Ik kijk gewoon objectiefquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, jij moet gewoon eens een nieuwe bril kopen. Je ziet niet goed meer!
[..]
Dat vind ik nou zo sexy! Veel beter dan 't Mokums van Kyra en het Rotterbosnisch van Shirina Panharing.
Dat zal ik je vertellen. Je kent het verschil niet tussen de edit- en quote knopquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:11 schreef dunn0w het volgende:
Edit, wat doe ik toch allemaal
Ja maar, maarquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen. Je kent het verschil niet tussen de edit- en quote knopDus toen je die mega-blunder van jou wilde herstellen ging het verkeerd
alsof jij wel kan acterenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:56 schreef Svensational het volgende:
Ze kan niet acteren
Waarom zou het jaloezie zijn?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toch blijft Iris de liefste, de leukste, de lekkerste, ongeacht wat jaloerse forumtantes er van denken.
Ben ik met je eens "schat"quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toch blijft Iris de liefste, de leukste, de lekkerste, ongeacht wat jaloerse forumtantes er van denken.
Ze doet wel erg overdreven haar best om hier op 't forum leuk te zijn. Lijkt wel Shirina.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:33 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
alsof jij wel kan acteren![]()
Mij vergelijken met Shirina????quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze doet wel erg overdreven haar best om hier op 't forum leuk te zijn. Lijkt wel Shirina.
Ze is wat vinnig, maar wel erg lief voor anderen. Je zult er uit het niets maar eens dwarsliggende stiefdochter bij krijgen, zeg ......quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:36 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Op Joyce na natuurlijk
Ik doe toch ook niet alsofquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:33 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
alsof jij wel kan acteren![]()
Wiv???? ben jij het???quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze is wat vinnig, maar wel erg lief voor anderen. Je zult er uit het niets maar eens dwarsliggende stiefdochter bij krijgen, zeg ......
daar zit wat inquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doe toch ook niet alsof
Ik vergelijk Sven met Shirina. Zanikt een eind weg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:37 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Mij vergelijken met Shirina????![]()
Ik ga de scheiding aanvragen![]()
Zij wel?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doe toch ook niet alsof
Oké, ik bel men advocate wel even om te zeggen dat de scheiding niet doorgaatquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vergelijk Sven met Shirina. Zanikt een eind weg.
ik zeg dit niet graag, maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zij wel?
Maar waarom moeten we nog steeds discusieren over iets waar we het toch neit over eens worde?
En nu moet ik happen omdat je "ze" tegen me zegt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze doet wel erg overdreven haar best om hier op 't forum leuk te zijn. Lijkt wel Shirina.
Kijk je daar naarquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:40 schreef Svensational het volgende:
Ellen nu bij Buya
Weet ik tochquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ik zeg dit niet graag, maar je hebt gelijk
Nou, zij denkt kennelijk dat ze kan acteren, terwijl ze dat dus niet kan...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zij wel?
Maar waarom moeten we nog steeds discusieren over iets waar we het toch neit over eens worde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |