BVDquote:Annie, tu veux avoir un chaton?
Je ne peux pas garder les quatre à l'école.
Je vais demander à mes parents; moi, j'aimerais bien. J'adore les animaux.
Et toi, Patrick, est-ce que tu veux un petit chat?
J'aimerais bien, mais ma mère est allergique.
Chez nous, nous n'avons pas d'animaux domestiques.
Cela ne se fait pas.
En Alérgie, le pays où mon père est né, les animaux restent à la ferme ou dans la nature.
Dans chaque pays, c'est différent.
On a mangé du lapin chez ma grand-mère et ça a choqué ma correspondante anglaise; elle a un lapin domestique
Geen dank natuurlijkquote:Annie? WIl jij een glas hebben?
Ik kan niet zien wat voor antwoord je geeft.
Ik moet het even aan mijn ouders vragen Annie, een momentje. Ik hou trouwens van dieren
En jij Patrick, wat vind jij van Annie?
Jah ik vind haar lekker, maar ik ben allergisch voor meisjes
Bij ons, wij hebben niet zulke dieren in onze familie
Dus het zal helaas niet gaan.
In Alerge, het land waar mijn vader Annie ontmoet heeft, hebben de dieren lak aan buiten de liefde bedrijven.
In zo'n land, is dat anders.
Dus we eten vanavond konijn die mijn grootmoeder heeft klaargemaakt, omdat Annie graag wat dikker wordt dan ons konijn thuis.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:45 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Geen dank natuurlijk
whahahaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:45 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Geen dank natuurlijk
Zou leuk zijn als ie het ook zo voorleest bij zijn 'klassenbeurt'quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
whahaha
Annie, tu veux avoir un chaton?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:42 schreef DjDev het volgende:
Kunnen jullie dit A.U.B. ff voor me vertalen?
[..]
BVD![]()
Dat is de vrije vertalingquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:45 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Geen dank natuurlijk
Wie ikke?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:02 schreef Skv het volgende:
lief!
Dat is aan de zinnen te zienquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:44 schreef ondeugend het volgende:
Annie, wil u een poesje hebben? Ik kan niet kost de vier naar de school. Ik zal mijn ouders vragen; mij, ik zou heel veel van houden. Ik houd van de dieren. En wil u, Patrick, u een kleine kat? Ik zou heel veel houden van, maar mijn moeder is allergisch. Aan onse plaatsen laten wij temmen gene dieren. Dat is gedaan niet. In Alérgie het land waar mijn vader geboren was, blijven de dieren aan de boerderij of in de natuur. In elk land is het verschillend. Een at konijn met mijn grootmoeder en dat shockeerde mijn Engelse correspondent; zij heeft een binnenlands konijn
Vertaalrobot ;'(
Toch bedanktquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:58 schreef snijder het volgende:
[..]
Annie, tu veux avoir un chaton?
Annie wil je een klein katje hebben?
Je ne peux pas garder les quatre à l'école.
Ik kan er geen 4 op school houden.
Je vais demander à mes parents; moi, j'aimerais bien. J'adore les animaux.
Ik zal het aan mijn ouders vragen, ik zou het graag willen. Ik hou erg veel van dieren.
Et toi, Patrick, est-ce que tu veux un petit chat?
En jij Patrick, wil je een klein katje?
J'aimerais bien, mais ma mère est allergique.
Ik zou het graag willen, maar mijn moeder is allergisch.
Chez nous, nous n'avons pas d'animaux domestiques.
Wij hebben thuis geen huisdieren.
Cela ne se fait pas.
Dat doe je niet.
En Alérgie, le pays où mon père est né, les animaux restent à la ferme ou dans la nature.
In Algerije (Algérie) waar mijn vader is geboren, blijven de dieren op de boerderij of in de natuur.
Dans chaque pays, c'est différent.
Het is in elk land anders.
On a mangé du lapin chez ma grand-mère et ça a choqué ma correspondante anglaise; elle a un lapin domestique
We hebben bij mijn oma konijn gegeten en daar is mijn Engelse penvriendin erg van geschrokken, ze heft zelf een (huis)konijn.
Geen dank![]()
Maar wel netjes je woordjes leren hè!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
Toch bedankt
argh ik had voor frans een 5,4quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:08 schreef snijder het volgende:
[..]
Maar wel netjes je woordjes leren hè!!!![]()
Dat krijg je er van als je de vertalingen door anderen laat doen....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
argh ik had voor frans een 5,4![]()
He Blinky, jij hier?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:16 schreef Blinky het volgende:
Zo moeilijk is de leergang 'grandes lignes toch niet?!
Kijk eens in haar profiel voor haar geboortedatumquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Kom op man, dat is basisschool-Frans. Zo moeilijk is dat niet.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:18 schreef Djaser het volgende:
[..]
Kijk eens in z'n profiel voor 'z'n geboortedatum
Snap er anders geen zak vanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Kom op man, dat is basisschool-Frans. Zo moeilijk is dat niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |