Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:28 schreef Quinny het volgende:
Ja leuk, center parcs.
Lekker zwemmen in de urine, bubbelen in het spermabad, slapen in een bed waar tig keer in geneukt is en lopen over tapijt waarvan je liever niet wilt weten wat voor schimmelpoten er op gelopen hebben.
Maar veel plezier iig
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:28 schreef Quinny het volgende:
Ja leuk, center parcs.
Lekker zwemmen in de urine, bubbelen in het spermabad, slapen in een bed waar tig keer in geneukt is en lopen over tapijt waarvan je liever niet wilt weten wat voor schimmelpoten er op gelopen hebben.
Maar veel plezier iig
Ja leuk, center parcs.
Maar veel plezier iig
Ja leuk, center parcs.
Maar veel plezier iig
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sjo het was de lady sting die gebeld had. Mijn jas is binnenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja kopen wijfie. meteen halen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
sjo het was de lady sting die gebeld had. Mijn jas is binnen
ok ik weet dat mijn geld op is, maar na 2 jaar zwanger en dik zijn mag ik mezelf toch nog wel een keertje verwennen?![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
ok ik weet dat mijn geld op is, maar na 2 jaar zwanger en dik zijn mag ik mezelf toch nog wel een keertje verwennen?![]()
Ok, maar als Fable uit is en je wilt een andere game. Dan speel je Mario eerst maar eens even uitquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]................ je trekt maar een regenjas aan ofzo !
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ok, maar als Fable uit is en je wilt een andere game. Dan speel je Mario eerst maar eens even uit
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
yep.....
Choquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:39 schreef Chocobo het volgende:
RENS !!!!![]()
Stuk
Met mij gaat alles ok. Moet vannacht de nachtdienst inquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:39 schreef O-Ren het volgende:
Quin, Hoe is het met mijn schatje?
Gaat het weer een beetje met hem?![]()
Is z'n kies of tand al door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |