goed????quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:20 schreef MrUber het volgende:
[..]
LoLoL!
Die Agent van Joey vind ik de beste van alle... zij doet het echt supergoed
Ik vind seizoen 1 van Friends 10 x beter dan seizoen 1 van Joey. Ik vind Joey enorm tegenvallen en ik weet dan ook zeker dat het succes van de serie ook maar enigszins in de buurt zal komen van dat van friends.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:25 schreef jozef444 het volgende:
Ik vin dat veel mensen nu al te kritisch zijn over de serie, als je kijkt naar de seizoenen van friends dan zijn die karaktertrekjes zeker in de eerste seizoenen nog lang niet (duidelijk) aanwezig dus daarom snap ik niet waarom veel mensen gelijk verwachten dat joey op t niveau van freinds zit dat kan neit dat duurt gewoon zoiezo een seizoen misschien wel 2. Tot die tijd ik vin m wel leuk en zal m gewoon blijven kijken en t is nog leerzaam ook nou ik weet dat een schaal lasgana uit 5 stukken bestaat
ik ben benieuwd....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 1 van Friends 10 x beter dan seizoen 1 van Joey. Ik vind Joey enorm tegenvallen en ik weet dan ook zeker dat het succes van de serie ook maar enigszins in de buurt zal komen van dat van friends.
quote:Amanda: Ooh, that accident must have been terrible. You look positively ghastly!
Chandler: Well, aren't you a treat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:26 schreef MrUber het volgende:
Net 14 gezien! GEWELDIG!!
Bobby: Micheal is a fan... if he wants you to be Dada if he wants you do be r2d2 then i wanna hear blippety blop skwarp!
I want you boys to talk.. and one day youll return the favour.... HARD!
SUPER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |