idd. heb die kritiek nooit zo begrepen. Oke misschien zit er iets verschil tussen, maar om daar nu zo'n heisa van te maken. 1 t/m 10.. genietenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens... 8 was een topseizoen... net als 1,2,3,4,5,6,7,9 en 10
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
En waarom:Mjah, of ze nou 14 of 16 was, het heeft niets te maken met de serie eigenlijk. Waar hebben we het nou overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
En waarom:Laatste keer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.imdb.com/title/tt0375355/quotesMy soul is painted like the wings of butterflies
waar halen we tegenwoordig eigelijk ondertitels vandaag?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:56 schreef Babske het volgende:
[..]
Nee, maar je kan hem wlel al downloaden van verschillende bronnen (torrent, usenet ea). Er zijn zelfs al ondertitels uit voor de eerste 5 afleveringen
leuk sletje jaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:28 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Ik vind haar dik OK, beste MILF btw ook, hoerig.. maar.
ik keek friends enzo ook altijd wel zonder ondertitels, maar soms moest ik toch een grap missen omdat ik ze niet versta, dat vind ik wel jammer, maar dat ik ze echt nodig heb, dat niet neequote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:48 schreef linuxje het volgende:
[..]
leuk sletje ja
@ berc, je kan toch wel beetje engels?waarom ondertitels
Howie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:47 schreef jzah het volgende:
Aflevering 6 is super culeAlleen die irritante dikke buurman mag van mij wel oprotten. Gelukkig kwam hij in deze afl. niet voor.
Dan was ik zeker te dronken toen ik thuis kwam. Ik vond em helemaal niet zo superquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:47 schreef jzah het volgende:
Aflevering 6 is super culeAlleen die irritante dikke buurman mag van mij wel oprotten. Gelukkig kwam hij in deze afl. niet voor.
Mjah, ik kijk tegenwoordig steeds meer zonder ondertitels en ik erger me altijd aan de slechte vertalingen en de grappen die je mist als je dus alleen de ondertiteling leest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:35 schreef berc het volgende:
[..]
ik keek friends enzo ook altijd wel zonder ondertitels, maar soms moest ik toch een grap missen omdat ik ze niet versta, dat vind ik wel jammer, maar dat ik ze echt nodig heb, dat niet nee
Dat had ik eerst ook, maar ik vind het toch wel een leuke seriequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:45 schreef Remzz het volgende:
Vind het eigenlijk nog best wel leuk, had er zelf zelfs nog iets minder van verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |