D'r stond nog "To be continued...." en toen werd het beeld zwart als je dat bedoeld?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:55 schreef Noca het volgende:
Hij eindigde bij mij wat abrupt...geen aftiteling met laatste grap. Klopt dat?
Ah dan klopt het wel denk ik (heb het "to be continued" gemist denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
D'r stond nog "To be continued...." en toen werd het beeld zwart als je dat bedoeld?
Wat hij zeiquote:Op maandag 8 november 2004 09:21 schreef DinoPK het volgende:
Tjah de laatste aflevering is wederom weer meer van hetzelfde, maar toch blijf ik er wel naar kijken. Ik merk alleen wel dat ik amper hardop moet lachen (eigenlijk totaal niet) om deze serie, iets dat bij Friends wel anders was...
Ik wil een grotere rol voor Alex! Naast het feit dat ze bijzonder leuk is om naar te kijken, is het gewoon het grappigste karakter na Joey in de serie. Waarom dan maar 1 a 2 kleine scenes per aflevering...
Tering, zo lang alweer joh... Poeh.quote:Op maandag 8 november 2004 21:34 schreef Bigs het volgende:
King of the Hill S9 (ook onvoorstelbaar dat dat al zo lang loopt)
ging alleen maar over episode guides hoorquote:Op maandag 8 november 2004 20:43 schreef metallicattim het volgende:
-edit: da's echt niet de bedoeling.-
Yeah right...bannen, moeten ze je! BANNEN!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:39 schreef metallicattim het volgende:
[..]
ging alleen maar over episode guides hoor![]()
![]()
![]()
2quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:05 schreef Atreidez het volgende:
Vanavond ook de laatste gezien en hij was wel grappig. Wist trouwens niet dat t mevr. Travolta was maar ze deed het leuk idd, vooral de scene bij de deurHoeveel afl. hebben ze trouwens een contract voor met joey, gewoon 22?
Ik bedoelde de serie en niet specifiek Donnaquote:Op dinsdag 9 november 2004 07:26 schreef flapp0r het volgende:
2
http://www.imdb.com/title/tt0375355/
Kelly Preston .... Donna (2 episodes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |