Mag niet hequote:Op vrijdag 5 november 2004 02:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
-edit:-
Des te erger.quote:Op vrijdag 5 november 2004 02:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wist het
Hey, don't blame me for tryingquote:Op vrijdag 5 november 2004 02:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Des te erger.
Ik heb 'm trouwens ook al.
Tss, waar heb je em vandaan mike?quote:Op vrijdag 5 november 2004 02:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Des te erger.
Ik heb 'm trouwens ook al.
in de nieuwe serie is het z'n zus, en heet ze Gina. Lijkt me toch ook een ander personage dan....quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:07 schreef Jaytonized het volgende:
ook DeenaAlhoewel ze er daar heeeeeeeeel anders uitziet, en dat komt niet alleen door die borstimplantaten die er nog moeten komen.
Ja dat is een ander maarja Joey heeft ook 10 zussen ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
in de nieuwe serie is het z'n zus, en heet ze Gina. Lijkt me toch ook een ander personage dan....
De zon komt op in het oosten...quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:02 schreef Tokus het volgende:
Stel, je zit in L.A., en je kijkt naar de zon die op komt.... hoe kan het dat die van rechts naar links gaat?
Bij Angel hebben ze die fout ook gemaakt, en bij Joey dus ook weer...
en waar ligt het oosten als je op het noordelijk halfrond richting de evenaar kijkt?quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De zon komt op in het oosten...
WTF waar gaat dit overquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:26 schreef Tokus het volgende:
[..]
en waar ligt het oosten als je op het noordelijk halfrond richting de evenaar kijkt?
2 posts teruglezen is moeilijk he. Vooral als je dan ook nog een conclusie moet trekken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
WTF waar gaat dit over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |