Mjah, ik kijk tegenwoordig steeds meer zonder ondertitels en ik erger me altijd aan de slechte vertalingen en de grappen die je mist als je dus alleen de ondertiteling leest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:35 schreef berc het volgende:
[..]
ik keek friends enzo ook altijd wel zonder ondertitels, maar soms moest ik toch een grap missen omdat ik ze niet versta, dat vind ik wel jammer, maar dat ik ze echt nodig heb, dat niet nee
Dat had ik eerst ook, maar ik vind het toch wel een leuke seriequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:45 schreef Remzz het volgende:
Vind het eigenlijk nog best wel leuk, had er zelf zelfs nog iets minder van verwacht.
Hij is leukquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 03:56 schreef meeloper het volgende:
Aflevering 7 geweest, en is online! Joey and the Husband... ik ga hem ff bekijken
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:17 schreef mbn het volgende:
Wow twee echte verhaallijnen naast elkaar die door elkaar liepen en dan ook nog karakterontwikkeling bij dei Alex. Qua opzet de beste aflevering totnogtoe.
Alex is wel cutequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:47 schreef Timmai het volgende:
[..]
Alex wordt leuker
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |