Mooier kan ik dit echt niet maken, ik kan er een hoop mooie woorden aan verspillen, maar het is en blijft een gapend gatquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:55 schreef Darkster het volgende:
[..]
je weet het weer heerlijk te brengen![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:14 schreef Skv het volgende:
Er zijn ook mensen die stekkertjes van hun koptelefoon in hun pisgat drukken
Eén aanrader, niet doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is 'tubgirl' dan...? Ik durf het niet te googlen...
Tubgirl is erg vet!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is 'tubgirl' dan...? Ik durf het niet te googlen...
Een voorloper van Patty zeg maar...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:13 schreef erodome het volgende:
Dat is een dame die in een badkuip op haar kop ligt, die dame is zwaar aan de spetterpoep en blaast dat omhoog en terug haar eigen gezicht in(naar alle waarschijnlijkheid geen diarree maar klysma)....
Heel, maar dan ook heel erg vies....
Zo klikt eik eens heel nieuwsgierig op een link in een note van een user.....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:13 schreef erodome het volgende:
[...]
Heel, maar dan ook heel erg vies....
:'''''''D ik zit echt werkelijk een lachbui te onderdrukken hier omfgquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:49 schreef sizzler het volgende:
Oh, en wat je niet weet kan je altijd opzoeken: http://en.wikipedia.org/wiki/Goatse.cx
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:59 schreef coz het volgende:
daar moet op gefotosoept worden![]()
paar kleine wijzigingen ..even gedraaid
hello (.jpg)
do not butt
shit this end up
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |