nou ik nietquote:Op maandag 22 november 2004 09:26 schreef Mellone het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk crack bauer :p al is die hollandse bauer ook wel cool hoor
zelfs die zooi volg ik niet ... want het gaat altijd nergens over...quote:Op maandag 22 november 2004 10:29 schreef Mellone het volgende:
ah ze geven genoeg voer voor roddels en speculaties en dat is altijd leuk
Horatio zou maar niet moeten doodgaan (of beter gezegd, David Caruso mag de serieniet verlaten als Horatio)quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:33 schreef Mellone het volgende:
oew spannend, alvast veel succes maar ik ga zeker kijkenHeb H wel gemist hoor
CSI: M zonder H is CSI: M met Yelina, Frank, Calleigh, Eric Alexx en Ryan. Maar csi:m valt ddnek ik ook in duigen als H weggaaat. voor mij in ieder geval wel aangezien Speedle en H mijn favo karakters zijn/warenquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:55 schreef Mellone het volgende:
serieus! wat is CSI:Miami nu zonder H...? Tis al erg genoeg dat speed weg is/gaat. Ik vraag me wel af hoelang ze nog door kunnen gaan btw. Ze hebben nu nog steeds leuke nieuwe verhalen maar eens moet het op zijn toch? Al kunnen ze natuurlijk internationaal gaan met CSI:Amsterdam met de cock met cccoooccckkk
jij begrijpt hemquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:08 schreef Dafje33 het volgende:
Dat wil je je niet eens voorstellen!![]()
CSI:M zonder H is als CSI zonder Grissom![]()
(als een zwembad zonder water, een verjaardagstaart zonder kaarsjes, als een auto zonder wielen, als Sint zonder Piet, need I say more?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of niet natuurlijk
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:55 schreef Leep het volgende:
Ik heb t gister voor het eerst gezien, tis erg leuk. Maar ik vind las vegas toch leuker, waarschijnlijk ook omdat ik dat al langer volg.simple man is dat. ik vond het geen leuke aflevering. Dus ik ben blij dat ik hem dit keer gemist hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest ook wennen aan Miami toen ik het voor het eerst zag.! Maar na ff wennen is ik verslaafd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |