abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22656531
Denk je dat nu echt dat ie dat haalt... weet je hoe grote rol de aerodynamica speelt bij snelheden boven de 250km/h

Ik weet niet exact hoeveel procent meer vermogen je hebt voor de stijging van 310 naar bijvoorbeeld 350, maar dit zit zo rond de 150pk meer

En alstie op die naked Busa rijd haalt ie de 320 ws. niet eens...
pi_22656545
http://www.ghostridermovie.net/hayabusa.html

Zn topsnelheid vermeld ie niet dus...
pi_22657212
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 10:04 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.ghostridermovie.net/hayabusa.html

Zn topsnelheid vermeld ie niet dus...
van 0 naar 300 in 9 sec.
pi_22657277
Jep
pi_22657405
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 10:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk je dat nu echt dat ie dat haalt... weet je hoe grote rol de aerodynamica speelt bij snelheden boven de 250km/h

Ik weet niet exact hoeveel procent meer vermogen je hebt voor de stijging van 310 naar bijvoorbeeld 350, maar dit zit zo rond de 150pk meer

En alstie op die naked Busa rijd haalt ie de 320 ws. niet eens...
hij trekt ben een van zn filmpjes op een afgezet stuk iets van een landingsbaan ofzo een blackbird of een gsx1100r ofzo die 320 rijdt op zn teller met een wheelie voorbij zonder kuip ja

hallo we hebben het hier over 500(!!!!!!!!!!!!!) pk bij <250 kilo ofzo
Hopeloos benzine verslaafd
pi_22657482
Standaard istie 220kg Zal ook wel wat gewicht afgehaald zijn

Ding haalt echt niet meer dan 320km's per uur in deze naakte toestand...... het ontwerp van de Busa is in de windtunnel uitgedacht, de stroomlijn is nogmaals HEEL ERG belangrijk bij die snelheden, ook al heb je nog zoveel pk Met de kuip erop geloof ik wel dat ie rond de 360 echte km's kan zitten, maar harder niet..
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 11:48:29 #182
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_22657500
ik vind dat ze alles motoren met een cilinderinhoud van onder de 1,5 liter moeten verbieden alleen om die mensen die van bomen houden te pesten.
The more debt, the better
pi_22657549
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Standaard istie 220kg Zal ook wel wat gewicht afgehaald zijn

Ding haalt echt niet meer dan 320km's per uur in deze naakte toestand...... het ontwerp van de Busa is in de windtunnel uitgedacht, de stroomlijn is nogmaals HEEL ERG belangrijk bij die snelheden, ook al heb je nog zoveel pk Met de kuip erop geloof ik wel dat ie rond de 360 echte km's kan zitten, maar harder niet..
ik heb ergens op een pagina over die bike gelezen dat hij ver in de 400km/h kon halen maar dat de banden dat niet prettig vonden en btw een gestroomlijnde busa met wat is het 170pk? haalt de 320 ook (zonder begrenzer) deze heeft fftjes 330 pk meer ookal issie minder gestroomlijnd... een auto van 1000 kilo met 500pk gaat ook over de 300 en een auto is ook niet erg gestroomlijnd... in vergelijking met een motor en dan komt dat gewicht er nog eens bij...

ik zal eens zoeken of ik die site nog vind dan pratsj ik hier een linkie neer

-edit-

was ook nog een leuke site bij waar je deze turbo kits voor je busa kon bestellen ze hebben er nu ook een waarmee ze iets van 580pk er uit halen...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_22657616
Standaard.... 308 echte km's per uur, 220kg droog en 175 op de krukas.. is iets van 158pk aan het achterwiel

Nogmaals, met kuip wil ik best geloven dat ie de 400 teller kan halen, maar zonder kuip ECHT niet
pi_22657627
Enne, een auto is veel meer gestroomlijnd dan zo'n naked Busa
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 12:16:19 #186
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_22657878
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 11:52 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb ergens op een pagina over die bike gelezen dat hij ver in de 400km/h kon halen maar dat de banden dat niet prettig vonden
Er zijn inderdaad geen banden voor de snelheden, de banden worden te warm door wrijving. Theoretisch zou hij het misschien halen maar de praktijk ligt toch anders. Hij waait er gewoon vanaf.
quote:
en btw een gestroomlijnde busa met wat is het 170pk? haalt de 320 ook (zonder begrenzer) deze heeft fftjes 330 pk meer ookal issie minder gestroomlijnd... een auto van 1000 kilo met 500pk gaat ook over de 300 en een auto is ook niet erg gestroomlijnd... in vergelijking met een motor en dan komt dat gewicht er nog eens bij...

ik zal eens zoeken of ik die site nog vind dan pratsj ik hier een linkie neer

-edit-

was ook nog een leuke site bij waar je deze turbo kits voor je busa kon bestellen ze hebben er nu ook een waarmee ze iets van 580pk er uit halen...
Vergeet niet dat de luchtweerstand exponentieel toeneemt tov de snelheid he? Dat doet het toegenomen vermogen weer teniet.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_22658879
Youp:

pi_22658967
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 13:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Youp:

[afbeelding]
ah ja dat is mooi als je dat gebeurt bij 300km/h ben je erg gelukkig denk ik
Hopeloos benzine verslaafd
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 13:53:47 #189
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22659408
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 13:28 schreef Youp het volgende:

[..]

ah ja dat is mooi als je dat gebeurt bij 300km/h ben je erg gelukkig denk ik
Sja, een klapband kan voor spectakel zorgen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_22660011
de mensen die hier zo fel tegen zijn, boeit de veiligheid en milleu echt niet... het gaat erom dat hun "precious" autootje maar hard kan zodat ze de buurtsjonnie kunnen uithangen.
&lt;hr&gt;
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 14:37:30 #191
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22660054
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 14:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
de mensen die hier zo fel tegen zijn, boeit de veiligheid en milleu echt niet... het gaat erom dat hun "precious" autootje maar hard kan zodat ze de buurtsjonnie kunnen uithangen.
tuuuuurlijk,
En die treehuggers intresseren zich niet voor het milieu maar gunnen mensen die anders leven dan zij het licht in de ogen niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_22660102
ja dat geloof ik best..
&lt;hr&gt;
pi_22660159
Het hele idee om alle motoren met meer dan 1300cc te verbieden is gewoon niet haalbaar. Je zou eens moeten kijken hoeveel auto's er dan nog nieuw te koop zijn, en hoeveel auto's er gesloopt zouden moeten worden omdat ze illegaal zijn..
V10
pi_22661042
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 14:43 schreef M5 het volgende:
Het hele idee om alle motoren met meer dan 1300cc te verbieden is gewoon niet haalbaar. Je zou eens moeten kijken hoeveel auto's er dan nog nieuw te koop zijn, en hoeveel auto's er gesloopt zouden moeten worden omdat ze illegaal zijn..
Of je legt een verbod op verdere fabricage van motoren met inhoud van meer dan 1300cc, jouw dilemma is opgelost.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 15:42:43 #195
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22661113
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 15:37 schreef operator82 het volgende:

[..]

Of je legt een verbod op verdere fabricage van motoren met inhoud van meer dan 1300cc, jouw dilemma is opgelost.
Kan je doen, moet je dan de pers, industrie en vakbonden de politicie eens zien grillen die dat doen. Dat zijn veel banen, en inhoudelijk slaat het nergens op.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_22661259
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 15:37 schreef operator82 het volgende:

[..]

Of je legt een verbod op verdere fabricage van motoren met inhoud van meer dan 1300cc, jouw dilemma is opgelost.
nog lang niet. iedereen die een auto heeft met meer dan 1300cc en niet wil dat hij/zij in een andere auto moet rijden zal nooit een nieuwe kopen. Gevolg, automarkt stort in, fabrieken failliet, mensen op straat.. enz. enz.
V10
pi_22663038
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Automobilisten hebben nu eenmaal wat opvoeding nodig en de overheid kan ze daar mee helepen door de keuzes van onnodig sterke motoren te verbieden.
Ja, want de overheid weet wel wat goed voor ons is. Niet soms? Meer belastingen, meer regels, meer ambtenaren, geen zelfbeschikking meer, alles collectief.

Hoezo stompzinnig. Helaas gaat het wel die kant op in Nederland en het is dan ook met genoegen dat ik dit land ga verlaten richting USA waar mensen wél uiterst kritisch zijn richting overheidsinmenging.

OT: Ik rijd het liefst rond in een vette auto met veel motorinhoud. Katalysators er uit, turbo'tje er op, dan kom je tenminste nog ergens. Rijden in grasmaaiers laat ik aan vrouwen, bejaarden en BHFH-types over.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22663221
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 17:18 schreef StefanP het volgende:

[..]

Hoezo stompzinnig. Helaas gaat het wel die kant op in Nederland en het is dan ook met genoegen dat ik dit land ga verlaten richting USA waar mensen wél uiterst kritisch zijn richting overheidsinmenging.
Ik dacht dat het huidige kabinet juist weer veel probeert te de-collectiviseren?
quote:
OT: Ik rijd het liefst rond in een vette auto met veel motorinhoud. Katalysators er uit, turbo'tje er op, dan kom je tenminste nog ergens. Rijden in grasmaaiers laat ik aan vrouwen, bejaarden en BHFH-types over.
Waarom moet de katalysator er nu weer uit? Alsof je daar ook maar enig praktisch nut van ondervindt...
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 17:38:32 #199
60383 Furb
Project Rotary
pi_22663456
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 17:25 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ik dacht dat het huidige kabinet juist weer veel probeert te de-collectiviseren?
[..]

Waarom moet de katalysator er nu weer uit? Alsof je daar ook maar enig praktisch nut van ondervindt...
praktisch niet.... maar leuk wel!!

vooral bij een wagen als die Supra van StefanP kun je daar een leuke vermogenswinst mee opdoen, en het laat tenimnste de zoete klanken van de 6-in-lijn goed tot hun recht komen!!
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_22663583
Verwijderen van kats is een enorme vermogenswinst voor turbo auto's, misschien had ik dat er bij moeten zetten. In een normale auto merk je daar weinig van en zou ik hem ook gewoon laten zitten.

Sorry
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')