Je gaat van dom, naar gay en dan naar rayman, het gaaf over voetbal, dwaal je dan niet een beetje af?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:21 schreef HomerJ het volgende:
Het is gewoon zo, dom, zo gay, zo kinderachtig, zo Rayman
Oranje
niks hoor, het is alleen zo typisch raymannlquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja wat is er mis mee?
wanneer is iets typisch RaymanNL dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
niks hoor, het is alleen zo typisch raymannl
nogal irritant als je het mij vraagt.
Je begrijpt het ook niks hé?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je gaat van dom, naar gay en dan naar rayman, het gaaf over voetbal, dwaal je dan niet een beetje af?
Als het:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wanneer is iets typisch RaymanNL dan?
als je moordneigingen krijgt als je erlangs scrolled met koppijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wanneer is iets typisch RaymanNL dan?
Haloquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:26 schreef GinaG het volgende:
voetbal![]()
Soms vind ik je wel lievquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Halo
Maar de TT van het gamecube bevat geen één van deze argumenten waarom het typisch raymanNL isquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:27 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Als het:
-Dom is
-Typfouten inzitten
-Formuleerfouten inzitten
-kinderachtig is
-Nichterig is
-Niet geweldadig is
-stom is
-Niet cool is
die heb je ook niet zelf gemaaktquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar de TT van het gamecube bevat geen één van deze argumenten waarom het typisch raymanNL is
nee maar hij is wel irritant. een beetje alsof iemand met een megafoon in je oor loopt te schreeuwen:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar de TT van het gamecube bevat geen één van deze argumenten waarom het typisch raymanNL is
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee maar hij is wel irritant. een beetje alsof iemand met een megafoon in je oor loopt te schreeuwen:
NINTENDO RUUUUUUUUUUUUUUULEZZZZZZ, DONKEY KONGA BEST GAME EEEVEEEEEEEER, NINTENDO DS VETTE REVOLUTIE MAN VET COOL OWNZ YO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
..................................
*sigh 20ste keer dat ik de OP opnieuw UP*quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:51 schreef peristilius het volgende:
Peristilius in de OP
Heb trouwens ook een NES en een GBA
EA world
ik heb ook een snesquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
*sigh 20ste keer dat ik de OP opnieuw UP*
Sorryquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb een GBA en ook nog een N64quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
fout je hebt een GBA SPquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb een GBA en ook nog een N64![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |