ja duurd echt ernstig lang.... zitten nog twee vakanties tusen voor mij... echt erg!quote:Op donderdag 11 november 2004 14:16 schreef Dafje33 het volgende:
poe, pas maart 2005 nieuwe afleveringen hier op de buis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:16 schreef Dafje33 het volgende:
H met een date?
Kan me er niet zo veel bij voorstellen....
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
true en ook zonder de nieuwe csiquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:11 schreef Dafje33 het volgende:
Héé, da's een nieuwe foto!
Zonder Speedle
BIJNA net zo gelukkig alsquote:Op maandag 15 november 2004 12:31 schreef Mellone het volgende:
wat kijkt die lieve H gelukkig zeg :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true, ik ben overigens blij dat het niet H en Yelina is!quote:Op maandag 15 november 2004 22:46 schreef Mellone het volgende:
als je een paar topics terug kijkt dan zie je dat ik dat allang voorspeld heb
heeft medelij!quote:Op woensdag 17 november 2004 07:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Is dat die ene met die vent die vermoordt wordt in de peepshow ? Want die heb ik gemistWas hier een stroomstoring, hele blok geen stroom van 9 tot half 2
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:26 schreef Dafje33 het volgende:
Je zou van minder chagerijnig worden....
http://store.cbs.com/csi/item2.php?itemID=8198quote:Op donderdag 18 november 2004 18:35 schreef Dafje33 het volgende:
Jahoe, daar hou ik je aan!
(nemen we gelijk héééééél véééél CSI Evindence bags mee, die krijgen we hier wel kwijt!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |