waarom toch de hele tijd die ongeloofelijk verwaande "ik weet het beter" antwoordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:07 schreef Martine36 het volgende:
Je snapt er echt niks van hé.
Gigolo's worden ingehuurd,omdat de klant (vrouw) iemand bij zich wilt hebben die naar haar luisterd,aandacht schenkt en als het effe kan gevoelens toont,zowel tussen als buiten de lakens.
Dat kun je nooit verkrijgen via webcam en daarom mag je die vegelijking niet maken.
Beetje appelen met peren vergelijken.
Maar ga je gang,op de opgegeven link kun je als man aan de slag.
Kom ons binnen een maand maar vertellen wat je hebt verdient bijvoorbeeld.![]()
Martine.![]()
Misschien dat je meer succes hebt met je vriendin (als je die hebt) samen geil te doen, dan ga je wel iets verdienen misschien..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
waarom toch de hele tijd die ongeloofelijk verwaande "ik weet het beter" antwoorden![]()
ik stel toch normale vragen?
en als je had gelezen dan had je geweten dat het me een bal jeukt wie er voor zou willen betalen.. dat mogen best mannen zijn
Maar wat voor show wil je dan weggeven voor die mannen????quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
waarom toch de hele tijd die ongeloofelijk verwaande "ik weet het beter" antwoorden![]()
ik stel toch normale vragen?
en als je had gelezen dan had je geweten dat het me een bal jeukt wie er voor zou willen betalen.. dat mogen best mannen zijn
Inderdaad, ik zou d'r ook geen stuiver voor over hebben. Als je als vrouw wilt, dan kun je volgens mij op elke (cam)chat pagina of - toepassing een man zover krijgen om zijn broekje uit te trekken en een gratis rukshow te geven. Geloof me maar, er is geen enkele vraag naar mannen achter een webcam. Behalve dan voor gays, zoals ook al eerder is gezegdquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:08 schreef Scandalous het volgende:
Een vrouw gaat daar echt niet voor betalen, elke kneus op MSN wil z'n piemeltje wel gratis laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |