Gaan vanavond Claire enzo een weekendje weg of is da pas volgende week?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:17 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Jij hebt echt een slecht geheugen he!
Ik heb al vier keer uitgelegd dat ik niet gtst EN onm op kan nemen.
dus...maandag herkansing
Dan neem je het ene programma via de kabel op en het andere via de schotel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:17 schreef dunn0w het volgende:
Jij hebt echt een slecht geheugen he!
Ik heb al vier keer uitgelegd dat ik niet gtst EN onm op kan nemen.
dus...maandag herkansing
Wij hebben geen kabel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan neem je het ene programma via de kabel op en het andere via de schotel.
Dan koop je toch een meter bij de Gamma!?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:29 schreef dunn0w het volgende:
Wij hebben geen kabel.![]()
Hilly is een creep met zijn dikke gekookte ogen. Mijn Iris valt ie lastig en als hij er niet mee stopt breng ik 'm om! Niemand valt mijn Iris lastig! She's mine!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:45 schreef pberends het volgende:
Hilly is de liefste.
tvp.
Ben jij soms Hilly?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hilly is een creep met zijn dikke gekookte ogen. Mijn Iris valt ie lastig en als hij er niet mee stopt breng ik 'm om! Niemand valt mijn Iris lastig! She's mine!
Daarvan kan Hilly 20 keer naar de hoeren!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:27 schreef pberends het volgende:
Zou me niet verbazen als Frommelsmans een kamer aan Hilly verhuurd voor een euro of 2000 per maand.
Kutwijf!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een strakke actie: "KLOOTZAK" op het raam.... hahahahahahahaha!
HOMO!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:51 schreef pberends het volgende:
Kutwijf!![]()
Hilly zat thuis. De filmsnijder vertoonde zijn kunsten weer eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:52 schreef pberends het volgende:
Hoe komt Hilly in het pakhuis?
Hehe, ze's nog slim ook!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: waar heeft Iris 't spiegelschriftschrijven geleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |