Eerst een beetje zeggen dat ik mee moet en nu ben ik een stalker, mooi is datquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eerst studiebeurs, nu EA world... heb ik er een stalker bij?
gelukkig zit ik dus thuisquote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
zometeen weer lesse....u bent gewaarschuwt
ik ben met de trein net geen uur onderweg... dus dat ga ik niet met de fiets doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als ik met het OV naar school ga, ben ik langer bezig dan op de fiets, en een gelijkspel met lopen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:09 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
* Wil ook vacantie *quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
* al vakantie heeft
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:35 schreef SG-sam het volgende:
[..]
* Wil ook vacantie *
Ik moet nog anderhalve week :|
Officieel heb ik pas maandag herfstvakantie. Maar vanwege staking en vrijstelling ben ik nu al vrij.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:38 schreef SG-sam het volgende:
Bagger...
Blijkbaar ben ik de enigste die onder de maas woont =|
Ahh well, wat gaan jullie allemaal doen in de vacantie?
Oo dat ligt toch bij Eindhoven in de buurt? Gaaf hoor!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Officieel heb ik pas maandag herfstvakantie. Maar vanwege staking en vrijstelling ben ik nu al vrij.
Vanaf morgen ga ik met een deel van mijn opleiding op kamp in Veldhoven.![]()
Arm schaap =(quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:39 schreef Tain het volgende:
ik heb geen vakantie
ik ben geen schaapquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:45 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Arm schaap =(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |