Ik ben nog steeds niet over het feit dat speedle een ongelukje heeft gehad in de show :'( en ik hou mij vast aan de herhalingen. Ben "speedle-fan/crazy/geobsedeerd" geef het een naam en ik knik ja!
@ seeya
Yorin is begonnen met aflevering 1 een heeeele tijd gelee.... en nu hebben we gister de laatste van seizoen 2 gehad
![]()
soms met herhalingen ertussen als yorin geen nieuwe afleveringen had... Is meestal zo dat ze met de allereerste aflevering beginnen voordat ze het tweede seizoen uit gaan zenden
![]()
volgende week dinsdag krijgen we dus een herhaling.
1.13 Bunk...
Met een mathlab waarin allemaal explosieve gassen vrij zijn gekomen en een vrouw die der kat achterna gaat dood gaat vanwege die gassen...
en een oudere vrouw in ene bejaardentehuis waarvan der hele appartement onder het bloed zit...
Aangezien het herhalingen zijn... DE BLOOPERS: (van tvtome)
Using a Draeger tube to test for nitric acid fume, the instrument made a clicking sound. This device does not click. The bellows pump is squeezed drawing air through the tube. A reaction takes place between the air contaminant and the material in the tube causing a color change. The lenght of stain is proportional to the concentration.
Nitric acid is a liquid and not a gas. The gaseous precurseris NO2 when combines with water forms nitric acid, HNO3. Neither causes instant death.
Horatio writes the symbols for sulfuric acid, H2SO4, on a clear board. Both numbers should be in subscript but he writes the 4 as a large number, suggesting a lack of basic chemistry knowledge.
[ Bericht 25% gewijzigd door blablasjit op 20-10-2004 22:03:47 ]