ja, dat wie er wel en niet lijkt viel mij ook op! ik heb t spel alweer uitgespeeld, het blijft snel met 5 cases.. speedle lijkt ook niet en Delko lijkt redelijkquote:Op maandag 13 december 2004 23:34 schreef BlueCurl het volgende:
zo heb deze aaf eerste case gesolved...
wat screenshots. alexx en yelina lijken sprekend... horatio en calleigh vor geen meter.
game werkt precies hetzelfde als csi: dark motive...
Klik Hier voor alvast wat screens
er komen er nog wel meer. maar heb ik nog geen tijd voor gehad
alles uitzetten kon bij dark motive ook al. daarom is de gamplay daarmee hetzelfde...quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:03 schreef Lyssa het volgende:
[..]
er zitten wel nieuwe elementen in bijv. gecrypteerde boodchappen die je handmatig moet decoderen en je kan het jezelf nu ook moeilijker maken door alle hulp tags enzo uit te zetten en er zitten wat andere leuke puzzeltjes tussen
er zit nu nog een extra uitzetfunctie bij.. ik weet niet meer precies welke, maar eerst waren t er 4 en nu 5 ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alles uitzetten kon bij dark motive ook al. daarom is de gamplay daarmee hetzelfde...
hehe ik weet het nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:32 schreef Steven het volgende:
Net weer een aflevering gezien op Yorin. Wie was die heerlijke dame? Blauwe ogen en donker haar![]()
![]()
@ Dafje33paar posts hierboven is een link naar wat screenshots van het gamequote:Op woensdag 15 december 2004 20:24 schreef Dafje33 het volgende:
Jawel, net onkruid, niet weg te krijgen.![]()
Die donkere dame, dat is toch Yelina?
Nee, Yelina was het niet, ze was de verdachte/moordenaar van die man in bed. Ze probeerde Speedle steeds te verleiden enzo. Iemand een naam? (De die-hard fans hier zouden het toch moeten weten?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:24 schreef Dafje33 het volgende:
Jawel, net onkruid, niet weg te krijgen.![]()
Die donkere dame, dat is toch Yelina?
Ehm, ik val niet op vrouwen, dus daar let ik niet zo op hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:43 schreef Steven het volgende:
Iemand een naam? (De die-hard fans hier zouden het toch moeten weten?)
ik ook niet maar het is wel terug te vindenquote:Op zaterdag 18 december 2004 10:20 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ehm, ik val niet op vrouwen, dus daar let ik niet zo op hoor.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:18 schreef BlueCurl het volgende:
ik ook niet maar het is wel terug te vindenhad het dus maar even voor ze opgezocht... kunnen ze weer savonds laat aan de slag
![]()
je zou bijna willen dat jij dat was he?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:23 schreef Dafje33 het volgende:
Zag je hoe lief "H" dat aangerande meisje troostte!!![]()
![]()
die ene na spring break komt volgende weekquote:Op donderdag 23 december 2004 18:21 schreef Dafje33 het volgende:
Yep![]()
Ik vind dit één van de betere! (Welke komt er de komende dinsdag?)
uhuh speedle heeft er ook een grotere rol inquote:Op zondag 26 december 2004 16:10 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, met die brand, da's een mooie!
uhuh ik ook dan loopt die forum wat beterquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:07 schreef Dafje33 het volgende:
Maar ik zal blij zijn als de nieuwe serie hier begint!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:07 schreef Dafje33 het volgende:
Maar ik zal blij zijn als de nieuwe serie hier begint!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |