ik ook wel want dan kan ik ff tijdens mijn afstuderen ook nog lol belevenquote:Op woensdag 3 november 2004 12:40 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goed idee!!![]()
jah maar hij trekte teveel bezoekers waardoor ik overal bij elke provider er vanaf werd gekicktquote:Op woensdag 3 november 2004 18:27 schreef Dafje33 het volgende:
Maar je had toch eerst een CSI:Miami site?
Is die niet meer online? [afbeelding]
Potverdorie, hij lijkt nog ookquote:Op woensdag 3 november 2004 22:26 schreef blablasjit het volgende:
http://www.geocities.com/drbarbiedc/dolls
barbie Ken als Horatio.. echt supercool
johquote:Op donderdag 4 november 2004 21:28 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Potverdorie, hij lijkt nog ook![]()
![]()
van mij mag je stemmen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:07 schreef Dafje33 het volgende:
Tuurlijk ben ik alweer op die site geweest, ik mocht zelfs alweer stemmen![]()
Niet dat ik dat gedaan heb.
Hopelijk vanavond tijd om de afl. van afgelopen dinsdag te bekijken!![]()
waarom nou weer een slotje? ik doe niiet snap? wat hebben we misdaan?quote:Op zondag 7 november 2004 00:11 schreef Mellone het volgende:
[afbeelding]
jah hijs indd grappig..quote:Op zondag 7 november 2004 12:15 schreef Mellone het volgende:
ow geen slotje hoor, vond het gewoon een grappig dingetje. Ik ben totaal pro CSI, moet nu toch wel duidelijk zijn
haha ik heb geen flauw idee welke er dinsdag komt en ik ben te lui om te kijken want ik kan 5.06 kijken van csi en dat gaat ik nu doen en dan slapen. ennuh het staat vast wel op de site van yorinquote:Op zondag 7 november 2004 22:41 schreef Dafje33 het volgende:
Oké, weer helemaal on-topic!
(maar volgens mij had ik hem het eerst die slotje-smilie!)
Welke afl. komt er dinsdag?
Want die van vorige week heb ik nog steeds niet gezien!
ik vind eric niet leuk. ik vind hem na alexx het minste karakter van de show... and he's not my "type"quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:42 schreef Mellone het volgende:
ik begrijp nou niet wrom je die eric nou zo leuk vindt hoor :p
Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen!quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:05 schreef BlueCurl het volgende:
Vanaaf:
Ik vind het cool hoe bezogd Eric in deze aflevering is om zichzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |