abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22596616
ff een vraagje of iemand weet of er ook progrmmatjes zijn om online bij generals Zero Hour een beetje te zitte ouwehoere. Ik noem maar ff bijvoorbeeld dat je een online game doet en oneindig veel geld hebt ofzo, tewijl de ander vet moeite moet doen on geld bij elkaar te krijgen, of dat je meteen al alles kunt bouwen! Gewoon een beetje voor de fun. Je moet iets als je m al 100000000 keer online gespeeld hebt. ¿¿¿¿
pi_22596677
domme vraag...hele domme vraag
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_22596724
pi_22597367
Jah? echt meen je da? bedankt voor jou mening! Reageer dan nie as je da vind!
pi_22597801
doed wie gaat jou nou cheats geven? hoe triest kan je wezen dat je er uberhaupt om vraagt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 15:17:02 #6
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_22597872
Rus hebben?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  Donald Duck held woensdag 13 oktober 2004 @ 15:17:37 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_22597885
hehe, prutser. Als je het echt al zo vaak gespeeld hebt, dan maak je je tegenstanders toch zo in. Daar heb je geen zielige cheats voor nodig
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_22598276
Jah weet ik! duh ik maak ze zo in, maar op gegeve moment word t echt saai! ik wil een bietje prutse! mag ik! maar uuh.Ik ben normaal ook tege cheats. Er moet wel een bietje spanning in zitte! maar die spanning is nou een bietje voorbij! Doe nie zo moeilijk joh! En trouwens wa gaat jullie da aan! is toch mijn probleem!
pi_22598330
Als jij het zovaak gespeeld heb, dan weet je ook dat er cheats bestaan.

Ik heb ze gezien. Er zit een bug in ZH, waardoor je oneindig met SW kan spammen. Ik schijt op dat soort mensen.

Zit ik half uur een game te hosten, voor ik mensen kan vinden voor een game. Dan blijken ze te gaan cheaten. 3 kwartier verspild van mijn gametijd.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 15:37:10 #10
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_22598342
Dan ga je een ander spel doen

Cheaters verpesten het hele online PC gebeuren

Stel dat ik tegen jou een leuk potje wil spelen, maar ik verlies door die zielige cheats, is er toch niks aan?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_22598385
nee da is ok nie! maar voor mij wel! ik kan jou toch wel verslaan zonder cheats!
pi_22598410
Oh ja, heb je weer zo'n fijne cheater. Kijk, als jij en je cheater vriendjes nou even zelf een game hosten. Dan hebben mensen als S-C geen problemen meer met hun tijdsverspilling, dat jij je nou kapot verveeld onder ZH, daarvoor moeten andere mensen maar niet meer goed en normaal kunnen spelen ofzo?

Erg zwak volkje dat cheat, vooral om mensen die het spel net hebben gekocht het zo moeilijk mogelijk te willen maken..
pi_22598414
Maar ik denk dat jij zo'n figuurtje bent dat graag 1000 onterechte wins op je naam wilt hebben.

Je maakt me niet wijs dat je iedereen inmaakt. Dan speel je zeker in 1vs1 no rush twilight flame game zeker.
  Donald Duck held woensdag 13 oktober 2004 @ 15:40:21 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_22598420
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_22598434
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 15:40 schreef Space-Chinees het volgende:
Maar ik denk dat jij zo'n figuurtje bent dat graag 1000 onterechte wins op je naam wilt hebben.

Je maakt me niet wijs dat je iedereen inmaakt. Dan speel je zeker in 1vs1 no rush twilight flame game zeker.
Ja, en dan bouw je eerst je hele verdediging zodat er geen MIG meer doorheen komt, en dan geld verzamelen door van de stomme hackers of een paar blackmarkets.

Dat is toch niet leuk, en dan nog met cheaten. Plz get a life
pi_22598451
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
nou, vooruit dan maar
Woooow, die hack ga ik morgen op mijn game pc installeren, die werkt dik goed. Ik had ineens 1000000 meer
pi_22598458
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 15:38 schreef dirkdepenning het volgende:
nee da is ok nie! maar voor mij wel! ik kan jou toch wel verslaan zonder cheats!
lol..
droom lekker verder.

of je laat me ff een goede replay van een online match van jezelf zien.

Misschien overweeg ik het dan nog.
pi_22598891
nee nee zeker nie! Ik beweer zeker nie dat ik alles win! echt nie! maar wel veel. en idd iedereen heeft zijn eigen strategie! Ik hou helemaal niet van rushen! is de game gelijk voorbij en heb je weer een win. Leuk!!!!!!! nie dus. en WTF geef ik om een win??????????/ helemaal nix! T gaat mij om een lange game en super sterke tegestander! Als ik m dan versla voel ik me goed. En als ik t verlies na een tijdje voel ik me ook goed!
pi_22599291
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 15:59 schreef dirkdepenning het volgende:
nee nee zeker nie! Ik beweer zeker nie dat ik alles win! echt nie! maar wel veel. en idd iedereen heeft zijn eigen strategie! Ik hou helemaal niet van rushen! is de game gelijk voorbij en heb je weer een win. Leuk!!!!!!! nie dus. en WTF geef ik om een win??????????/ helemaal nix! T gaat mij om een lange game en super sterke tegestander! Als ik m dan versla voel ik me goed. En als ik t verlies na een tijdje voel ik me ook goed!
Alleen nubs spelen no rush no sw twilight turtle games.

Om eerlijk toe te geven, zo ben ik ook begonnen, in het begin, heerlijk die turtle games. Maar dat begint na paar keer te vervelen, en de kans op mismatchen wordt groter. En snelle games zijn veel spannender, intenser, meer leerzamer.
pi_22599409
Heeft iemand een vertaling
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 13 oktober 2004 @ 16:26:38 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_22599536
Hier willen ze je vast verder helpen .
C&C Generals Zero Hour deel 6
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')