WHAHAHA! Had je niet beter Femke Halsema kunnen mailen? Das ook zo'n vieze zeikjurk.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je doelt zeker op dat topic.. maargoed. het is offtopic. Laten we weer ontopic gaan.
Ik zie nog steeds geen valide redenen behalve dat mensen een auto als penisverlenging zien, voor een grotere cilinderinhoud dan 1300cc. Voor de boot en caravan heb ik oplossingen aangedragen, dat mag geen probleem zijn om dit als wetgeving door te voeren. Ik heb minister Peijs en ook staatssecretaris van Geel gemaild hierover overigens.
Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat de autofabrikanten gewoon de lul zijn als de mensheid een plotselinge epidemie van verstand krijgt. Dan moeten ze immers op moeilijke technische aspecten (zoals zuinigheid gecombineerd met comfort) met elkaar gaan concureren in plaats van gemakkelijk gestuurde marketingconcepten als uiterlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:56 schreef Furb het volgende:
autorijden moet niet alleen functioneel, maar vooral ook LEUK zijn... anders zouden ze ook geen verschillende autos hoeven te bouwen want dan is 1 meer als genoeg
oftewel, tientallen autofabrikanten hebben geen bestaan.... weer miljoenen werklozen erbij wereldwijd
Idd dat hij nou in een panda gaat rijden zal mij een worst wezen, alleen omdat hij zonodig in een traag koekblik wil rijden (over veiligheid nog maar te zwijgen bij een botsingquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:56 schreef Furb het volgende:
juist... en dat is wat onze JP-balkenendeimitatorfromhell vergeet....!!
autorijden moet niet alleen functioneel, maar vooral ook LEUK zijn...
wat maak jij je nou druk tegen die tijd ben je al dood, + is er dan allang een oplossing (elek auto), alsnog warmt de aarde op niet door de co2 uitstoot maar door de zon warmer word (wat betekend dat de zon aan het einde van zijn "levenscyclus" is op zal warmen en ontploffen maar dat duurt nog een aantal miljard jaar).quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dit geeft aan dat er een mentaliteitsverandering nodig is. Waarom moeten we het milieu meer kapot maken dan nodig is? zuinigheid is geboden!
.
Als je dat wilt trekken, dan zijn er geen pk's nodig, maar koppel, en die is er nauwelijks.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wankel 1300cc , met 231 pk![]()
In die panda van mij zitten wel 6 airbags in ,SIPS en ABS, geventileerde schijven, EDB... kan menig wagen een puntje aan zuigen qua veiligheid. Ik heb met de proefrit 190 op de teller gehad ook in alle testen rijdt hij ruim de fabrieksopgave voorbij, trekkracht is indrukwekkend.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:21 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Idd dat hij nou in een panda gaat rijden zal mij een worst wezen, alleen omdat hij zonodig in een traag koekblik wil rijden (over veiligheid nog maar te zwijgen bij een botsing) wil niet zeggen dat wij dat ook willen.
Zelfs die panda haalt de 120 wel en jij gaat mij niet vertellen dat je jezelf niet dood kan rijden dan.
Ze adverteren ook vaak met zuinig, milieuvriendelijk en toch comfortabel. Kijk maar naar het barrel wat BHFH gekocht heeft. Zo'n ding wordt aangeprezen als gezinswagen met weinig verbruik.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat de autofabrikanten gewoon de lul zijn als de mensheid een plotselinge epidemie van verstand krijgt. Dan moeten ze immers op moeilijke technische aspecten (zoals zuinigheid gecombineerd met comfort) met elkaar gaan concureren in plaats van gemakkelijk gestuurde marketingconcepten als uiterlijk.
Een panda met 190? Nu is je geloofwaardigheid helemaal naar de donder, ga toch spelen in je peuterbox en laat de auto's nou maar aan de grote mensen over..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
In die panda van mij zitten wel 6 airbags in ,SIPS en ABS, geventileerde schijven, EDB... kan menig wagen een puntje aan zuigen qua veiligheid. Ik heb met de proefrit 190 op de teller gehad ook in alle testen rijdt hij ruim de fabrieksopgave voorbij, trekkracht is indrukwekkend.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een panda met 190? Nu is je geloofwaardigheid helemaal naar de donder, ga toch spelen in je peuterbox en laat de auto's nou maar aan de grote mensen over..
Klopt idd niks van, de snelste panda op benzine loopt 155. De snelste diesel 160. Daar houdt het dus al op met dit verhaal.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een panda met 190? Nu is je geloofwaardigheid helemaal naar de donder, ga toch spelen in je peuterbox en laat de auto's nou maar aan de grote mensen over..
geloof je het zelfquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:28 schreef operator82 het volgende:
En waarom 1300 cc? Mocht dat zo zijn, eventjes een twinturbo opschroeven, etc. Dus jouw topic om hier kont te schoppen gaat helaas niet door, einde je aandachts-geil-feestje.
BMW gebruikte voor de racewereld een atmosferische motor van 1200cc van 700 pk's!
Welke is dat dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:28 schreef operator82 het volgende:
BMW gebruikte voor de racewereld een atmosferische motor van 1200cc van 700 pk's!
kleiner als in fiat panda, kia pride, suzuki alto, etc.?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je zou mensen die dan toch pese een grotere cilinderinhoud willen extra kunnen belasten, dus dan gewoon een extra heffing van bijvoorbeeld 1 euro per mand per cc boven de 1300cc en één euro per maand per pk boven de 70pk.... dan ontmoedig je grote cilinderhouden en zullen meer mensen kiezen voor[/b] kleiner, zuiniger en veiliger.[/b]
Je verbiedt het dan niet maar ontmoedigd het wel en mensen die dan toch persé groot willen kunnen door de portemonnee te trekken groot rijden.
1500 turbo met 1400+ pk's... de blokken werden uit gebruikte auto's gehaald.. de voorganger van de 3 serie ofzo was dat.. die blokken werden dan een jaar in de buitenlucht gezet (de carters dan, de rest werd niet echt meer gebruikt) zodat alle werking er uit was en dan werden ze in formule 1 auto's geplaatst met maar 1 enkele turbo en die blies daar ff bijna 1000pk per liter uitquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:09 schreef kirpeknots het volgende:
Nah ja. Die Panda valt best mee. Het had ook een Multivlaai of Domblo kunnen zijn. Whahahahahaha
Dat zijn pas pk'squote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Hier het ULTIEME 1300cc genot.
http://www.autoplusz.hu/09/motor/motor011811.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |