/\/\ () |-| (duhh)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:37 schreef Thorical het volgende:
Waar moeten we de volgende inpulse voor de nieuwe muziek? van verwachten?
Welk experiment gaat de overhand nemen?
Iemand een visie?
Koop Band-In-A-Box voor de PC en je hebt precies wat jij bedoeltquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:09 schreef Zander het volgende:
Oh dat zal best, je kunt het bij wijze van spreken ook met FruityLoops doen. Maar ik bedoelde meer echt als een erkend genre of zo. Of iedereen in z'n huis een apparaat dat met 1 druk op de knop 'originele' muziek genereert.
Bands in hokjes plaatsen is zowieso stom. Net zoals dat er 500 stijlen metal zijn, dat slaat ook op strontquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:57 schreef Summoner het volgende:
Ik erger me er wel aan dat de term er vaak veel te snel bijgehaald wordt. Een metalband hoeft bijvoorbeeld maar een paar nummers met trompet op een plaat te zetten en voilà, de pers heeft het alweer over 'avantgarde metal'. Het is een trendy term die gemakzuchtig gebruikt wordt.
Wel amusant ja, de belachelijke termen waar mensen soms mee aan komen zetten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:02 schreef Dezz het volgende:
Bands in hokjes plaatsen is zowieso stom. Net zoals dat er 500 stijlen metal zijn, dat slaat ook op stront
Soms praat en zoekt 't wel makkelijk, al moet je het idd niet overdrijven met tientallen sub-sub-subgenres. Maar alleen vakjes 'goede' en 'slechte' muziek zoekt een beetje lastig in de platenzaak.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:02 schreef Dezz het volgende:
Bands in hokjes plaatsen is zowieso stom.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:46 schreef Dezz het volgende:
Band-In-A-Box
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:02 schreef Dezz het volgende:
Bands in hokjes plaatsen is zowieso stom.
Oh dat is idd wel geinigquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |