abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 oktober 2004 @ 01:22:39 #1
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_22612610
Ik heb een oude Marbella voor de deur staan. Dr zitten wat mankementen aan waardoor-ie niet meer door de APK zal komen in januari.
Verkopen heb ik al geprobeerd, maar door het grote aanbod is dat haast onmogelijk. Dus dan blijft de sloop over.

Nu ben ik alleen benieuwd, dat als ik hem naar de sloop breng, ik nog iets er voor terug krijg, of dat ik juist moet bijlappen.

Misschien een niet belangrijk detail: De accu wilde ik graag zelf houden.
So we just called him Fred
  donderdag 14 oktober 2004 @ 01:40:35 #2
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22612827
Paar sloperijen afbellen. Meestal krijg je er nog wel 50 euro voor. Je kunt em er ook naartoe slepen zonder de accu. Vaak komen ze hem ook nog halen.
Vampire Romance O+
  donderdag 14 oktober 2004 @ 01:45:07 #3
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_22612884
als je niet vantevoren belt en er zomaar staat heb je de kans dat je moet betalen om em achter te laten. als je vantevoren een paar sloperijen opbelt dan werkt het vaak andersom. en 50 euro moet altijd lukken, als je een beetje handelt moet 100 zelfs wel lukken inclusief dat je de accu houdt
Neerkomen wel!
pi_22612994
op de sloop krijg je altijd 50 euro, en als dat niet zo is moet je een andere bellen.

en dat ding aanduwen zonder accu en dan naar de sloop rijden, prima idee.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_22613216
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 01:55 schreef mighty_myte het volgende:
op de sloop krijg je altijd 50 euro, en als dat niet zo is moet je een andere bellen.

en dat ding aanduwen zonder accu en dan naar de sloop rijden, prima idee.
inderdaad, al moet je hem daar dan wel met draaiende motor laten staan want starten doet die niet meer, en ze horen graag dat motortje lopen.

Overigens, ophalen is niet altijd gratis....

Daarbij, op iedere auto zit een premie, de sloperij in kwestie kan al standaard 97 euro terugvorderen van het Rijk als jij je auto inleverd bij hun, evengoed laten ze jou nog rustig 75 euro lappen om hem te mogen laten staan, als zijnde 'verwerkingskosten' (terwijl zij ook nog eens oud ijzer prijs over die 97 euro krijgen... al is een Seat Marbelle niet zo zwaar)

Een vriend van mij heeft destijds gewoon bot alle olie afgetapt, en is gaan rijden, vlak bij de sloperij begon de motor vrij rot te lopen.....
Zij daar starten, hummm....tsja....voor 150 gulden mag je hem laten staan
Hij : In deze staat ?
Zij : nou ja, wat je eruit wilt halen, mag je nog pakken
Hij : (pakt krik uit kofferbak en slaat alle ruiten in...) 'DEAL!!!'
Moest die ineens 250 gulden betalen om hem te laten staan..............

Niet voor niets dat die gasten zelf in leuke auto's rondrijden....
Dus pak die accu, verneuk wat je kan, en inleveren die hap, overigens, bij de garage kun je hem gratis kwijt....
...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
  donderdag 14 oktober 2004 @ 02:18:04 #6
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22613229
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 02:16 schreef Argenta het volgende:

[..]

inderdaad, al moet je hem daar dan wel met draaiende motor laten staan want starten doet die niet meer, en ze horen graag dat motortje lopen.

Overigens, ophalen is niet altijd gratis....

Daarbij, op iedere auto zit een premie, de sloperij in kwestie kan al standaard 97 euro terugvorderen van het Rijk als jij je auto inleverd bij hun, evengoed laten ze jou nog rustig 75 euro lappen om hem te mogen laten staan, als zijnde 'verwerkingskosten' (terwijl zij ook nog eens oud ijzer prijs over die 97 euro krijgen... al is een Seat Marbelle niet zo zwaar)

Een vriend van mij heeft destijds gewoon bot alle olie afgetapt, en is gaan rijden, vlak bij de sloperij begon de motor vrij rot te lopen.....
Zij daar starten, hummm....tsja....voor 150 gulden mag je hem laten staan
Hij : In deze staat ?
Zij : nou ja, wat je eruit wilt halen, mag je nog pakken
Hij : (pakt krik uit kofferbak en slaat alle ruiten in...) 'DEAL!!!'
Moest die ineens 250 gulden betalen om hem te laten staan..............

Niet voor niets dat die gasten zelf in leuke auto's rondrijden....
Dus pak die accu, verneuk wat je kan, en inleveren die hap, overigens, bij de garage kun je hem gratis kwijt....
Terecht

Moet hij maar niet van die klotegeintjes uithalen
Vampire Romance O+
  donderdag 14 oktober 2004 @ 02:20:44 #7
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_22613255
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 01:55 schreef mighty_myte het volgende:
op de sloop krijg je altijd 50 euro, en als dat niet zo is moet je een andere bellen.

en dat ding aanduwen zonder accu en dan naar de sloop rijden, prima idee.
dat is tegenwoordig niet overal meer zo dat je geld krijgt als je een auto brengt...
het hangt af van het type en model auto wat je achter wilt laten.
Neerkomen wel!
  donderdag 14 oktober 2004 @ 02:35:51 #8
27383 poktor
10101011010110
pi_22613355
Vroegah kreeg je geld hiervoor, tegenwoordig mag je blij zijn als ze hem voor nop meenemen...
If you see a bomb technician running, try to keep up with him.
Het nieuwe normaal: Op een terrasje behandeld worden als een tyfuslijder en dankbaar zijn.
pi_22613994
Toen we hoorden dat we er geen geld voor kregen hebben we onze auto eerst in de prak gereden, en toen pas naar de sloop gebracht. Hij kon nog net rijden, maar koelvloeistof zat er niet meer in
Misschien een idee?
Bud, where is Bud?
pi_22617315
Het is dat je in Rotterdam woont, anders was ik hem wel op komen halen voor 50 euro
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 12:00:39 #11
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22617360
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 02:35 schreef poktor het volgende:
Vroegah kreeg je geld hiervoor, tegenwoordig mag je blij zijn als ze hem voor nop meenemen...
Wat had je dan voor een auto en hoeveel sloperijen heb je gehad
Vampire Romance O+
pi_22618445
Volgens mij zijn ze verplicht om iig iedere auto aan te nemen maar hoeven er geen geld voor te geven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')