SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik dan de enige die dit wel een goede aflevering vond?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:07 schreef BlueCurl het volgende:
vond de afgelopen aflevering ook niet fun! najah volgende week dinsdag weer een nieuwe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same here!quote:Op zondag 28 november 2004 16:11 schreef Dafje33 het volgende:
Oeh, 'k heb altijd geroepen dat ik de DVD's niet hoefde, maar krijg er nu toch veel zin in.![]()
33 pleuro bij de mediamarkt 1.1 van miamiquote:Op maandag 29 november 2004 10:41 schreef Kuukske het volgende:
55 euro voor het eerste deel van het eerste seizoen? Dat is wel duur vergeleken met CSI LV of zie ik het verkeerd.
Iemand btw het spel (PC) al uitgespeeld?
Nee idd H is mijn heldquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:03 schreef Mellone het volgende:
[..]ze gaan H plagen, serieus niet cool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:33 schreef khazad het volgende:
3x10:ik doe morgen ochtend zorgen dat ik hem morgen aaf kan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |