abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:34:56 #126
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_22638828
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:32 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Goed punt. Ik stond ooit eens met een Seat Marbella naast een Mercedes [letter]600 (zo'n GIGANTISCHE zakenbak) aan de pomp. Dat maakte mijn dag helemaal goed.
en ik een keer met me corsa naast een kerel met een x5, die was tot op de druppel leeg zei hij. dus wij allebei tanken, ik me wagen volgegooid, naar binnen, betalen, kom terug. staat die vent dr nog steeds
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:35:16 #127
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_22638832
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:29 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
knip-
flame

voor alle sjonnies onder ons,dit is een forum,hier MAG je discussies voeren over vanalles,je HOEFT niet te reageren,verwensingen van ieder aard zijn niet gevraagd/gewenst

[ Bericht 12% gewijzigd door nikky op 15-10-2004 16:38:54 ]
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:35:31 #128
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22638838
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:30 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

De kans is vrij groot dat jouw Passat een stuk meer energie en grondstoffen heeft gekost dan een Panda of Punto hoor.
Absoluut of per KM? En dat is toch de vraag. Bovendien verbruikt een Punto met een 1,9 Dieselmotor die veel minder PK leverd slechts 1 liter minder per 100 Km.
En een Punto zal gemiddeld minder KM rijden tijdens zijn leven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:37:10 #129
45206 Pietverdriet
pi_22638876
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:35 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Goh, alweer een sjonnie met een sjonnie auto en een sjonnie reaktie...

voor alle sjonnies onder ons,dit is een forum,hier MAG je discussies voeren over vanalles,je HOEFT niet te reageren,verwensingen van ieder aard zijn niet gevraagd/gewenst
En Communisten moeten hun bek houden.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:38:04 #130
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_22638898
flame

[ Bericht 98% gewijzigd door nikky op 15-10-2004 16:38:04 ]
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:38:49 #131
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_22638916
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

je kan cc's van een wankelmotor niet direct vergelijken met die van een lijnmotor.
Dat klopt... Kwa pk's niet nee... Kwa trekkracht komt er alleen erg weinig uit...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_22638918
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:34 schreef hifonics het volgende:

[..]

en ik een keer met me corsa naast een kerel met een x5, die was tot op de druppel leeg zei hij. dus wij allebei tanken, ik me wagen volgegooid, naar binnen, betalen, kom terug. staat die vent dr nog steeds
Dat bedoel ik dus! Bril-jant gewoon. Ik bedoel, zo'n vent staat zich d'r al een tijdje te vervelen met die pomp in zijn poten, er komt een klein teringbrikje naast staan, die heeft 40 seconden later zijn tank volgegooid, afgerekend en rijd weg terwijl de ander nog steeds staat te spuiten!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:42:58 #133
45206 Pietverdriet
pi_22639025
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:38 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus! Bril-jant gewoon. Ik bedoel, zo'n vent staat zich d'r al een tijdje te vervelen met die pomp in zijn poten, er komt een klein teringbrikje naast staan, die heeft 40 seconden later zijn tank volgegooid, afgerekend en rijd weg terwijl de ander nog steeds staat te spuiten!
Vriend van mij had ooit een Jaguar, met twee tanks, die stond voor the hel of it wel eens aan 2 pompen tegelijk te tanken,
pi_22639049
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Absoluut of per KM?
Absoluut natuurlijk. Want:
quote:
En een Punto zal gemiddeld minder KM rijden tijdens zijn leven.
"Goed" data combineren is belangrijker voor een punt dan de keuze voor bepaalde data.
quote:
En dat is toch de vraag. Bovendien verbruikt een Punto met een 1,9 Dieselmotor die veel minder PK levert slechts 1 liter minder per 100 Km.
Nou, het is toch weer bijna 20%, gemeten over de economische levensduur van een auto zal dat behoorlijk veel schelen. Zelfs als je er van uit gaat dat een Passat wel (1) meer kilometers maakt en (2) langer mee gaat.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:56:04 #135
45206 Pietverdriet
pi_22639322
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:44 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Absoluut natuurlijk. Want:
[..]

"Goed" data combineren is belangrijker voor een punt dan de keuze voor bepaalde data.
[..]

Nou, het is toch weer bijna 20%, gemeten over de economische levensduur van een auto zal dat behoorlijk veel schelen. Zelfs als je er van uit gaat dat een Passat wel (1) meer kilometers maakt en (2) langer mee gaat.
En dan nog is het een kromme vergelijking. Immers, in een Punto kan je nauwelijks wat meenemen en al helemaal niet als je ook nog passagiers meeneemt.
Punto is een leuk autotje, voor in de stad, maar je moet er niet veel mee moeten rijden.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 15:35:21 #136
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22641102
Goed, nu weer serieus dames, misschien gaat verbieden dan te ver, maar progressief belasten is wel een idee.

Dus een auto die 1:20 rijdt gemiddeld betaalt het standaard tarief en voor elke liter per km meer komt er bijvoorbeel 50 euro per maand bij aan een soort milieubelasting (bovenop de wegenbelasting)

Zo stimuleer je mensen zuinige auto's te kopen, stimuleer je mensen zuinige auti's te rijden en mennsen die dan toch persé hun vette bak willen rijden kunnen dat nog steeds, maar voelen dat extra in hun portemonnee, waardoor je met name de levensgevaarlijke jongeren met petje in hun GTI dwingt een minder gevaarlijke auto te kopen als bijkomend voordeel.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22641132
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Goed, nu weer serieus dames, misschien gaat verbieden dan te ver, maar progressief belasten is wel een idee.

Dus een auto die 1:20 rijdt gemiddeld betaalt het standaard tarief en voor elke liter per km meer komt er bijvoorbeel 50 euro bij aan een soort milieubelasting (bovenop de wegenbelasting)

Zo stimuleer je mensen zuinige auto's te kopen, stimuleer je mensen zuinige auti's te rijden en mennsen die dan toch persé hun vette bak willen rijden kunnen dat nog steeds, maar voelen dat extra in hun portemonnee, waardoor je met name de levensgevaarlijke jongeren met petje in hun GTI dwingt een minder gevaarlijke auto te kopen.
ja grapjas wat dacht je van alle accijnzen en BTW die al op de benzine zit? dit is al van toepassing dus hou nu op met huilen en ga lekker buiten spelen...
Hopeloos benzine verslaafd
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 15:37:36 #138
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_22641146
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

Dus een auto die 1:20 rijdt gemiddeld betaalt het standaard tarief en voor elke liter per km meer komt er bijvoorbeel 50 euro bij aan een soort milieubelasting (bovenop de wegenbelasting)

Zo stimuleer je mensen zuinige auto's te kopen, stimuleer je mensen zuinige auti's te rijden en mennsen die dan toch persé hun vette bak willen rijden kunnen dat nog steeds, maar voelen dat extra in hun portemonnee.
eh lieve schat, waarom wil iederen het duurder maken, het is toch al fokin duur genoeg. Lijkt me beter om schone autos GOEDKOPER te maken, maar dan nog is het zo achterhaald. Je kan beter investeren in schone energie en autos dan de koopkracht van de bevolking nog verder terug te drijven.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 15:39:05 #139
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22641176
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:37 schreef Youp het volgende:

[..]

ja grapjas wat dacht je van alle accijnzen en BTW die al op de benzine zit? dit is al van toepassing dus hou nu op met huilen en ga lekker buiten spelen...
als je ziet hoeveel onzuinige pooierbakken, 4x4's , gti's rondrijden is het kennelijk te goedkoop, aangezien bijna iedereen het zich nog kan veroorloven. Het moet zoduur worden dat mensen eerder geneigd zijn een zuinige auto te kopen. Dat kan alleen maar door een stevige extra prikkel in de portemonnee als je het niet wilt verbieden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 15:39:47 #140
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_22641190
onnodige opmerking

[ Bericht 91% gewijzigd door nikky op 15-10-2004 16:44:08 ]
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_22641237
Opruimslotje... Maar ik heb nu geen zin/fut/whatever... dus het kan mss wel morgen of zondag worden...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  Milf vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:46:32 #142
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_22642539
Mutz heeft mij gevraagd dit topic op te ruimen dus bij deze.
We gaan hier als volwassen mensen discussiëren. Op de man afspelen is not done evenals doodsverwensingen.

We gaan vanaf nu dus weer braaf doen of er gaan mensen impreza_driving_Nutcase volgen in het ban meldtopic
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:55:47 #143
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22642707
Oke, bedankt Nikky! Ik wilde met dit topic dus eens een wat meer morele discussie uitlokken. Maar uit veel van de reacties blijkt eens te meer dat het de mensen erg hoog zit dat ze geen Schumacher op de openbareweg mogen spelen of met hun V8 de pats uit mogen hangen als verlenging van hun edele delen. Ook de caravantrekkers gebruiken in het gros van de gevallen hun sleurhut als vals motief (vaak tov de vrouw) om een overdreven gemotoriseerd vehicle te kopen.

Natuurlijk had ik het wat scherp gesteld, maar als je puur rationeel kijkt rijdt 99% van de mensen met een enorme overkill aan vermogen rond met enorm veel onnodig benzine/dieselverbruik en milieuvervuiling die daarmee gepaard gaat. als je gewoon een gebruiksbelasting heft dan zorg je vanzelf dat de benzineslorpende wagens uit het voertuigenpark verdwijnen.

Gezien het grote aantal auto's met grote moteren en veel vermogen op de weg vraag ik me dus echt af of hier niet wat aan gedaan moet worden. Zeker gezien de alarmerende rapporten die nu uitgekomen zijn over de luchtkwaliteit in Nederland.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22642715
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

als je ziet hoeveel onzuinige pooierbakken, 4x4's , gti's rondrijden is het kennelijk te goedkoop, aangezien bijna iedereen het zich nog kan veroorloven. Het moet zoduur worden dat mensen eerder geneigd zijn een zuinige auto te kopen. Dat kan alleen maar door een stevige extra prikkel in de portemonnee als je het niet wilt verbieden.
de verzekeringspremie op die dingen is ook al hoger dan gemiddeld en dat in combinatie met de accijnzen op brandstof... daarmee is de portomonee geprikkeld genoeg.. en er zijn ook nog mensen die een hobby hebben aan auto's ed. en over t milieu moet helemaal niet zo gehuild worden koop je dan een auto op waterstof of alcohol of biodiesel...

btw ik rij een 500cc 2takt crossmotor (lekkere inefficiente verbranding dus) die zo'n 1:4 verbruikt, mengsmering nogwel! en ik gebruik hem nieteens om van a naar b te komen maar ik gebruik hem puur voor de hobby en de kick.. en ja daar ben ik trots op!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 17:01:26 #145
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22642802
2takt moet motoren moeten zowiezo verboden worden vind ik, daar heb ik al eens een topic over geopend en de SP heeft er naar aanleiding van een brief van mijn kant onderzoek naar gedaan. Helaas bleek het op het moment nog niet haalbaar om 2takt motoren te verbieden. Dat zou een hoop herrie en overlast/vervuiling schelen(denk al al die stinkscooters)

Maar jouw post blijkt verder puur recalcitrant gedrag. Fijn dat je motor 1:4 gebruikt, ben je nu blij dat je extra meehelpt levensgevaarlijke gassen in de lucht te blazen?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Milf vrijdag 15 oktober 2004 @ 17:03:26 #146
16000 nikky
pi_22642835
Het viel mij trouwens op dat de nieuwe panda niet harder kon dan 160?
Ik rij in een 10 jaar oude fiat uno en die kan 175 met zijn 1.1 IE motortje
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_22642878
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 17:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
2takt moet motoren moeten zowiezo verboden worden vind ik, daar heb ik al eens een topic over geopend en de SP heeft er naar aanleiding van een brief van mijn kant onderzoek naar gedaan. Helaas bleek het op het moment nog niet haalbaar om 2takt motoren te verbieden. Dat zou een hoop herrie en overlast/vervuiling schelen(denk al al die stinkscooters)

Maar jouw post blijkt verder puur recalcitrant gedrag. Fijn dat je motor 1:4 gebruikt, ben je nu blij dat je extra meehelpt levensgevaarlijke gassen in de lucht te blazen?
ja eigenlijk wel en t mooiste.. ik betaal er geen cent belasting of verzekering of wat dan ook over t ding staat nergens ingeschreven.. hij is zelfs niet goedgekeurd voor op de weg bij de RDW mijn punt is: al zou 2takt verboden worden.. toch mag je er mee rijden (niet op de openbare weg natuurlijk )

ik denk dat het wel duidelijk is hoe ik over jou standpunt denk en als 'motorvoertuigkundige' weet ik dat het compleet onhaalbaar en onrealistisch is en dat 95% van nederland zich tegen de regering opwerpt als het zo ver zou komen
  Milf vrijdag 15 oktober 2004 @ 17:06:28 #148
16000 nikky
pi_22642892
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 17:05 schreef Youp het volgende:

ik denk dat het wel duidelijk is hoe ik over jou standpunt denk en als 'motorvoertuigkundige' weet ik dat het compleet onhaalbaar en onrealistisch is en dat 95% van nederland zich tegen de regering opwerpt als het zo ver zou komen
Dat weet ik wel zeker
pi_22642916
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 17:03 schreef nikky het volgende:
Het viel mij trouwens op dat de nieuwe panda niet harder kon dan 160?
Ik rij in een 10 jaar oude fiat uno en die kan 175 met zijn 1.1 IE motortje
oeh jij! vieze vervuilster!
pi_22642954
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:56 schreef Youp het volgende:

[..]

de verzekeringspremie op die dingen is ook al hoger dan gemiddeld en dat in combinatie met de accijnzen op brandstof... daarmee is de portomonee geprikkeld genoeg.. en er zijn ook nog mensen die een hobby hebben aan auto's ed. en over t milieu moet helemaal niet zo gehuild worden koop je dan een auto op waterstof of alcohol of biodiesel...

btw ik rij een 500cc 2takt crossmotor (lekkere inefficiente verbranding dus) die zo'n 1:4 verbruikt, mengsmering nogwel! en ik gebruik hem nieteens om van a naar b te komen maar ik gebruik hem puur voor de hobby en de kick.. en ja daar ben ik trots op!
In de racerij hadden ze 500cc 2takts met meer dan 200+ pk's, hoezo inefficient
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')