenstein
5. MikeyMo
6. Gia
7. Meki
8. Bloodhoundfromhell
9. Shaolin (1 van de beste ! )
10. Dagonet
Iedereen kan zijn lijstje maken
1. Wingerdquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:19 schreef Xennia het volgende:
Je zet jezelf gewoon in het lijstje. Why?
Wat een zelfbevlekking, bahquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
2. Bansheeboy
Als jij de enige bent die jezelf noemt, ben je verre van prominentquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:21 schreef wingerd het volgende:
[..]
1. Wingerd
2. Wingerd
3. etc.
![]()
Ach jah, wat doet het er toe, toch? Jij bent prominent omdat je kasta z'n huig af en toe mag kietelen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als jij de enige bent die jezelf noemt, ben je verre van prominent![]()
ik geloof dat je dat niet helemaal goed begrepen hebt. Ik heb geen penis om zijn huig mee te kietelenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:27 schreef wingerd het volgende:
[..]
Ach jah, wat doet het er toe, toch? Jij bent prominent omdat je kasta z'n huig af en toe mag kietelen...
O sorry, andersom danquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik geloof dat je dat niet helemaal goed begrepen hebt. Ik heb geen penis om zijn huig mee te kietelen
scheer je weg met je mislukte grapjes vlegelquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:29 schreef wingerd het volgende:
[..]
O sorry, andersom dan![]()
ik ben al weg, meidquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
scheer je weg met je mislukte grapjes vlegel![]()
Drugshond, ik was je vergeten, maar jij hoort ZEKER op mijn lijstjequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:45 schreef Drugshond het volgende:
01. Sessy
02. Megumi
03. Johan de Wit
04. Mutant01
05. MikeyMo
06. DrWolffenstein
07. PBerends
08. PietVerdriet
09. BSB
10. Kaalhei
Beetje een vreemd lijstje..... maar het zijn wel users die ergens voor staan, een bepaalde specifieke kennis genieten, of een bepaalde humoristische (troll) inslag hebben. Ongeacht geloof, afkomst of politieke voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |