jaja, dat zijn meercilindersquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:09 schreef yup het volgende:
[..]
In de racerij hadden ze 500cc 2takts met meer dan 200+ pk's, hoezo inefficient
Ik zit volgens de "norm" van BHFH er zelfs nog 200 cc onderquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:07 schreef Youp het volgende:
[..]
oeh jij! vieze vervuilster!![]()
![]()
in een fiat niet neequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zit volgens de "norm" van BHFH er zelfs nog 200 cc onder
Maar dat rij ik niet hoorLijkt me nou niet echt verstandig
Zou het? Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar weinig koppel....
wacht maar tot je het verschil in trekkracht voelt. En die 1.1ie reed volgens de specs trouwens maar 150 ofzo..(50pk/84nm in die uno, tegen 70pk/145nm) in de panda).. ik heb zelf ook een uno gereden een 1.5 iesx, die was ook retesnel , reed zelfs 200 op de teller (die wel wat teveel aangaf). die reed volgens het boekje 170 ofzo. Die panda diesel heeft echt een enorme berg trekkracht, dus het voelt zeer krachtig aan, je wordt echt diep in je stoel gedrukt als je het gas in trapt, echt indrukwekkende acceleratie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:03 schreef nikky het volgende:
Het viel mij trouwens op dat de nieuwe panda niet harder kon dan 160?
Ik rij in een 10 jaar oude fiat uno en die kan 175 met zijn 1.1 IE motortje
Een Uno for christ sakes!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
een uno 1.1
die was ook retesnel
reed zelfs 200 op de teller
echt een enorme berg trekkracht
voelt zeer krachtig aan
je wordt echt diep in je stoel gedrukt als je het gas in trapt,
echt indrukwekkende acceleratie.
jij hebt niet echt goed gelezen geloof ik! ... maargoed het gaat hier om de morele discussie of zon berg vermogen die eigenlijk gewoon nutteloos is in Nederland wel gewenst is en of de overheid daar niet via belasting maatregelen of een verbod er paal -en perk aan moet stellen. Er gaan al veel stemmen op om dit te doen en de recente alarmerende milieu rapporten zou het me niet verbazen als het kabinet balkenende nog met een belastingmaatregel komt om benzine/diesel slorpende voertuigen extra aan te pakken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een Uno for christ sakes!!![]()
![]()
Jij moet eens achterop meegaan op de motor, jij bent bar weinig gewend als ik het zo lees
Een auto (en vooral een 1.1) is zo sloom als dikke stront door een vergiet man.....![]()
als dit gaat over die polo G40, dan heb je t toch beetje mis....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar weinig koppel....
Je zegt 190 te hebben gereden met een panda. Vind je dat normaal? Das slecht voor het milieu. Ik vind dat ze jou mogen aanpakken. Je rijd nu altijd in de hoogste versnelling als het kan en op de snelweg is alles boven de 90km/uur verboden bij jou he. Maar je rijd liever 80 omdat dat nog zuiniger is. Waarom rij je eigenlijk een panda? Er zijn zuinigere diesels als je toch al diesel wil rijden en geen kleine auto op gas?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
jij hebt niet echt goed gelezen geloof ik! ... maargoed het gaat hier om de morele discussie of zon berg vermogen die eigenlijk gewoon nutteloos is in Nederland wel gewenst is en of de overheid daar niet via belasting maatregelen of een verbod er paal -en perk aan moet stellen. Er gaan al veel stemmen op om dit te doen en de recente alarmerende milieu rapporten zou het me niet verbazen als het kabinet balkenende nog met een belastingmaatregel komt om benzine/diesel slorpende voertuigen extra aan te pakken.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
In een auto met 1300 cc kun je hard genoeg en heeft zat power om aan elke behoefte te voldoen. Mensen die auto's kopen met meer cilinderinhoud doen dat alleen om te patsen.Het is eigenlijk nergens voor nodig. Het kost alleen bakken met brandstof, het milieu is er niet mee gebaat en de veiligheid ook niet.
Mensen rijden met die overkill aan motorkracht veel te hard, noem maar op. Ik vraag me af waarom de overheid auto's met een cilinderinhoud van meer dan 1300 cc niet gewoon verbied. Meer heb je toch niet nodig. Doe het gewoon net als met brommers en restricteer de cilinderinhoud tot max 1300cc en het vermogen tot max. 70pk. Daar heeft iedereen genoeg aan het het milieu en de veiligheid zijn ermee gebaat.
jawel... 1300cc + turbo = +-500pk ook een busaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:26 schreef MacBeth het volgende:
[afbeelding]
1300cc gaat inderdaad hard genoeg. Ruim 300 km/u, en vanuit stilstand naar 100 onder de drie seconden. Echt, harder hoeft niet.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:26 schreef MacBeth het volgende:
[afbeelding]
1300cc gaat inderdaad hard genoeg. Ruim 300 km/u, en vanuit stilstand naar 100 onder de drie seconden. Echt, harder hoeft niet.
Vanaf 2000 niet meer...... begrenst op 300km/h tellerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:13 schreef nero355 het volgende:
[..]Busaatje gaat 333 KM/h +
Meneer de test mennekke wou niet harder omdat ie dan geen plek had om te rennen op verlaten vliegveld
![]()
![]()
Die ghostrider busa haalt dus mooi 438 km per uurquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vanaf 2000 niet meer...... begrenst op 300km/h teller
O enne, die 333 is op de teller..... hij haatl rond de 308 echte km's en 340 op teller, een 99-model dan.
Dan moet je in onze bestel-ootoo stappen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een Uno for christ sakes!!![]()
![]()
Jij moet eens achterop meegaan op de motor, jij bent bar weinig gewend als ik het zo lees
Een auto (en vooral een 1.1) is zo sloom als dikke stront door een vergiet man.....![]()
... op z'n achterwielquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:00 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
[..]
Die ghostrider busa haalt dus mooi 438 km per uur![]()
Hahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:00 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
[..]
Die ghostrider busa haalt dus mooi 438 km per uur![]()
Jah echt joh? Echt? Meen je dat nou nou hee? Serieus? Zo hee, boeie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:38 schreef yup het volgende:
[..]
Dan moet je in onze bestel-ootoo stappen.
Ik denk dat die Uno onze bestelwagen het stront voor de ogen rijdt... En een Uno 1.1 is al zo traag als stront![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
harder!... alleen moeten ze nog banden vinden die dat aankunnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:00 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
[..]
Die ghostrider busa haalt dus mooi 438 km per uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |