Hij is leukquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 03:56 schreef meeloper het volgende:
Aflevering 7 geweest, en is online! Joey and the Husband... ik ga hem ff bekijken
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:17 schreef mbn het volgende:
Wow twee echte verhaallijnen naast elkaar die door elkaar liepen en dan ook nog karakterontwikkeling bij dei Alex. Qua opzet de beste aflevering totnogtoe.
Alex is wel cutequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:47 schreef Timmai het volgende:
[..]
Alex wordt leuker
![]()
Vond je? Ik heb me goed vermaakt bij aflevering 6. Voor mij niets beter of slechter dan de voorafgaande 5.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aflevering 6 was echt beroerd slecht en d'r zat echt teveel amerikaanse humor in die wij als NL'ers niet leuk vinden. Daarentegen was Aflevering 7 wel weer redelijk..
Cool! Kan je daar misschien wat meer over vertellen? Ik ben wel benieuwd eigenlijk hoe dat is.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:12 schreef para909 het volgende:
Drie weken geleden was ik in LA en ben daar naar een opname van Joey geweest.
Monacoquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:19 schreef xxmirxx het volgende:
Ik heb de eerste zes afleveringen gezien![]()
Vind het een stuk minder leuk dan Friends, maar idd het kijkt wel lekker weg...![]()
Een vriend van me zei dat de vrouw die de agent van joey in Joey, ook een rol had in Friends...
Ze moet een irritante vriendin van Monaco gespeelt hebben...
Ik vroeg me af of iemand weet of dat klopt, want ik ben nl erge Friends-fan, maar ken die aflevering niet...![]()
of je edit je post gewoon, teringnewbiequote:Op maandag 25 oktober 2004 23:30 schreef xxmirxx het volgende:
zucht
Monica...Ben een beetje scheel af en toe...
hanzel_lane![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |