Als ADO zal degraderen zou het natuurlijk ook voor de kampioens titel meedoen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:53 schreef Yeahinho het volgende:
* Chen pakt de dikke VI erbij:
In seizoen 2000/2001 (15e plaats GGD) gemiddeld slechts 2.531 toeschouwers. Drie jaar later (vorig jaar dus, 15e in de ere) was dat al ver-drie-voudigd naar 7.208!
Het was dramatisch Chenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:50 schreef Chen het volgende:
Jezus, 2 - 0 verloren van de nr 16 volendam...
Verhoeven was dat toch? Met een paar mooie blunders vorig seizoenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Speelt die dikke keeper nog bij jullie ?
Dat is inderdaad Jeroen Verhoeven. Goede lijnkeeper, maar zijn uittrappen zijn matig en buiten de zestien is het ook geen held. Desalniettemin had hij veel goede reddingen vorig seizoen en zorgde hij voor veel vermaak. Dit seizoen is Frank van der Geest onomstreden de eerste goalie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Verhoeven was dat toch? Met een paar mooie blunders vorig seizoen
Die stond er dus in ieder geval niet in als ik Maja's post lees.
quote:Wel oke die nederlaag trouwens
Nu komt Dordt iets dichterbijquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:51 schreef Maja het volgende:
Vanwaar deze tevredenheid?
Dit is dus weer 'n korte termijnoplossing. De tribune dateert uit 1962 en is gekocht van de de Expo Wereldtentoonstelling in Brussel. Er zal dus ´n nieuwe tribune moeten komen. De gemeente had dit ideaal kunnen combineren met ´n school of iets dergelijks. Echter woont de wethouder vlak achter de tribune en die heeft weinig trek in al die drukte om z´n huis.quote:De gemeente Edam-Volendam wil een deel van de Expotribune van FC Volendam voor de competitiewedstrijd tegen Heracles op 5 november weer openstellen. De gemeente laat daartoe op korte termijn herstelwerkzaamheden aan de tribune uitvoeren.
Ik moet altijd om hem lachenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:51 schreef Maja het volgende:
[..]
Dat is inderdaad Jeroen Verhoeven. Goede lijnkeeper, maar zijn uittrappen zijn matig en buiten de zestien is het ook geen held. Desalniettemin had hij veel goede reddingen vorig seizoen en zorgde hij voor veel vermaak. Dit seizoen is Frank van der Geest onomstreden de eerste goalie.
[afbeelding]
Hij heeft overigens 'n hele leuke vriendin![]()
[..]
Vanwaar deze tevredenheid?
Dan lach ik altijd met je mee. Mooiste moment van hem was vorig seizoen toen hij boos was op de scheidsrechter en naar hem toen waggelde (voor zijn doen rennen) en begon te schreeuwenquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet altijd om hem lachen![]()
Die goeie oude tijdquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:51 schreef stame het volgende:
[..]
Dan lach ik altijd met je mee. Mooiste moment van hem was vorig seizoen toen hij boos was op de scheidsrechter en naar hem toen waggelde (voor zijn doen rennen) en begon te schreeuwen
hey sorry, lees het nu pas.. maar was er gister zeker! wat heb ik genoten zeg!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:57 schreef Maja het volgende:
Morgen spelen wij thuis tegen Helmond Sport. Na de domper uit tegen Telstar en de saaie thuisoverwinning op Veendam, zijn de supporters weer toe aan 'n leuke wedstrijd. We hebben echter al vier jaar thuis niet gewonnen van Helmond Sport![]()
Kom jij nog hellmondunited?
Kan 'n mod die dominante banner verwijderen? Het is goed bedoeld (sorry Quasar), maar dit moderne past niet bij Volendam, liever alleen mijn eigen kneuterige gemaakte bannertje...
Ikke ook misschien mee :-)quote:Op zondag 7 november 2004 15:26 schreef Apoc2003 het volgende:
Laten we hopen dat het wat beter word dan de wedstrijd van afgelopen vrijdag :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |