funnyquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:47 schreef Jebus het volgende:
gratis pc spel, warning forever, moet je ff op google zoeken. Dat ruled zwaar. Gradius ook overgens, maar ik moet eerst Contra nog ff uitspelen
Dat zou erg jammer zijn. Ik heb em pas gelden gehaald en ik ben weer ouderwets verslaafd!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:11 schreef enlightenedwizza het volgende:
niet veel mensen die dit spel gaan halen of wel
Nou...ben ze niet tegen gekomen.Maar goed ik kom nog niet zo ver omdat je echt om de seconde neer wordt geknalt. Ik las wel op een site dat ze inderdaad de Moa stage er niet in hebben gezet,wat toch wel eigenlijk traditioneel is.......jammer.....quote:Op woensdag 17 november 2004 17:00 schreef P-Style het volgende:
Ik hoop dat die paaseilandkoppen ook in Gradius 5 zitten!
Hmmmzzz <GGradius VS The Giant Rectum.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:53 schreef enlightenedwizza het volgende:
Ze worden veel te weinig gemaakt...misschien omdat niet iedereen er even veel zin in heeft...shoot em ups!!
Konami komt met een nieuwe shoot em up, vette graphics, sideview en powerups
een paar ingame pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
game is nu uit, voor 1-2 spelers en heeft nodig...jawel...een PS2 met 1-2 controllers
misschien toch maar es de PS2 van m'n lieve broertje lenen
p.s. mocht iemand nog een PC game weten in deze genre..lemme know
Jammer...quote:Op woensdag 17 november 2004 18:43 schreef plakplaatje het volgende:
Ik las wel op een site dat ze inderdaad de Moa stage er niet in hebben gezet,wat toch wel eigenlijk traditioneel is.......jammer.....![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:35 schreef Vrenox het volgende:
[..]
Voor old school shooterliefhebbers eigenlijk een must.
Ik zal morgen eens in de stad gaan kijken.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:14 schreef enlightenedwizza het volgende:kopen jullie...hup hup
Ja!!! Inderdaad!quote:Op woensdag 17 november 2004 22:49 schreef Jebus het volgende:
Is de muziek goed? Ik vond dat liedje van het eerste level van Gradius 1 altijd zo tof
Je kunt 'm altijd nog online bestellen, maar ik heb 'm inderdaad nog niet in de winkels gezien.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:14 schreef Liquidist het volgende:
spel is dus echt nergens te vinden.. :S
Hier!quote:Op donderdag 18 november 2004 10:54 schreef Liquidist het volgende:
waar kan ik hem het beste online bestellen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |