op school niet aan te raden om dat te doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
niks beter dan vakantie hebben als anderen dat niet hebben
Guten morgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:01 schreef Jumparound het volgende:
mogguh
Hogere Informatica en Bedrijfskundige Informatica kan het ieder geval nietquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:06 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Guten morgen.
@Tain ligt er ook aan welke opleiding je doet
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Moggûh, ik zie al weer dat hier de grootste hypocriete lui hier zitten...
De grootste zeikerds op EA gaan wel naar EA World
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Moggûh, ik zie al weer dat hier de grootste hypocriete lui hier zitten...
De grootste zeikerds op EA gaan wel naar EA World
Eigenlijk wel. Hell, ik drink zelfs koffie omdat het gratis is anders zou ik het nooit aanraken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Typisch weer zo'n Nederlandse Uitspraak... "Tis gratis he"
Je gaat toch ook niet naar een optreden van "De Tokkies" omdat het gratis is...
En jij bent zo gek omdat te doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:06 schreef Tain het volgende:
Voor De Tokkies moet je betalen
Je ben een 30 plusser?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, ik kan het jullie ook niet kwaad nemen. Jullie zijn gewoon een stelletje verwende pubers...
Ik hoor bij de generatie verstandige 20'ersquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je ben een 30 plusser?
Nee tuurlijk niet, ik wil graag al mijn spullen heel houdenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En jij bent zo gek omdat te doendat laat je toch aan andere lui over
dan is het toch gratis
EA World zal ook vast wel gefinancieerd worden door iemand...
Er zal genoeg intresse zijn als ze op de frontpage een prijsvraag doen....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En jij bent zo gek omdat te doendat laat je toch aan andere lui over
dan is het toch gratis
Eigenlijk zou hier een min. leeftijd moeten gelden. Ipv newbies weren gewoon alle 19 jarigen en jonger verbannen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik hoor bij de generatie verstandige 20'ers
voorquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hier een min. leeftijd moeten gelden. Ipv newbies weren gewoon alle 19 jarigen en jonger verbannen.![]()
Daar zou wel mee willen spelenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Speciaal voor Sharkdoggie Xbox Boothbabe![]()
[afbeelding]
Vind ik een beter idee eigenlijk..... bij al die jankerds over n00bs moesten nog hun pampers verschoont worden toen ik met m'n eerste Atari 2600 speelde met houten casingquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hier een min. leeftijd moeten gelden. Ipv newbies weren gewoon alle 19 jarigen en jonger verbannen.![]()
hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vind ik een beter idee eigenlijk..... bij al die jankerds over n00bs moesten nog hun pampers verschoont worden toen ik met m'n eerste Atari 2600 speelde met houten casing
[afbeelding]
Guessquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
hoe oud ben jij?
22.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Guess
Je zou ondertussen al genoeg info over me moeten hebben om ongeveer te kunnen schatten hoe oud ik ben. Ik heb naast het gamen nog wel een sociaal leven, ik ga uit met vrouwen en ben afgestudeerd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |