achtergrond kiezen bij uploades images, er gewoon op klikkequote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:29 schreef Qwea het volgende:
hmmmm ik heb hem geupt maar ik vraag me af hoe je hem nu instelt als achtergrond zeg maar!
Whehequote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:38 schreef Jump het volgende:
[..]
achtergrond kiezen bij uploades images, er gewoon op klikke
edit: ow, stomme cache
ja hoe doe je datquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:43 schreef woeeiiii het volgende:
Hoe krijgenjullie allemaal van die mooie banners[afbeelding]
Iemand die op de i ipv de n druktequote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:41 schreef woeeiiii het volgende:
Joepie hij doet het weerwie is die gast uit Italie dan?
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:38 schreef Renesite het volgende:
Owh ja, een rode schaduw zit er omheen, dat weet je wel in te stellen..
Ik vind die van Da Mook wat rommelig, heeeel eerlijk dan![]()
Ah je hebt er over nagedachtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:53 schreef mistermaniac het volgende:
Zoals vermeld is in de OP, is het wachtwoord alleen nog via mij te krijgen, om zo cheaters tegen te gaan.
M.
welk ding?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:58 schreef mat_herben het volgende:
wanneer gaat dat ding refreshen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah je hebt er over nagedacht
De gepulsde dingen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
welk ding?
ooh, je sig? ik geloof om het uur ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
De gepulsde dingen?![]()
De drempel om mee te doen is nu mischien wel iets hoger, maar wel veiligerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:59 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
![]()
ze kunnen ze bannen, maar ze kunnen ook, gans het team bannen./verwijderen waar ze in cheatenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:11 schreef woeeiiii het volgende:
wat is t probleem met cheaters dan, ze verdienen toch klicks voor ons, dat is toch goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |