Ik ook...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:18 schreef Bastard het volgende:
Die arena ook
In 1x gehaald trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook...Maar ik liep dan ook in een Bright Plated Armour rond en zwaaide met een Master Longsword.
Ik heb dr gekilldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:10 schreef Bastard het volgende:
Ik heb dr gekilld
ik vind het precies goed eigenlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ook een nadeel ja; het niveau is veel te laag. Nergens heb ik grote moeite mee en ik spaar resurrection phials. Juist dit soort spellen moet standaard een grote uitdaging zijn.
Vraag: hoe koop je eigenlijk een shop?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:55 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind het precies goed eigenlijk
maar ik geef mijn geld ook niet uit aan wapensmeer aan kleren en vooral aan bier en vrouwen
Geen idee, maar ik gok dat je die kerel dan eerst moet killlen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
ik had em uitgespeeld met 9 resurection dingesen over...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ook een nadeel ja; het niveau is veel te laag. Nergens heb ik grote moeite mee en ik spaar resurrection phials. Juist dit soort spellen moet standaard een grote uitdaging zijn.
Of de eigenaar meenemen naar een andere plek en daar achterlaten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:26 schreef Gamedemon het volgende:
ik had em uitgespeeld met 9 resurection dingesen over...
en je kan een shop op 2 verschillende manieren overnemen
alle medewerkers vermoorden...
aanpappen met 1 van de medewerkers
ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb dr gekilld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de nacht zal ze in haar slaapkamer zijn. dan gewoon lange tijd flirt, manly arm pump en pose blijven herhalen totdat ze vraagt of je mee naar bed wiltquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe neuk ik Lady Grey?Die cunt wil niet mee naar mijn huis.
waar is dr slaapkamer? bij mij loopt ze alleen maar buiten rondquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:28 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
in de nacht zal ze in haar slaapkamer zijn. dan gewoon lange tijd flirt, manly arm pump en pose blijven herhalen totdat ze vraagt of je mee naar bed wilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bowerrstone manor in bowerstone northquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:31 schreef Rahl het volgende:
[..]
waar is dr slaapkamer? bij mij loopt ze alleen maar buiten rond
Als het avond word is ze in de slaapkamer.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:31 schreef Rahl het volgende:
[..]
waar is dr slaapkamer? bij mij loopt ze alleen maar buiten rond
nu je het zegtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 06:26 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ben jij in het spel ook een student ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |