quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 04:31 schreef Wup het volgende:
alternatiefje dan maar..
de kapper was weer eens melig
voor de Lizzy-award
[afbeelding]
Je bedoelt dat Hillard het Pakhuis binnendringt??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:45 schreef babette21 het volgende:
de sneak van maandag belooft weer weinig goeds....
Dat verdient een extra borrel!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:59 schreef babette21 het volgende:
er is er één jarig hoera hoera
25 lentes jong betekent:
geen geruzie vandaag,
alleen maar rode lettertjes
en als 't ff kan: heel veel plaatjes!!!
Volgens mij bedoelt ze die scene van Bram, Shirina, Ellen en Renee?? Of toch niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Hillard het Pakhuis binnendringt??
Iris krijgt de ultieme tip van Tara: "Weet je wat je moet doen? Een keer met 'm naar bed gaan en 'm afmatten."quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:19 schreef Svensational het volgende:
Je bedoelt dat Hillard het Pakhuis binnendringt??
Sorry, Ik zal het is een keer bij jou goed doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:57 schreef Svensational het volgende:
Dat wisten we al
Je bezighouden met Iris..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Shit! Een paar maanden zonder Lizzy! Hoe doe ik dat?
Daarvoor moet ik eerst een cursus volgen:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:24 schreef dunn0w het volgende:
Je bezighouden met Iris...
Ik vind haar niet ZO fout..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou moeten de mensen hier me toch eens echt serieus uitleggen wat ze aan Petra Kagchelland zou fout vinden. Dit maal zonder mij te plagen!
Er zijn echter dingen die ze heeeeeeel goed kan! Maar ze moet wel eens naar de snijder voor nieuwe kleren, want ze draagt steeds dezelfde.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:56 schreef Svensational het volgende:
Ze kan niet acteren
Ach, jij moet gewoon eens een nieuwe bril kopen. Je ziet niet goed meer!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:57 schreef dunn0w het volgende:
Ze heeft alleen een mannelijk uitstraling (niet heeeel erg, maar een beetje).
Dat vind ik nou zo sexy! Veel beter dan 't Mokums van Kyra en het Rotterbosnisch van Shirina Panharing.quote:Ze heeft nogal een Rotterdams accent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |