Juist, en je ma moet duidelijk nog doorkrijgen dat kids vanaf een jaar of 10 serieus interesse in het andere geslacht of iig partners beginnen te krijgen...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:17 schreef Da-Ali-G het volgende:
je bent 20.....
sorry voor jet botte antwoord, maar je moet echt meer op je eigen benen gaan staan... je ma hoeft niet alles goed te keuren of te beslissen voor je...
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:17 schreef Da-Ali-G het volgende:
je bent 20.....
sorry voor jet botte antwoord, maar je moet echt meer op je eigen benen gaan staan... je ma hoeft niet alles goed te keuren of te beslissen voor je...
Ik snap je reactie.. ik woon thuis.. wat moet ik dan.. gewoon weggaan en zeggen aju ben over zoveel uur thuis?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:17 schreef Da-Ali-G het volgende:
je bent 20.....
Ja !quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:26 schreef Irris het volgende:
[..]
Ik snap je reactie.. ik woon thuis.. wat moet ik dan.. gewoon weggaan en zeggen aju ben over zoveel uur thuis?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Ja ik ken het
De oplossing: niet vragen, maar melden. Zet ze maar voor het blok, laat ze er maar aan wennen op de hardere manier dan je nu doet anders wordt je gek.
* Etcetera heeft een beetje ervaring gekregen ondertussen
quote:Juist, en je ma moet duidelijk nog doorkrijgen dat kids vanaf een jaar of 10 serieus interesse in het andere geslacht of iig partners beginnen te krijgen...
ja? het wel bespreken, en als ze dr tegenin gaan er zelf net zo hard tegenin gaan, en je leeftijd in de strijd gooien...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:26 schreef Irris het volgende:
[..]
Ik snap je reactie.. ik woon thuis.. wat moet ik dan.. gewoon weggaan en zeggen aju ben over zoveel uur thuis?
ja ik las t .. dank je..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:27 schreef Etcetera het volgende:
Like I said before:
[..]
Jups, zo moeilijk isset niet: "Mam, ik ben vanavond laat thuis"quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:26 schreef Irris het volgende:
[..]
mams: "je leeftijd heeft er niks mee te maken.. het gaat erom hoe wij hier met elkaar omgaan"quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:28 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
ja? het wel bespreken, en als ze dr tegenin gaan er zelf net zo hard tegenin gaan, en je leeftijd in de strijd gooien...
mams: "met wie ga je zwemmen?"quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:38 schreef E.T. het volgende:
Gewoon zeggen:
"mam, ik ga zwemmen. Zolaat ben ik ongeveer thuis. Doei!"
jij : "nou daar ben ik het al langer niet mee eens doeiiii" deur achter je dichtsmijtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:38 schreef Irris het volgende:
[..]
mams: "je leeftijd heeft er niks mee te maken.. het gaat erom hoe wij hier met elkaar omgaan"
maar ik woon in hun huis...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:40 schreef Nouk het volgende:
Dan zeg je: onze omgang is dus niet normaal voor iemand van mijn leeftijd. En ook al was het normaal, ik ben er niet tevreden over en wil het anders hebben.
zo!
jij : "met henk herman klaas en piet, en misschien gaan we na het zwemmen wel een lekker potje sexen "quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:39 schreef Irris het volgende:
[..]
mams: "met wie ga je zwemmen?"
Met mn vriend, en neuken in t pashokje dr na! Je hebt mazzel als je niet over een jaar al oma bent! doeiii!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:39 schreef Irris het volgende:
[..]
mams: "met wie ga je zwemmen?"
hun huis? Het is ook jou huis joh. En ook al is het hun huis, het is jouw leven hoor en dat mag je wel zelf gaan leiden als je 20 bent.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:41 schreef Irris het volgende:
[..]
maar ik woon in hun huis...
Yeah, so?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:41 schreef Irris het volgende:
[..]
maar ik woon in hun huis...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |