Mag niet hequote:Op vrijdag 5 november 2004 02:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
-edit:-
Des te erger.quote:Op vrijdag 5 november 2004 02:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wist het
Hey, don't blame me for tryingquote:Op vrijdag 5 november 2004 02:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Des te erger.
Ik heb 'm trouwens ook al.
Tss, waar heb je em vandaan mike?quote:Op vrijdag 5 november 2004 02:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Des te erger.
Ik heb 'm trouwens ook al.
in de nieuwe serie is het z'n zus, en heet ze Gina. Lijkt me toch ook een ander personage dan....quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:07 schreef Jaytonized het volgende:
ook DeenaAlhoewel ze er daar heeeeeeeeel anders uitziet, en dat komt niet alleen door die borstimplantaten die er nog moeten komen.
Ja dat is een ander maarja Joey heeft ook 10 zussen ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
in de nieuwe serie is het z'n zus, en heet ze Gina. Lijkt me toch ook een ander personage dan....
De zon komt op in het oosten...quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:02 schreef Tokus het volgende:
Stel, je zit in L.A., en je kijkt naar de zon die op komt.... hoe kan het dat die van rechts naar links gaat?
Bij Angel hebben ze die fout ook gemaakt, en bij Joey dus ook weer...
en waar ligt het oosten als je op het noordelijk halfrond richting de evenaar kijkt?quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De zon komt op in het oosten...
WTF waar gaat dit overquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:26 schreef Tokus het volgende:
[..]
en waar ligt het oosten als je op het noordelijk halfrond richting de evenaar kijkt?
2 posts teruglezen is moeilijk he. Vooral als je dan ook nog een conclusie moet trekken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
WTF waar gaat dit over![]()
D'r stond nog "To be continued...." en toen werd het beeld zwart als je dat bedoeld?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:55 schreef Noca het volgende:
Hij eindigde bij mij wat abrupt...geen aftiteling met laatste grap. Klopt dat?
Ah dan klopt het wel denk ik (heb het "to be continued" gemist denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
D'r stond nog "To be continued...." en toen werd het beeld zwart als je dat bedoeld?
Wat hij zeiquote:Op maandag 8 november 2004 09:21 schreef DinoPK het volgende:
Tjah de laatste aflevering is wederom weer meer van hetzelfde, maar toch blijf ik er wel naar kijken. Ik merk alleen wel dat ik amper hardop moet lachen (eigenlijk totaal niet) om deze serie, iets dat bij Friends wel anders was...
Ik wil een grotere rol voor Alex! Naast het feit dat ze bijzonder leuk is om naar te kijken, is het gewoon het grappigste karakter na Joey in de serie. Waarom dan maar 1 a 2 kleine scenes per aflevering...
Tering, zo lang alweer joh... Poeh.quote:Op maandag 8 november 2004 21:34 schreef Bigs het volgende:
King of the Hill S9 (ook onvoorstelbaar dat dat al zo lang loopt)
ging alleen maar over episode guides hoorquote:Op maandag 8 november 2004 20:43 schreef metallicattim het volgende:
-edit: da's echt niet de bedoeling.-
Yeah right...bannen, moeten ze je! BANNEN!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:39 schreef metallicattim het volgende:
[..]
ging alleen maar over episode guides hoor![]()
![]()
![]()
2quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:05 schreef Atreidez het volgende:
Vanavond ook de laatste gezien en hij was wel grappig. Wist trouwens niet dat t mevr. Travolta was maar ze deed het leuk idd, vooral de scene bij de deurHoeveel afl. hebben ze trouwens een contract voor met joey, gewoon 22?
Ik bedoelde de serie en niet specifiek Donnaquote:Op dinsdag 9 november 2004 07:26 schreef flapp0r het volgende:
2
http://www.imdb.com/title/tt0375355/
Kelly Preston .... Donna (2 episodes)
Dit staat op Tvtome.com:quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:05 schreef Atreidez het volgende:
Hoeveel afl. hebben ze trouwens een contract voor met joey, gewoon 22?
Dus 24.quote:November 02, 2004
According to TV Guide, NBC has ordered two additional episodes of Joey, bringing the first season episode order to 24.
genote nog wel...quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef Rest het volgende:
-edit: dat doen we dus hier niet.-
Als je Joey and the dream girl part 2 bedoelt... die is op 11 November uitgezonden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:52 schreef mandark2000 het volgende:
Een nieuwe aflevering van Joey isn, net als Friends vroeger, al voordat de show in Amerika is uitgezonden, te downloaden. Hoe kan dat ?
Mag je mij uitleggen hoe je aan ep 10 komt, aangezien die nog niet eens is uitgezondenquote:Op vrijdag 19 november 2004 02:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iedereen die net gestopt is met kijken? Eps 10 is de beste tot nu toe naar mijn mening
Lag soms echt dubbel van het lachen![]()
Ik had hem anders ook al gezien hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag je mij uitleggen hoe je aan ep 10 komt, aangezien die nog niet eens is uitgezonden
denk het nog niet ik denk als Friends hier is afgelopen dat het erna komtquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:07 schreef mrkanarie het volgende:
komtie ook in nl uit dan?
Ik wil wel, maar het mag niet van Mikequote:Op vrijdag 19 november 2004 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag je mij uitleggen hoe je aan ep 10 komt, aangezien die nog niet eens is uitgezonden
Het wordt op donderdag uitgezonden, om 8/7PM, er is volgens mij 5 uur tijdverschil, uitgaande van 8PM, dus dat is 13 uur, kortom, 1 uur vrijdag nacht nederlandse tijd wordt het uitgezondenquote:Op vrijdag 19 november 2004 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:02 schreef rammes het volgende:
nog een paar uurtjes voor de nieuwe aflevering.... whooohooo
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:59 schreef Atreidez het volgende:
Zit er nog een redelijk Alex aandeel in deze aflevering. Dat is wat mij nog t meeste boeit met deze serieDe dubbel was t leukste tot nu toe, en de rest vond ik toch allemaal wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hem ook binnen , samen met 11 , ik ga ze zo kijkenquote:Op zondag 12 december 2004 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb aflevering 12 inmiddels binnen. Vanavond maar eens even kijken.
Ze past beter in The Sopranos, waar ze wel een leuke rol speelt die bij haar past.quote:Op zondag 12 december 2004 16:06 schreef Atreidez het volgende:
Ja, ik vond m wel leuk, de dialogen met Liu waren erg grappig. Toch kan ik niet wennen aan die zus van Joey, dat blijf ik t minste aan de serie vinden.
Ze moeten natuurlijk uitkijken dat Alex niet populairder wordt als Joeyquote:Op zondag 12 december 2004 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Pluspunt van de serie is die lekkere buurvrouw. Helaas hebben de schrijvers dat blijkbaar zelf nog niet in de gaten.
Dat zal niet gebeuren... ze moeten wel uitkijken dat ze niet populairder wordt dan Joey.quote:Op maandag 13 december 2004 10:45 schreef Atreidez het volgende:
Ze moeten natuurlijk uitkijken dat Alex niet populairder wordt als Joey![]()
Waar zijn deze te vinden?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:56 schreef Babske het volgende:
[..]
Nee, maar je kan hem wlel al downloaden van verschillende bronnen (torrent, usenet ea). Er zijn zelfs al ondertitels uit voor de eerste 5 afleveringen
ik zag hem er ook nog niet opstaan , nog even geduld denk ik...quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:44 schreef jzah het volgende:
Is gister/vandaag aflevering 13 uitgezonden? Ik kan hem (nog) niet vinden op de bekende sites.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:44 schreef jzah het volgende:
Is gister/vandaag aflevering 13 uitgezonden? Ik kan hem (nog) niet vinden op de bekende sites.
De volgende aflevering zal pas op 6 januari uitgezonden wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik zag hem er ook nog niet opstaan , nog even geduld denk ik...
aflevering 1 is de enige die ik nog niet heb gezien , ik heb ze allemaal kunnen vinden behalve die...quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:51 schreef -Xerxes- het volgende:
Heb gisteren aflevering 1 gezien. Best grappig, ben nu alle andere aan het downloaden
Ik weet wel zeker dat dat niet de laatste is van seizoen 1.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
De volgende aflevering zal pas op 6 januari uitgezonden worden
En dat is tevens de laatste van s1.
Episode 13
Als je me ff mailt op vossie59 op hotmail dan zal ik eens kijken of ik iets voor je kan betekenen vanavondquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:27 schreef Xlarge het volgende:
[..]
aflevering 1 is de enige die ik nog niet heb gezien , ik heb ze allemaal kunnen vinden behalve die...
Dat laatste heb je verkeerd...quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
De volgende aflevering zal pas op 6 januari uitgezonden worden
En dat is tevens de laatste van s1.
Episode 13
quote:November 02, 2004
According to TV Guide, NBC has ordered two additional episodes of Joey, bringing the first season episode order to 24.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |