abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22660983
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:07 schreef Martine36 het volgende:
Je snapt er echt niks van hé.
Gigolo's worden ingehuurd,omdat de klant (vrouw) iemand bij zich wilt hebben die naar haar luisterd,aandacht schenkt en als het effe kan gevoelens toont,zowel tussen als buiten de lakens.
Dat kun je nooit verkrijgen via webcam en daarom mag je die vegelijking niet maken.
Beetje appelen met peren vergelijken.

Maar ga je gang,op de opgegeven link kun je als man aan de slag.
Kom ons binnen een maand maar vertellen wat je hebt verdient bijvoorbeeld.

Martine.
waarom toch de hele tijd die ongeloofelijk verwaande "ik weet het beter" antwoorden
ik stel toch normale vragen?

en als je had gelezen dan had je geweten dat het me een bal jeukt wie er voor zou willen betalen.. dat mogen best mannen zijn
pi_22664235
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 15:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

waarom toch de hele tijd die ongeloofelijk verwaande "ik weet het beter" antwoorden

en als je had gelezen dan had je geweten dat het me een bal jeukt wie er voor zou willen betalen.. dat mogen best mannen zijn
Misschien dat je meer succes hebt met je vriendin (als je die hebt) samen geil te doen, dan ga je wel iets verdienen misschien..
pi_22666702
Volgens mij is hier (helaas) bar weinig werk in te vinden
pi_22687563
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 15:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Maar wat voor show wil je dan weggeven voor die mannen????

Als je je alleen maar rukt en een beetje sexy uitkleed dan heb je niet veel om op te leunen...
Heel serieus, mannen zien het liefste binnen 2 minuten 4 vingers erin
Als je heel goed kan babbelen is dat wel een voordeel, dan heb je toch wat extra's, maar ik denk dat wat al gezegd is erg waar is, als jij je kont niet in de strijd gooit zal je gewoonweg lang niet zoveel verdienen als een man die dat wel doet...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:23:45 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_22687813
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:08 schreef Scandalous het volgende:
Een vrouw gaat daar echt niet voor betalen, elke kneus op MSN wil z'n piemeltje wel gratis laten zien.
Inderdaad, ik zou d'r ook geen stuiver voor over hebben. Als je als vrouw wilt, dan kun je volgens mij op elke (cam)chat pagina of - toepassing een man zover krijgen om zijn broekje uit te trekken en een gratis rukshow te geven. Geloof me maar, er is geen enkele vraag naar mannen achter een webcam. Behalve dan voor gays, zoals ook al eerder is gezegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')